Pervo rakkihullu

Anonyymi-ap

"Uimavalvojana toiminut mies oli huhtikuisena työpäivänään huomannut, että kolmekymppinen nainen asteli koiransa kanssa ulos miesten puolen saunasta.

Uimavalvoja kysyi, miksi nainen oli miesten saunassa.
Valvoja vei naisen ja koiran pukuhuoneeseen selvittämään asiaa. Hän oli pyytänyt toista paikalla ollutta miestä ottamaan koiran haltuunsa, mistä nainen suivaantui.

Sekavan oloinen nainen alkoi lyödä ja purra uimavalvojaa. Välillä nainen oli kaatunut maahan, mutta silloinkin hän yritti purra, potkia ja lyödä valvojaa.
– Koiralle (naisen nimi) oli huutanut useamman kerran kolmen sarjoissa ”hyökkää, hyökkää, hyökkää” ja ottanut samalla katsekontaktia koiraan, tuomiossa sanotaan.

Koira hyökkäsi kohti uimavalvojan haaroväliä. Hän sai estettyä koiran pureman, mutta koira iski hampaansa uimavalvojaa käteen. Samalla miehen reiteen puraisi nainen.

Pukuhuoneessa ollut toinen mies haki paikalle avuksi vartijan. Vartijan tulo paikalle ei rauhoittanut naista, vaan hän yritti edelleen hyökkäillä uimavalvojan kimppuun.

Vartijan mukaan nainen menetti välillä tajuntansa, mutta virotessaan hän yritti huitoa, purra ja potkia myös vartijana toiminutta miestä. Paikalle tulleet poliisit saivat hysteeriseksi kuvaillun naisen käsirautoihin.

Naiselle myöskään tämä ei sopinut, vaan hän vastusti kiinniottoa. Lopulta poliisit kantoivat naisen poliisiautoon."
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010647235.html

Miten ihmeessä rakkihullu onnistunut edes viemään rakin koko kylpylään ja vielä saunaankin. Oli onni ettei saunassa ilmeisesti ollut miehiä, muutenhan tuo pervo rakkihullu olisi usuttanut rakkinsa sielläkin miesten haaroväliin natsien naisvartijoiden tapaan.

Järjettömintä että pervo rakkihullu selvisi hyökkäyksestään pikkusakoilla, olisi pitänyt tuomita vankilaan murhan yrityksistä ja rakki piikille.

9

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllähän taas selittelevät, eksynyt muka miesten saunaan ja ihan sattumalta vaan rakki yritti purra juuri nivusiin. Miksi ei selvitetä miten on onnistunut viemään rakkinsa ollenkaan kylpylän puolelle ja missä aineissa oli, ei edes puhallus- saati huumetestiä tehty. Rakki sentään tuomittu valtiolle eli piikille, mutta annettiinko kieltoa ettei saa ottaa uutta.

    • Anonyymi

      Jos mies tekisi noin naisten puolella niin olisi takuulla vankilassa ja kaikki femakot vaatisi lynkkausta kurkku suorana, mutta kun hullu femakko tekee niin ovat hiiren hiljaa.

    • Anonyymi

      Minä olisin tyytyväinen jos nainen tulisi miesten puolelle saunaan.
      Heiluttelisin kasvojen edessä helikopteria ja pyytäisin että "tee jotain"🤣

      • Anonyymi

        Ai tarjoaisit nakkiasi rakin syötäväksi, rakkihulluista on moneksi.


      • Anonyymi

        Ai koirallekko?
        No olipas typerää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tarjoaisit nakkiasi rakin syötäväksi, rakkihulluista on moneksi.

        Reps🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Valtion laitokseen pitäisi laittaa omistajakin.


    • Anonyymi

      Saattaa olla joku mielenterveys/ päihdeongelma. Ei vaikuta normaalilta touhulta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe