Favoritan Mari on kova Tuksu fani. Kehuu Tuksun olevan kaunis kuin nukke. Vaikka muikkis vetää kuviaan filttereiden läpi ja todellisuus on ihan muuta.
Joko pikkujoulukeikka tiedossa? Kuuleeko yleisö jumalan sanaa, ruotsin lapsikaupasta vai äidin narsismista?
Tuksu muuttaa Suomeen - joko keikka Favoritaan buukattu?
16
635
Vastaukset
- Anonyymi
En ikinä astu tuohon pubiin. Kaikki varmaan tietää miksi!
- Anonyymi
Jos vetää porukkaa paikalle ja hintansa haukkuu, niin eiköhän se kannata räkälän pitäjän silloin ottaa artisti uudemmankin kerran.
- Anonyymi
Miksipä ei "lypsävää" lehmää kannattaisi jättää ottamatta.
- Anonyymi
Tuksun taksa ollut 1200€, matkat, yöpyminen hotellissa, ruuat ja juomaa sekä ruusuja bäkkärille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksipä ei "lypsävää" lehmää kannattaisi jättää ottamatta.
Siinä mielessä kyseessä tosiaan "lypsävä lehmä", että parhaansa mukaan yrittää aina kaikin keinoin lypsää muita! Eräälläkin loviisalaisella poikamiehellä piisaa asiasta lompakkonsa täydeltä (kohta tosin pikemminkin tyhjältä) runsaasti kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuksun taksa ollut 1200€, matkat, yöpyminen hotellissa, ruuat ja juomaa sekä ruusuja bäkkärille.
Kai sinne favoritaan vois rakentaa karsinan tuksulle ja varmaan kaikki ylijäämä pizzat kelpais tuksulle, niin tuksu vois eiintyä siellä vaikka joka ilta....
- Anonyymi
Palautetaanpa mieleen, mitä Mari kirjoitti, kun buukkasi viimeisillään raskaana olevan Tuksun korona-aikaan keikalle:
"”... poistan kommentit joihin olen jo vastannut ja jotka ovat selkeää kiusantekoa meitä ja artistia kohtaan. Noudatamme kaikkia määräyksiä mitkä ovat voimassa ja olemme olleet itse yhteydessä viranomaisiin miten menetellään. Tilaisuus on vapaaehtoinen, jokainen tekee päätöksen itse kun saapuu paikalle. Villi veikkaus, että sinäkään eikä kukaan muukaan jotka kirjoittavat tänne ohjeitaan ja uhkauksiaan ole tulossa paikalle. Tämä sama asia toistuu joka kerta kun ilmoitetaan Johannan saapuvan paikalle.. Oli poikkeustilanne tai ei. Jospa antaisitte fanien nauttia showsta ja meidän tehdä työtämme. ”
Ts. Kokkolassa on enemmänkin Tuksun faneja, jotka oikein VAATIVAT saada nauttia idolinsa shousta.- Anonyymi
Onhan siellä ainakin kaksi vannoutunutta fania: kyseinen ravintoloitsija sekä artisti itse. Jälkimmäinen tunnetusti maailman (ja todennäköisesti koko universumin) vannoutunein, kertakaikkiaan äärettömin Tuksu-fani. Omat postauksensa usein tyyliä "Ihana Johanna".
Kolmaskin fani saattaa Kokkolasta löytyä, jos nöyrä perhetuttava on joutunut kuskiksi.
- Anonyymi
Ruotsin korkein hallinto-oikeus antoi 5.6.2024 päätöksensä liittyen Johanna Tukiaisen valitukseen lapsensa huostaanotosta. Se ei myönnä Tukiaiselle lupaa valittaa Tukholman kamarioikeuden tekemästä päätöksestä. Kamarioikeus antoi päätöksensä maaliskuussa. Korkeimman hallinto-oikeuden päätöksestä ei ole enää mahdollista valittaa.
Lokakuussa 2022 Johanna tuomittiin Attundan käräjäoikeudessa törkeästä lapsikaappauksesta kolmen vuoden valvontarangaistukseen. Lisäksi hänet määrättiin psykiatriseen hoitoon.
Oikeusasiakirjojen mukaan Johannan lapsi oli toimitettu sieppausdraaman päätteeksi sairaalaan, sillä hän oli sairastunut koronaan. Vietettyään sairaalahoidossa viikon, lapsi toimitettiin kahdeksi viikoksi lastenkotiin Ranskassa.
Oikeudessa Johanna määrättiin maksamaan tyttärelleen vahingonkorvauksia 27 700 Ruotsin kruunua eli noin 2 500 euroa korkoineen. Korvauksia perusteltiin lapselle aiheutuneesta häpäisemisestä, kivusta sekä tilapäisestä haitasta.
Nykyään lapsi asuu sijaisperheessä.
