jarru ongelma ja syyläri

minä

meillä alkoi syyläri vuotamaan ja vaihettiin siihen uusi paranneltu versio. meni onneksi takuuseen kun vasta ostettiin safira käytettynä, myyjäliike korvasi. mutta nyt on toinen takajarru alkanut hirttämään. tutkittiin se mutta ei vikaa löytynyt. mäntä herkisteltiin, mutta ei auttanut. onko muilla ollut kyseistä vikaa ja mikähän oisi syynä.

4

1378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... jumissa.

Kai samalla katsoitte että jarrusatula liikuu ongelmitta, muuten pelkkä männän herkistely ei auta.

• joka vuosi

Takajarrut kannattaa tosiaan herkistää joka vuosi.
        Jätin itse yhden vuoden väliin ja heti alkoi ikävä kitinä/vinkuna nyt kevvättalvella. Jarrut jäivät laahaamaan ja palat kuluivat melkein metallille.

Vaihdatin 'nyrkkipajassa' pari kuukautta sitten palat ja samalla 'rasvattiin' liu'ut. Nyt pelaa taas hienosti eikä vikise.

Ei ole kallis remppa herkistely ja palojen vaihto.
        Jarrut aukee helposti, joten puoli tuntia riittää hyvin kummallekin puolelle yhteensä.

• Seppo

Käsijarruvaijeri toiselta puolelta jumissa!
      Vaihettiin se pätkä uuteen!

• minä

vietiin liikkeelle auto. oli kuulema niin likaiset jarrut että hirtti sen vuoksi. olivat purkaneet ja puhdistaneet kaikki ja vaihtaneet jarrupalat. maksoi 140e. toivottavasti nyt pelaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      52
      5300
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      81
      3920
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      325
      2305
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      1932
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      117
      1798
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      56
      1382
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1290
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1232
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1197
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      295
      1172
    Aihe