Ei ole lestadiolaisilla omaa tuntoa

Anonyymi-ap

Koskaan ollut saatana on sen tilalla

20

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on antikristus perkele laiton henki ja ne pitää tuomita kuolemaan

    • Anonyymi00004

      Miesten osalta voi hyvinkin olla näin.

      • Anonyymi00005

        naiset vaietkoon seura kunnassa naiset ei voi pitää puheen vuoroja jos eivöt jotakin tiedä kysyvöt miehiltä kotona muuten pysyvät hiljaa vai luotiinko mies ennen naista se on suuri häpeä naiselle puhua varsinkin jos ei ole myssy päässä joa ei ole myssyä leikkautakkoon hiuksensa ja puhukoon sitten paavalin opetukset pitävät paikkansa ja hyvin usein naiset kälättävät saatanan vallassa seura tilaisuuksissa oma tunto on niillä paatunut siksi eivät pidä puheita


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        naiset vaietkoon seura kunnassa naiset ei voi pitää puheen vuoroja jos eivöt jotakin tiedä kysyvöt miehiltä kotona muuten pysyvät hiljaa vai luotiinko mies ennen naista se on suuri häpeä naiselle puhua varsinkin jos ei ole myssy päässä joa ei ole myssyä leikkautakkoon hiuksensa ja puhukoon sitten paavalin opetukset pitävät paikkansa ja hyvin usein naiset kälättävät saatanan vallassa seura tilaisuuksissa oma tunto on niillä paatunut siksi eivät pidä puheita

        voi olla etteivät lestadiolaiset naiset erota oikeaa väärästä koska heidän uskonnon opetus on sellainen että kuuntelevat miehiänsä


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        voi olla etteivät lestadiolaiset naiset erota oikeaa väärästä koska heidän uskonnon opetus on sellainen että kuuntelevat miehiänsä

        oma kohtainen usko on lestadiolais naiselle mahdottomuus siksi saatanan vallassa oleva mies päättää niitten elämästä koska ovat näin tyhmiä helvetissä heillä on rankemmat olo suhteet


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        oma kohtainen usko on lestadiolais naiselle mahdottomuus siksi saatanan vallassa oleva mies päättää niitten elämästä koska ovat näin tyhmiä helvetissä heillä on rankemmat olo suhteet

        lesta naiset ovat useimmiten homoja ja jäävät yksinäisiksi tämä pervoilu näkyy lesta seuroissa lukemattomina vanhoina piikoina jotka juoruavat pää määrättä koska heiltä puuttuu kaikki moraali


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        lesta naiset ovat useimmiten homoja ja jäävät yksinäisiksi tämä pervoilu näkyy lesta seuroissa lukemattomina vanhoina piikoina jotka juoruavat pää määrättä koska heiltä puuttuu kaikki moraali

        ei sillä ettei miehet olisi pahempia


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        ei sillä ettei miehet olisi pahempia

        jeesus kyllä puolusti naisia jota paavali ei tehnyt raamatun mukaan ja tätä raamattua lesta miehet lukevat kuin piru ja alistavat naisia sitä tekivät jo jeesuksen opetus lapset


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        jeesus kyllä puolusti naisia jota paavali ei tehnyt raamatun mukaan ja tätä raamattua lesta miehet lukevat kuin piru ja alistavat naisia sitä tekivät jo jeesuksen opetus lapset

        esim pietari yksi jeesuksen seuraajista ja kiiihko uskovainen tosi esimerkillinen toimissaan kun kieltää jeesuksen täynnä selkä rauhattomuutta ja ihoa mutta sanat todistavat mitä se on miehiään 114.Simon Pietari sanoi hänelle, ”Anna Marian jättää meidät, sillä naiset eivät ansaitse elämää.” Jeesus sanoi, ”Katso, minä opastan häntä tehdäkseni hänestä miehen, niin että hänkin tulisi eläväksi hengeksi muistuttamaan teitä miehiä. Sillä jokainen nainen, joka tekee itsestään miehen astuu sisälle Taivaan valtakuntaan.”


    • Ei ole, Heillä on yhteistunto johtajilta.

      • Anonyymi00012

        näin se valitettavasti on


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        näin se valitettavasti on

        seura tilaisuudet ovat jumalan rienausta


      • Anonyymi00014

        se on helppoa kun ei tarvitse ottaa vastuuta elämästä kun on johtajat jotka uskovat niitten puolesta tämä omasta tunnista luopuminen jonkun ihmisen takia on helppo tie josta ne luulee selviävänsä taivaaseen helpommin se on ns koko tie taivaaseen mutta henkilö kohtaisen vastuun ottaminen omasta uskon elämästä on hankalampi joten pedofiili tapausten vastuun pakoilu on ymmärrettävää koska johto miehet jotka piilottelevat näitä tapauksia menettävät uskottavuutensa ja heidän uskollaan kilvoittelivat lestadiolaiset joutuvat hankalaan tilanteeseen kun joutuvat osallisiksi pedo filiasta