"Yhteenvetona oikeus tulee siihen tulokseen, että lapsenhoidon olosuhteissa ei ole tapahtunut sellaista pysyvää parannusta, jota Isabell-lapsen huostaanoton purkaminen edellyttäisi.
Ottaen huomioon Johanna Tukiaisen mielenterveysongelmat, päihdeongelmat, tapahtuneet väkivaltaisuudet ja hänen ymmärtämispuutteensa lapsen hoidosta arvioidaan myös, ettei hän kykene vastaamaan lapsen tarpeeseen turvallisesta, luotettavasta ja ennakoitavasta lapsuuden ympäristöstä.
Jotta Isabell saisi tarvitsemansa päivittäisen huolenpidon ja turvallisuuden, päätelmän mukaan on tarpeen jatkaa huostaanoton kautta tarjottavaa hoitoa, koska muutoin on olemassa konkreettinen riski, että lapsen terveys ja kehitys vaarantuvat." - Anonyymi
Laffa ei petä:
”Näin se vuosi on vierähtänyt taas yrittäjänä👊 La 5.10. Juhlimme sitä Laffassa , esiintymässä rakastettu ja vihattu Suomen Prinsessa Johanna Tukiainen 🥰🥰 Alkuillasta pidämme Laffan King & Queen🫅👸 karaoke kilpailut! Ilmoittautuminen paikan päällä klo 17.30 🤩🤩 Tule mukaan juhlimaan 💃🕺”
No jaa, Marissa ja Tuksussa on ravintola-arvostelujen perusteella ’jotain’ samaa…
”Laffan tämä uusi ihana omistaja haukkuu työntekijänsä ja myös asiakkaansa. Pahoinpitelee ja jauhaa paskaa. Puuttuu toisten perhe-elämiin vaikka omakaan perhe-elämä ei ole koskaan ollut kunnossa. Haluaa vähän turkkiin bilettämään ja yrittää asiakkailtansa saada lahjakeräyksen matkaa varten. Täys mulkku. Ihmekkään jos asiakkaat kaikkoavat.
Kaljaa kittaa ja etuilee karaokejonossa. Pitää muka itseään ihan tosissaan prinsessana ”
”On se ihmeellistä että omistaja itse saa konfliktit aikaiseksi ja vetäytyy marttyyrin rooliin sitten. Huutelee että kaikki on hänelle kateellisia. Niin mistä? Uskomatonta toimintaa jo vuosien ajan. Toivottavasti ymmärtää lopettaa paskan jauhamisen hyvän sään aikaan. En ihmettele että hänestä puhutaan niin paljon kun käytös niin sikamaista. Vois edes jonkun muun ryyppypaikan etsiä kuin oma baari. Mutta mikäs siinä jos naurunalaiseksi haluaa.. Ei muutakuin antaa mennä ”- Anonyymi
Vinkvink, huomio edelliseltä flamingo-keikalta
””Pääsylippujen maksuja ei lyöty kassaan, niistä ei saanut kuittia ja rahat työnnettiin vanhanaikaisesti ruskeaan kirjekuoreen. Eli tuskin on myöskään mitään veroja peritty artistin palkkiosta. Maksu tod.näköisesti kaiveltu sieltä ruskeasta kirjekuoresta. Liput haettiin tiskiltä kapakan sisältä eikä ovelta. Lipunostajia oli ennen mua ja mun jälkeen. Kenenkään lippua ei lyöty kassakoneeseen, vaikka samalla juomat lyötiin.”
Viime keikalta ei tietoa, oliko yleisöä. Ei kuvia yms. Marin mukaan hieno ilta oli ollut.
- Anonyymi
”JOHANNA TUKIAINEN ESIINTYY 5 LOKAKUUTA 2024 RAVINTOLA MARI´S LA FAVORITA, IN Mari Bilgen BEAUTIFUL PLACE, RAVINTOLAN 9 VUOTIS SYNTYMÄPÄIVÄT!!!! :)
Samalla juhlimme minun tyttäreni Isabellan 4 vuotis synttäreitä!
Tervetuloa paikalle!!!!!”
Eli lauantaina olis tilaisuus päästä 4v synttäreille!
Äitiliini leikkii prinsessaa ja tempaisee kännin.
Ei ole kivaa touhua tuo. Onneksi lapsi ei oikeasti ole näkemässä......- Anonyymi
Oho, Tukiainen siis esiintymässä kaljakuppilassa ja siihen vielä ympätty viattoman lapsen synttärit kylkeen... ylittää jo kaiken ameriikan meininginkin tällainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, Tukiainen siis esiintymässä kaljakuppilassa ja siihen vielä ympätty viattoman lapsen synttärit kylkeen... ylittää jo kaiken ameriikan meininginkin tällainen.
? oottako te isä kandidaatteja kun huoli on nuin kova ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
? oottako te isä kandidaatteja kun huoli on nuin kova ?
taijatta olla juurikin niitä inceleitä
- Anonyymi
Publikaanit ja hortot pääsevät taivaaseen ennen mariseuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984