Miten sulla tapahtui se eka kerta jolloin näit poikkiksen,tyttiksen alastomana? Minkä ikäisiä olitte? Kuinka kauan olitte olleet yhdessä ennen kuin näitte toisenne alasti?
Tässä oma kokemuskseni, olimme olleet yhdessä kaksi kk ja olimme 17v. Olimme tyttiksen kanssa hänen kotonaan hänen huoneessa ja olimme hyväilleet ensin vatteiden päältä,ja sitten alta ja pikku hiljaa otimme vaatteita pois. Mulla jalassa bokserit ja tyttiksellä stringit. Hän otti ensin minun boksereista kiinni ja veti ne alas ja minä laitoin käden stringien sisään ja hiuvutin ne pois.
Ekaa kerta alasti
10
1416
Vastaukset
- Anonyymi
Oltiin molemmat 16v ja oltu yhessä muutaman kuukauden kun mentiin poikakaverin mökillä saunaan yhdessä
- Anonyymi
Ehkä toi mitä te kaks teitte oli ihan kivaa mut haluutteko te tehä sitä mun kaa🤔
- Anonyymi
Mitä haluisit tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluisit tehdä?
Mä oon vapaaehtoinen (;
- Anonyymi00006
Viime kesänä hellepäivänä oltiin tyttökaverin kans pyöräilemässä, itse 17 ja tyttis 16. Pysähdyttiin sopivan hiljaiselle joenranta paikalle ja todettiin että olis mukava pulahtaa uimaan. Ei ollut pyyhkeitä eikä uikkareita mukana mutta todettiin että kyllä lämpimänä hellepäivänä kuivaa kyllä samantien. Oletin vähän että tyttökaverini menis pikkuhousut ja rintsikat päällä uimaan mutta ottikin yllätykseksi kaikki pois joka vähän hämmensi aluksi ja itsekkin oli otettava kaikki vaatteet pois. Näin tyttiksen ensimmäistä kertaa silloin alasti vaikka oltiin jo seurusteltu useita kuukausia. Hyvännäköiset terhakat pikkutissit ja siistiksi trimmattu pillu, pilluviivan yläpuolelle oli jätetty kolikon kokoinen karvatupsu muualta karvat oli ajeltu pois. Onneksi pääsi heti veteen uimaan, oli sen verran kova seisokki ettei halunnu tyttikselle näyttää sitä heti, tokihan se vähän hellitti vedessä mutta pois tullessa taas alkoi kovettuun ja kyllähän tyttiskin sen huomasi. Sillä reissulla ei senkummemmin alettu seksipuuhiin mutta myöhemmin kyllä nekin aloitettiin.
- Anonyymi00007
Loistava kertomus! Oletteko vielä yhdessä?
- Anonyymi00008
Niinkin tylsä tapa, kuin saunassa käynti. Istuttiin vierekkäin ja heiteltiin vettä kiukaalle.
- Anonyymi00009
Saunassa mekin, oltiin 15 ja jännitti kyllä. Riisuttiin ja livahdettiin suihkuun niin huomasin että poikakaverilla alkoi seisomaan. Naureskeltiin hieman asialle ja mentiin lauteille. Oli toki jännää eikä oikein tiennyt miten istuisi että paikat näkyis mahdollisimman vähän. Huomasin kyllä että poikakaveri vilkuili välillä tissejä mutta ei sen koommin vielä ollut lähempää kanssakäymistä, pelkästään saunottiin. Muutamia kuukausia myöhemmin sitten kyllä homma eteni itse asiaan.
- Anonyymi00010
Joo, saunassa mekin. Yhtenä kesänä tyttökaverin vanhempien mökillä. Ne vanhemmat meni käymään jossain sukulaisissa ja me jäätiin mökille. Ainoa miinus, että meillä oli tyttikse 8 v. Pikkuveli valvottavana. Tyttis tosiaan 14 sillon, minä vielä 13. Lämmitettiin sauna kuitenkin ja tietenkin sen pikkuveli piti ottaa sinne mukaan. Voi älytön sitä kyselytulvaa, miks sulla on karvoja, miks sulla on isompi kuin mulla jne. Koita nyt siinä sitten selittää jotain murrosiästä tuon ikäiselle ja yritä pitää se heppi aisoissa, ettei se ala just sillon seisoon. Eli tästä kerrasta kun näin tyttökaverin ekaa kertaa alasti, oli kaikki eroottinen aika kaukan.
- Anonyymi00011
Olen ollut kolmessa parisuhteessa ja olen kaikki nähnyt alasti. Ensimmäinen oli kun olin 11v ja tyttö oli 10v ja hän oli meillä yötä nii käytiin yhdessä saunassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.168695- 285462
- 1064173
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi183330- 973239
- 553099
- 532858
- 332827
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132240Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää102082