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        se on helppoa kun ei tarvitse ottaa vastuuta elämästä kun on johtajat jotka uskovat niitten puolesta tämä omasta tunnista luopuminen jonkun ihmisen takia on helppo tie josta ne luulee selviävänsä taivaaseen helpommin se on ns koko tie taivaaseen mutta henkilö kohtaisen vastuun ottaminen omasta uskon elämästä on hankalampi joten pedofiili tapausten vastuun pakoilu on ymmärrettävää koska johto miehet jotka piilottelevat näitä tapauksia menettävät uskottavuutensa ja heidän uskollaan kilvoittelivat lestadiolaiset joutuvat hankalaan tilanteeseen kun joutuvat osallisiksi pedo filiasta

        koko=oiko


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        se on helppoa kun ei tarvitse ottaa vastuuta elämästä kun on johtajat jotka uskovat niitten puolesta tämä omasta tunnista luopuminen jonkun ihmisen takia on helppo tie josta ne luulee selviävänsä taivaaseen helpommin se on ns koko tie taivaaseen mutta henkilö kohtaisen vastuun ottaminen omasta uskon elämästä on hankalampi joten pedofiili tapausten vastuun pakoilu on ymmärrettävää koska johto miehet jotka piilottelevat näitä tapauksia menettävät uskottavuutensa ja heidän uskollaan kilvoittelivat lestadiolaiset joutuvat hankalaan tilanteeseen kun joutuvat osallisiksi pedo filiasta

        lestadiolaisen oma tunto keskittyy vain synnin pakoiluun kun se ei ole oma johto miesten omasta tunnosta johtuen lestadiolainen ei kykene tekemään hyvää se on kieroa pelleilyä jonka seurauksena porukka wristäyryy muusta maailmasta niin sanotusti uskotaan oorukan pelastavan tämän joukko opin tuomuo luetaan viimeisenä päivänä haluan nähdä moni lesta selviää puhtain paperein se on sääli jos ihminen tuomitaan tekojen mukaan mutta lestalta jää hyvät teot uupumaan ja se vilahtaa taivaaseen se ei ole oikein niitä kohtaan jotka joutuvat yksinään kilvoittelemaan


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        lestadiolaisen oma tunto keskittyy vain synnin pakoiluun kun se ei ole oma johto miesten omasta tunnosta johtuen lestadiolainen ei kykene tekemään hyvää se on kieroa pelleilyä jonka seurauksena porukka wristäyryy muusta maailmasta niin sanotusti uskotaan oorukan pelastavan tämän joukko opin tuomuo luetaan viimeisenä päivänä haluan nähdä moni lesta selviää puhtain paperein se on sääli jos ihminen tuomitaan tekojen mukaan mutta lestalta jää hyvät teot uupumaan ja se vilahtaa taivaaseen se ei ole oikein niitä kohtaan jotka joutuvat yksinään kilvoittelemaan

        joukko oppi jonkun muun uskolla elämisen varjo puolena tarvitaan lauma joka vie perille mutta haluan muistuttaa näille lampaille matteuksen sanat kun olin ilman vaatteita ruokaa kotia nälissään nämä joukko opin kannattajat vastaavat milloin näimme että olit koditon ilman vaatteita ruokaa koditon nälissään vankilassa jeesus vastaa menkää helvettiin


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        joukko oppi jonkun muun uskolla elämisen varjo puolena tarvitaan lauma joka vie perille mutta haluan muistuttaa näille lampaille matteuksen sanat kun olin ilman vaatteita ruokaa kotia nälissään nämä joukko opin kannattajat vastaavat milloin näimme että olit koditon ilman vaatteita ruokaa koditon nälissään vankilassa jeesus vastaa menkää helvettiin

        elävä ja oikea usko on lestadiolaisuudessa häilyvä joukko oppia väärää opetusta raha seurojen pito on lähinnä jumalan rienausta harvat ovat valitut


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        elävä ja oikea usko on lestadiolaisuudessa häilyvä joukko oppia väärää opetusta raha seurojen pito on lähinnä jumalan rienausta harvat ovat valitut

        ei auta srkn hallinnolkinen toimen pide yhdistää joukkoja srk on lihan saastaa


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        ei auta srkn hallinnolkinen toimen pide yhdistää joukkoja srk on lihan saastaa

        suurin osa lestadiolaisista elää joukko opissa heidät pitää eristää toisistaan ja seurojen pito täytyy kieltää


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        suurin osa lestadiolaisista elää joukko opissa heidät pitää eristää toisistaan ja seurojen pito täytyy kieltää

        vai onko oikeuden mukaisempaa kaikista töistään kun jeesus sanoo niille viimesenä päivänä en tunne teitä menkää helvettiin


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe