onx eilen poliisien päiviä kun hyökätään jälleen siviileihin
yhdes paikas ties monta autoa, toisessa moottoripyöräkyttä metsätiellä
kolmannessa tulevat kyttää jokaisen nurkan
pitäne tarkentaa kaupungin
ei ole valtakunnallinen päivä tai onko?
avataan uutiset ja odotetaan tänään, huomenna kuolema uutisia
mitä poliisien aikataulu saa nyt aikaan
viimeksi kun se sai kuoleman aikaan
ehk kerran kuukaudessa ainakin on kyttis päivä
hävyttömät paskiaiset
onx polliisien siviileihin hyökkäyspäivä?
Anonyymi-ap
3
125
Vastaukset
- Anonyymi
kyttis päiviin tunnustuksellista on erittäin paha vointi
- Anonyymi
ehk valtakunnallinen kyttis päivä ois harvemmin
ehk jokaisella kaupungilla ellei maakunnalla ole itsenäinen aikataulu
- Anonyymi
Oliko tämä joku rap? Kuulosti nuorten kieleltä, en ymmärtänyt paljoa. Minun nuoruudessa laulettiin, että kyttä on natsisika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810