Kananmuna-alan yhtiö Kieku kertoo, että yhdessä yhtiön tuottajan munintakanalassa on todettu salmonellaa. 2FI220479
Että näin
Salmonellaa munissa
29
424
Vastaukset
- Anonyymi
Rahalla tästä selviää. Lisää maataloustukea niin on varaa puhdistella kanaloita.
- Anonyymi
Päinvastoin. Automaattista ja varmaa tukirahaa vähemmän, niin motivoi tuottamaan puhtaampaa ja parempaa tuotetta. Ei ole silloin varaa olla huolimaton ja välinpitämätön, kun raha pitää saada myynnistä eikä veronmaksajan kukkarosta.,
- Anonyymi
laiskuuttaan ja ahneuttaan,
nettosaaja on tilansa salmonellalla sotkenut... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
laiskuuttaan ja ahneuttaan,
nettosaaja on tilansa salmonellalla sotkenut...Miksi ei maistu Jopalle? Normaalia ulkomailla nyt sitä halapaa ja samoilla säännöillä tuotantoa suomeen.
- Anonyymi
Puhdasta kotimaista.
Palstaheepiot ulvovat heltta punaisena kun tautia löytyy ulkomaisista elintarvikkeista. - Anonyymi
Keski-Euroopassa on harvinaista jos munissa ei olisi salmonellaa. Se pitää aina muistaa.
- Anonyymi
Raha ratkaisee jopa salmonellaongelman....
- Anonyymi
kun tekköö tuottavaa työtä,
ni suap rahhoo... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun tekköö tuottavaa työtä,
ni suap rahhoo...urakkatyöstä pittääki,
suora rahhoo - Anonyymi
Joo, konkka kutsuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
urakkatyöstä pittääki,
suora rahhoosuakko palajonkin,
urakoimiasi tuotteita myyvessä,
rahhoo...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suakko palajonkin,
urakoimiasi tuotteita myyvessä,
rahhoo...?No kylhä sitä,
on siunaannunna,
roilerit mennöö,
ku kuumille kiville...
- Anonyymi
eajnruei KIKKWLWIAAWÄ
- Anonyymi
Kun on viettänyt niin paljon aikaa metsissä, navetoissa ja sammuneena tupailtojen lattioille, kosketus ihmiskunnan moninaisuuteen on ehkä jäänyt hieman pinnalliseksi.
- Anonyymi
niin, et sitten osaa käyttäytyä missään. Jätä viina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin, et sitten osaa käyttäytyä missään. Jätä viina!
Hyvä neuvo monelle maaseudun asukille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä neuvo monelle maaseudun asukille
tuunari,
se vaan,
kilijua vetelööpi,
on niin rankkaa
- Anonyymi
Ei haittaa, uutinen kyllä on näkynyt jostakin viestimestä kaikille, turha siitä on tänne kirjoitella.
Heti kun näin jutun, kävin pesemässä alapään hyvin ja vaihdoin boxerit, jos nella oli munissa, ei ole enää. Tuo voi olla kyllä myös huijausjuttu, vai kirjoitetaanko se hujausjuttu.- Anonyymi
Mikä se on se nella, mistä maasta olet?
- Anonyymi
kerro'ny ko,
navettarakastaja ei ymmärrä...
- Anonyymi
SOK vetää pois markkinoilta erän tuoreita pakattuja luumuja, joiden lajike on Stanley. Luumuista on löytynyt EU:n raja-arvot ylittävä määrä kasvinsuojeluainetta.
- Anonyymi
Jopa syö ne innolla seän haluaa ulokoo ja halvaa ja kuu-ukkelithan ei käytä torjunta-aineita.
- Anonyymi
Luumuna on kova kuin kivi.
- Anonyymi
Mitään salmonellaa ei ole olemassakaan. Pelkkää roskapuhetta.
- Anonyymi
Salmonella on ihan sitä samaa paskaa kuin raakut. Ei niitä ole.
- Anonyymi
niih,
antakkee rahhooooooo...
- Anonyymi
Ei suomessa kukaan ole sairastunut salmonellaan.
- Anonyymi
niih,
antakkee rahhooooooo... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niih,
antakkee rahhooooooo...Niih,
toki josseen,
syö raakana...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466