Tämä on nyt tilanne ettei hyvin mene.
https://youtu.be/L4t2QgQeNbY
Toyota on pahoissa ongelmissa!
15
298
Vastaukset
- Anonyymi
Juntit tekee näitä videoita tuubiin SAADAKSEEN RAHAA.
Sepittävät tarinoita. Huikeita tarinoita.
Scotty Kilmer on etunenässä tällainen toimija ja miljonääriksi päätyi hän.
Tosin voi kyllä menettää rahansakkin.- Anonyymi
Sama se nyt onmitenjuntit tänne postaa iltalehdenlinkkejä?
Vai onks juntimpaa iltasanoma nlinkit?
Asiallinen video missä kerrotaan faktoja takaisinkutsuista moottoriongelmista jakerrotaan myös valmistusmäärät. Missä se ongelma oli?
- Anonyymi
Toyotalla on aika monia huijauksia mitkä ovat tulleen esiin vuoden sisään ja sitten ne lukuisat viat ja ongelmat jotka ovat romahduttaneet luotettavuuden kaikkein heikoimmalle tasolle.
- Anonyymi
Jollain nuo paljastukset ja ongelmat pitäisi kieltää, ketolaa miten me tästä selviämme?
Toyotan omapoika.- Anonyymi
Tojotaan voi luottaa ei pety siihen ettei tulis huijatuksi jollain tavalla!
- Anonyymi
Mulla alkaa elämästä pohja pettää kun en voi enää aukottomasti uskoa Toyotan ylemmyyteen ja paremmuuteen, eli käärme on luikertanut mieleeni ja nyt olen sekaisin, mutta täällä kirjoittelu ja Toyotan kunnian puolustaminen helpottaa hieman, vaikka sisimmässäni tiedä olevani väärässä. Kauanko voin tätä kestää?
- Anonyymi
Tero-osatolle joudut lepäämään? Sellainen on mukava tulevaisuus.
Saa lääkettä ja hyvää hoitoa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tero-osatolle joudut lepäämään? Sellainen on mukava tulevaisuus.
Saa lääkettä ja hyvää hoitoa!Kerro miten sinne pääsen, missä se on.
- Anonyymi
Onhan Toyotan autot vajonneet kovin alas ja se näyttää olevan ihan ylimmän johdon tavoite.
- Anonyymi00013
xxx
- Anonyymi00014
zzz
- Anonyymi00015
zzz
- Anonyymi00016
zzz
- Anonyymi00017
xxx
- Anonyymi00018
zzz
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911597
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1191472Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711309- 301212
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181030Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46958- 21930
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66828- 46753