Tuksu muuttaa Suomeen - joko keikka Favoritaan buukattu?

Anonyymi-ap

Favoritan Mari on kova Tuksu fani. Kehuu Tuksun olevan kaunis kuin nukke. Vaikka muikkis vetää kuviaan filttereiden läpi ja todellisuus on ihan muuta.
Joko pikkujoulukeikka tiedossa? Kuuleeko yleisö jumalan sanaa, ruotsin lapsikaupasta vai äidin narsismista?

9

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ikinä astu tuohon pubiin. Kaikki varmaan tietää miksi!

    • Anonyymi

      Jos vetää porukkaa paikalle ja hintansa haukkuu, niin eiköhän se kannata räkälän pitäjän silloin ottaa artisti uudemmankin kerran.

      • Anonyymi

        Miksipä ei "lypsävää" lehmää kannattaisi jättää ottamatta.


      • Anonyymi

        Tuksun taksa ollut 1200€, matkat, yöpyminen hotellissa, ruuat ja juomaa sekä ruusuja bäkkärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksipä ei "lypsävää" lehmää kannattaisi jättää ottamatta.

        Siinä mielessä kyseessä tosiaan "lypsävä lehmä", että parhaansa mukaan yrittää aina kaikin keinoin lypsää muita! Eräälläkin loviisalaisella poikamiehellä piisaa asiasta lompakkonsa täydeltä (kohta tosin pikemminkin tyhjältä) runsaasti kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuksun taksa ollut 1200€, matkat, yöpyminen hotellissa, ruuat ja juomaa sekä ruusuja bäkkärille.

        Kai sinne favoritaan vois rakentaa karsinan tuksulle ja varmaan kaikki ylijäämä pizzat kelpais tuksulle, niin tuksu vois eiintyä siellä vaikka joka ilta....


    • Anonyymi

      Palautetaanpa mieleen, mitä Mari kirjoitti, kun buukkasi viimeisillään raskaana olevan Tuksun korona-aikaan keikalle:
      "”... poistan kommentit joihin olen jo vastannut ja jotka ovat selkeää kiusantekoa meitä ja artistia kohtaan. Noudatamme kaikkia määräyksiä mitkä ovat voimassa ja olemme olleet itse yhteydessä viranomaisiin miten menetellään. Tilaisuus on vapaaehtoinen, jokainen tekee päätöksen itse kun saapuu paikalle. Villi veikkaus, että sinäkään eikä kukaan muukaan jotka kirjoittavat tänne ohjeitaan ja uhkauksiaan ole tulossa paikalle. Tämä sama asia toistuu joka kerta kun ilmoitetaan Johannan saapuvan paikalle.. Oli poikkeustilanne tai ei. Jospa antaisitte fanien nauttia showsta ja meidän tehdä työtämme. ”

      Ts. Kokkolassa on enemmänkin Tuksun faneja, jotka oikein VAATIVAT saada nauttia idolinsa shousta.

      • Anonyymi

        Onhan siellä ainakin kaksi vannoutunutta fania: kyseinen ravintoloitsija sekä artisti itse. Jälkimmäinen tunnetusti maailman (ja todennäköisesti koko universumin) vannoutunein, kertakaikkiaan äärettömin Tuksu-fani. Omat postauksensa usein tyyliä "Ihana Johanna".

        Kolmaskin fani saattaa Kokkolasta löytyä, jos nöyrä perhetuttava on joutunut kuskiksi.


    • Anonyymi

      Ruotsin korkein hallinto-oikeus antoi 5.6.2024 päätöksensä liittyen Johanna Tukiaisen valitukseen lapsensa huostaanotosta. Se ei myönnä Tukiaiselle lupaa valittaa Tukholman kamarioikeuden tekemästä päätöksestä. Kamarioikeus antoi päätöksensä maaliskuussa. Korkeimman hallinto-oikeuden päätöksestä ei ole enää mahdollista valittaa.
      Lokakuussa 2022 Johanna tuomittiin Attundan käräjäoikeudessa törkeästä lapsikaappauksesta kolmen vuoden valvontarangaistukseen. Lisäksi hänet määrättiin psykiatriseen hoitoon.

      Oikeusasiakirjojen mukaan Johannan lapsi oli toimitettu sieppausdraaman päätteeksi sairaalaan, sillä hän oli sairastunut koronaan. Vietettyään sairaalahoidossa viikon, lapsi toimitettiin kahdeksi viikoksi lastenkotiin Ranskassa.
      Oikeudessa Johanna määrättiin maksamaan tyttärelleen vahingonkorvauksia 27 700 Ruotsin kruunua eli noin 2 500 euroa korkoineen. Korvauksia perusteltiin lapselle aiheutuneesta häpäisemisestä, kivusta sekä tilapäisestä haitasta.

      Nykyään lapsi asuu sijaisperheessä.

      "Yhteenvetona oikeus tulee siihen tulokseen, että lapsenhoidon olosuhteissa ei ole tapahtunut sellaista pysyvää parannusta, jota Isabell-lapsen huostaanoton purkaminen edellyttäisi.

      Ottaen huomioon Johanna Tukiaisen mielenterveysongelmat, päihdeongelmat, tapahtuneet väkivaltaisuudet ja hänen ymmärtämispuutteensa lapsen hoidosta arvioidaan myös, ettei hän kykene vastaamaan lapsen tarpeeseen turvallisesta, luotettavasta ja ennakoitavasta lapsuuden ympäristöstä.

      Jotta Isabell saisi tarvitsemansa päivittäisen huolenpidon ja turvallisuuden, päätelmän mukaan on tarpeen jatkaa huostaanoton kautta tarjottavaa hoitoa, koska muutoin on olemassa konkreettinen riski, että lapsen terveys ja kehitys vaarantuvat."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe