Ongelmia bestiksen kanssa...

mä -86

Mulla on ongelmia mun bestiksen kanssa, kun mulla on jatkuvasti sen seurassa sellanen olo, et se ei haluis olla mun kanssa. Mä oon sanonu tän sille ja se sanoo, et se ei pidä paikkaansa. Mä en vaan voi sille mitään, et tunnen näin. Musta tuntuu, et mä oon jotenkin liikaa ripustautunu ystävääni ja tottahan se on, nimittäin musta tuntuu, et en vois elää ilman sitä. Mä en oo vaan varma, et tunteeko ystäväni samoin?! Mä oon jopa perunu kaikki muut menoni/matkani, jotta voisin viettää senkin ajan bestikseni seurassa ( Ollaan nimittäin tunnettu vasta n. 6 kk ja musta tuntuu, et mulla ei oo enää muuta elämää, kuin ystäväni.) Mut se ei kyllä mua haittaakaan, koska mun ystävä on niin kaikin puolin ihana. Mut mua masentaa tällä hetkellä se, kun bestikseni on menossa "entisen kaveriporukkansa" kanssa mökkeileen ja mä en pääse mukaan. Mä oon kauheen mustasukkanen ystävästäni, mut musta tuntuu tosi pahalta se, kun ensin kaverini sanoi, ettei menisi mukaan, mutta sitten hän kuitenkin muutti mielensä, koska ei halunnut, että entiset kaverit suuttuisivat ja se ei aatellu yhtään, miltä musta tuntuu...Se on ihan sama, jos mää suutun, kun se tietää kuitenkin, et mä en vois suuttuu sille niin pahasti. Mitä mä teen, et pääsisin eroon tästä mustasukkaisuudesta? Mä varmaan pilaan tällä kohta meidän ystävyyden=(

3

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä

      Ite oon ollu sellases tilantees et mun bestis tuli ehkä vähä liian riippuvaiseks musta. Mä löysin jätkäkaverin ja aloin viettää enemmän aikaa sen kans..Bestis oli tosi mustasukkanen, ja yritti jopa katkasta mun ja jätkäni välit..
      -> loppujen lopuks mun ja bestiksen välit meni poikki..Eli, älä pilaa teiän ystävyyttä olemalla liian mustis..

      Jos haluut mailailla niin laita ossas tänne!

      • sofia

        Mulla on kans ongelmii "bestiksen" kanssa mut hieman erilaisia. Me ollaan tunnettu jo monta vuotta, ja ollaan vaan jotenkin ajauduttu ystäviksi, kun ollaan samassa koulussa ja sillai. Mut en tiedä mitä tekisin sen kanssa. Se nimittäin haukkuu mua päin naamaa, ja on yleisestikin todella töykee. Koskaan ei olla puhuttu mistää syvällisistä asioista. Ja aina sillon kun ei olla yhdessä mulla on sellanen rentoutunut ja vapaa olo. Sillon voin olla täysin oma itseni. Mitä mieltä ootte....? Voiko tää tosiaan olla sitä "kunnon" ystävyyttä?? En kuitenkaan pystyis vaan lopettaa tätä. Eikä sil oikeen oo ketään muuta kun mä, ku kukaan ei tosiaan tykkää siitä. Mut olis kiva jos joku vastais...!!


    • Avuton16

      Itelläniki on aivan sama tunne enkä tiiä mitä tehdä D: Kaveri ei halua luistella mun kanssa eikä ole ollut vapaa ajalla kanssani, vaikka olen kysynyt lähes joka päivä kolmen kuukauden ajan :( Ollaan kuitenkin samalla luokalla
      Help!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2166
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1719
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      146
      1642
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe