Siirrettiin sitten vanhusasiakkaat Päijännekotiin.Paikka kaunis mutta remonttia tehty pintapuolisesti.Kylpytilat kelvottomat,kaadot pielessä.Kattorakenteet onnettomat.Vuodeosaston tilat moitteettomat.
Päijännekoti
8
615
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatko että lakkautetun vuodeosaston tilat olivat paremmin toimivat?
- Anonyymi
Valvooko kukaan kuhmoisissa, miten rakennetaan tai ylipäätään mitään muuta kuin mitä toinen saa ja minä en?
- Anonyymi
Yhdenvertaisuus. Se on unohdettu asia Kuhmoisissa, vaikka laki on olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdenvertaisuus. Se on unohdettu asia Kuhmoisissa, vaikka laki on olemassa.
Toiset on tasa-arvoisempia kuin toiset.
- Anonyymi
Kysykää kunnanjohtajalta. Hänellä on oikea vastaus kaikkeen. Tiesi tai ei.
Ei huolta, häntäkään ei huoleta. - Anonyymi
Mikäpä häntä huolettaisi, kunhan palkka ja edut pysyy.
- Anonyymi
Ne pysyy iäti kun vaan muistaa nuolla valtuuston ja hallituksen puheenjohtajat, siitähän vain on kyse, mistään muusta ei mitään huolta tai väliä. Siitä hyvästä juuri palkkaansa nostettiin sätky-ukolle että ajaa maiden ja rantojen omistuksia mielitietyilleen kuten valtuuston puheenjohtajalle, MOT … Kuka moisen palkankorotuksen myönsi ja siunasi, olisi kansalaistenkin todella syytä tietää, ja varsinkin korotuksen perustelut !?! Millä ansioilla ?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne pysyy iäti kun vaan muistaa nuolla valtuuston ja hallituksen puheenjohtajat, siitähän vain on kyse, mistään muusta ei mitään huolta tai väliä. Siitä hyvästä juuri palkkaansa nostettiin sätky-ukolle että ajaa maiden ja rantojen omistuksia mielitietyilleen kuten valtuuston puheenjohtajalle, MOT … Kuka moisen palkankorotuksen myönsi ja siunasi, olisi kansalaistenkin todella syytä tietää, ja varsinkin korotuksen perustelut !?! Millä ansioilla ?!?
Hyvä kysymys, kun tietää kenen etuja ajaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614