KAJAANIN SORSILLE KUOLEMANTUOMIO - lautakunta kieltämässä kaiken ruokinnan

Anonyymi-ap

Kajaanin Ympäristöteknisen lautakunnan ke. 28.8.-24 kokouksen esityslistalla on asemakaavoitetulla, kaupungin hallitsemilla alueilla kaikkien luonnonvaraisten eläinten ja lintujen totaalinen ruokintakielto. Jos esitys menee läpi lautakunnassa ja saavuttaessaan lainvoiman se tietää Kajaanin jokisorsien kuolemantuomiota pakkasten tultua ja luontaisen ruoan loputtua. Uskomatonta mutta totta!

11

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö tästä kyseisestä lautakunnasta löydy yhtään omilla aivoillaan ajattelevaa ihmistä, vaan ovatko kaikki siellä joomiehiä?!?!!!!

      • Anonyymi

        Ne on joomiehiä ja muutama nainenkin -ennen olivat toista mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on joomiehiä ja muutama nainenkin -ennen olivat toista mieltä.

        Eikö ole yhdelläkään "joomiehellä" kanttia sanoa omaa mielipidettään, kaikkiko ovat samoja ruskeakielisiä nuoleskelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole yhdelläkään "joomiehellä" kanttia sanoa omaa mielipidettään, kaikkiko ovat samoja ruskeakielisiä nuoleskelijoita.

        Ei ole ajavat kaksilla rattailla ja näytellä ossaavat meillä on muutama voisiko sanoa ns.ammattinäyttelijääkin.


    • Anonyymi

      Lopultakin loppuu villieläinten rääkkääminen! Mutta eihän nämä seniilit änkyrät mitään usko...

    • Anonyymi

      Ei luonnon eläimiä tarvitse ruokkia. Tämä olisi pitänyt lopettaa jo monta kymmentä vuotta sitten!

      • Anonyymi

        Noin 70v.ovat olleet ilonamme nyt sitten hirveä meteli ja tappouhkaukset.


    • Anonyymi

      Kyllä sorsien ja joutsenien ruokinta siellä Linnanvirrassa tulee lopettaa kun se ruokinta vetää rottien lisäksi Kajaanin kaupunkiin hirviä, ahmoja, ilveksiä ja jopa susia. Näin sanotaan lautakunnan kokouksen esittelytekstissä ja tekstin on kirjoittanut viisas mies, kaupungininsinööri Matti Nousiainen!

      • Anonyymi

        On jäänyt kaupungininsinööriltä raakku mainitsematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jäänyt kaupungininsinööriltä raakku mainitsematta.

        Onhan tämä touhua sorsat,raakut ja jatkuvat kähinät.
        Erittäin huonoa , ei hyvältä näytä.


    • Anonyymi

      Mikä kuolemantuomio?

      Sorsa lentää lämpimään, kuten sen kuuluukin.
      Joutsenkaan ei viihdy pakkasissa ja jäätyneissä järvissä.

      Miksi nämä luonnon elukat pitää houkutella muuton aikana jäämään ihmisen tarjoamalla ravinnolla talvehtimaan pieneen lätäkköön?

      Sairasta villieläinten pakkokesyttämistä. Missä ekokapina ja kettutytöt.

      Sakkotuomio syöttäjille ja vastuuseen villieläinten kesyttämisestä

      PS sairaat ja heikot yksilöt on luonnon normaalia kiertokulkua. Ei villieläimillä ole eläinlääkäreitä ja kurmeetarjoulua metsissä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe