Erektiohäiriö tanssimiehillä

Anonyymi-ap

Kuinka yleinen on erektiohäiriö vanhemmilla tanssimiehillä ?

Entä nuoremmilla ja keski-ikäisillä ?

Siis tanssi seuraajan kanssa niin kiihkeää että erektion pitäisi olla itsestäänselvyys mutta sitä ei vaan tule eikä se näy ?

Tämä kysymys oli suunnattu palstan seuraajille.

16

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuoret miehet erektiohäiriöisempiä

      https://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/a/e8865e4a-f365-4725-9c53-f6fee000b22a

      Siksi nuoret miehet viihtyvät joko yksinään tahi porukalla paikoissa, joissa ei ole hedelmöitysikäisiä naisia. No Lara Croft voi toki olla, mutta Lara ei ole ollenkaan munan perässä siellä.

      Itselleni tanssipaikka kuitenkin edustaa ympäristöä, jossa voin melko huoletta mennä naisen lähelle ilman, että se nainen yrittäisi heti välittömästi tarrautua kummalla tahansa tai jopa molemmalla kädellä kasseihini kiinni. Tanssipaikalla jotkut naiset jopa nakkelevat niskojaan minulle, kun kävelen heidän ohitseen. Läheskään kaikilla muilla paikoilla tämä ei olisi mahdollista.

      • Anonyymi

        Sun kannattaa mennä hoitoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa mennä hoitoo!

        Olet ilmeisesti itse jo ollut tai vasta joutunut hoitoon, kun pystyt suosittelemaan sitä tuntemattomille ihmisille?


    • Anonyymi

      :DDD

    • Anonyymi

      Sun aivohäiriö on vakavanpi.

    • Anonyymi

      Ketjun aloittajalle tiedoksi, että hakeutuu vaan rohkeasti lääkärin vastaanotolle, niin saa apua erektiohäiriöönsä. 👍

      • Anonyymi

        Tuo aloitus on vähän samanlainen kuin "kaverin puolesta vaan kyselen.."
        Kyseiselle aiheelle on kuitenkin oma fooruminsa. joten terve menoa sinne hakemaan vertaistukea.


    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä"
      - Kuuma kesä takana 😊
      Testattu vain nuorempia ja ei mitään
      valittamista . 🤷

    • Anonyymi

      Sinun ongelma ei minun :DDD

    • Anonyymi

      Tähän on toimivat lääkkeet no problems.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Nuorentaa hakuja, sekin auttaa jos maan vetovoima ylittää naisen vetovoiman.


    • Anonyymi

      Jos tehtäisiin gallup lavoilla kävijöistä voisi yllättää tulos. Mututuntumani mukaan monella on vaikeuksia pitää nainen rinnallaan. Liekö seksi kuviot vähän niin ja näin niin lavoilla voi leikkiä että vielä kaikki ok ja on haluttu.

      • Anonyymi

        Jotkut miehet ovat koko ikänsä olleet kykenemättömiä naputtamaan kuin tikka. Ja vaikka itse olenkin aina ollut sitä mieltä, että ryyppyseurana naisista ei ole oikeastaan mihinkään ja pitänyt siten miehiä parhaina mahdollisina ryyppykamuina, niin on myönnettävä, että hyvin usein olen salaa mielessäni harmitellut, että miksi tuo tikan lailla naputtelemaan kykenemätön ollut mies ei jäänyt kotiin tai mennyt jonnekin muualle ryyppäämään, kun hän alkaa niin suureen ääneen kertomaan niitä kaksi ja jopa täysin yksimielisiä nais juttujaan, että ne kuuluvat tilanteesta ryypiskelytilannepaikkavalinnasta riippuen joko naapuripöytiin tahi naapurisaariin tahi molempiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut miehet ovat koko ikänsä olleet kykenemättömiä naputtamaan kuin tikka. Ja vaikka itse olenkin aina ollut sitä mieltä, että ryyppyseurana naisista ei ole oikeastaan mihinkään ja pitänyt siten miehiä parhaina mahdollisina ryyppykamuina, niin on myönnettävä, että hyvin usein olen salaa mielessäni harmitellut, että miksi tuo tikan lailla naputtelemaan kykenemätön ollut mies ei jäänyt kotiin tai mennyt jonnekin muualle ryyppäämään, kun hän alkaa niin suureen ääneen kertomaan niitä kaksi ja jopa täysin yksimielisiä nais juttujaan, että ne kuuluvat tilanteesta ryypiskelytilannepaikkavalinnasta riippuen joko naapuripöytiin tahi naapurisaariin tahi molempiin.

        Tämä on juuri sitä, mistä kerroin

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4c895663-cf3a-4d4c-90b9-8fc98cceb7de

        Hyvä että erektiohäiriö esintyy Suomen lisäksi sivistysvaltiossa elikkäs ulkomaillakin. Tai hyvä ja hyvä mutta kumminkin havaintona helpoittaa erektiohäiriöisten suo.alaisten miesten oloa, vaukka nämä penisjututkin ovat nykyään jopa parempia kuin kalajutut.


    • Anonyymi

      Jos tehtäisiin gallup lavoilla kävijöistä voisi yllättää tulos. Mututuntumani mukaan monella on vaikeuksia pitää nainen rinnallaan. Siksi yritetään puristaa rintaa vasten illoissa. Liekö seksi kuviot vähän niin ja näin niin lavoilla voi leikkiä että vielä kaikki hyvin ja on haluttu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe