Mikä on ihanin rakkaudentunnustus jonka olet saanut????

huumori-immeinen

Oletko joskus saanut hassuja tai aivan järkyttäviä tai sitten iki-ihania rakkauden- tai muun lämpimäntunteen tunnustuksia?????
Olisi mukava kuulla muutamia.

23

18451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamma

      minua kositteiin julkisesti eräässä ravintolassa, tupa täynnä väkeä ja mieheni meni polvilleen ja pyysi mikkiä käteensä ja kosi, niin minä aivan häkellyin en osannut kuin myötyä kosintaa, ja niin häät vietettiin muutaman kuukauden kuluttua olimme seurustelleet 4 vuotta

      • polvistuttiin kapakassa ja alettiin laulaa jotain rakkausserenadia. Lopputulos ei vain ollut yhtä auvoinen....koko porukka lennettiin ulos ravintolasta..:))))


    • nainen

      Olimme joutuneet mieheni kanssa työasioissa pikaiselle työmatkalle niin, että ei kerennyt käydä kotona ennen matkaa.

      Yövyimme toisella paikkakunnalla ja tietysti huuhtaisin "nimettömäni" illalla kylpyhuoneeseen kuivumaan. Kun eihän niitä arvannut varata toisia töihin lähtiessä mukaansa.

      Aamulla mieheni oli tullut suihkusta ja ihmettelin, että mitä hän puuhaa kylpyhuoneessa, kun sieltä kuului hiustenkuivajan raihnas ääni ja hän ei kuitenkaan koskaan itse käyttänyt hiustenkuivaajaa.

      Kurkatessa kylpyhuoneenovesta olin pyörtyä, hän kuivatteli "nimettömiäni" hiustenkuivaajalla, koska ne kuulemma olivat olleet vielä hieman kosteat.

      Tämä oli mielestäni todellista rakkautta, jota en unohda koskaan.

      • mies ja kyyneleet

        Olipa liikuttavan hyvä juttu, ihan tuli kyyneleet silmiin ja minä sentään olen mies:)


      • mies ja kyyneleet

        Olipa liikuttavan hyvä juttu, ihan tuli kyyneleet silmiin ja minä sentään olen mies:)


    • jpntar

      kauan aikaa sitten heilastelin yhden kaverin kanssa niin, että näimme ainoastaan lavoilla kesän ajan..Päättäjäistansseissa tämä kaveri viimeisen valssin aikana painoi posken poskeani vasten, ja kuiskutteli korvaani...:))..kaikenlaista ihanaa, mutta sitten hän erehtyi pahemman kerran kysymällä suukkojen lomassa pokkana, että " osaatkos sinä hoitaa sikoja..." Ja siihen loppui se. Enhän minä niitä possuja ole koskaan hoitanut, mutta tarvinneeko sitä nyt tuossa tilanteessa mennä sioista kyselemään..:)))

      • valerian.s

        Ehkä hän vain kuvaili omaa persoonallisuuttaan;)


      • sehän

        oli kosinta!


      • Sani
        sehän kirjoitti:

        oli kosinta!

        ..niin kuin Pekko Aikamiespojalla? ;)
        Haluaisitkos joskus maata retkottaa meirän sukuhaurass' :))


    • Sani

      ..on minusta lämmin tunnustus, että lähes viisikymppinen mies sanoo, ettei hän ole koskaan tavannut/tuntenut niin ihanaa naista kuin minä.
      Eikä hän ole ns. peräkammarin poika ;)

      • valerian.s

        näin minä olen sanonutkin hänelle..:)


      • Lyyli-Sisko

        mikä niistä tunnustuksista on ihanin. Parhaita ovat ne arkiset teot, joiden taustalla tietää olevan aidon kiintymyksen. Kahvi ja lehti aamulla, hellä tekstiviesti silloin tällöin, lääkkeiden hakeminen, hoitaminen sairaana, takan lämmittäminen lenkin jälkeen (huom tämä vain talvella), jonkun haluamani tavaran metsästäminen suurella vaivalla... Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.

        Viimeisin parhain rakakuden osoitus on se kun äitienpäiväyänä sain kaksi herkkää tekstaria, joissa kiitettiin siitä, että olen olemassa ja siitä, että olen synnyttänyt hänelle kaksi ihanaa lasta. Viesteistä teki vielä hienomman se, kun hän myöhemmin kertoi itkeneensä kirjoittaessaan ne.


      • valerian.s kirjoitti:

        näin minä olen sanonutkin hänelle..:)

        ..se ei välttämättä vaadi, että saa toiselle hyvän mielen.
        Voihan sitä sanoa mitä vaan, jos on hyvä supliikki. Mutta se on sitten siitä kiinni, miten hyvin toisen tuntee, ja tietää koska tämä puhuu vilpittömästi, koska imartelee.
        Ehkäpä olet sanonut naistasi myös kauniiksi; kukapa sellaista ei haluaisi kuulla..
        Minulle on myös 'ihmetelty', (huumorilla) miten hyvin mm. kroppa on säilynyt, vaikka ikää on jo!
        Ja pah! Mikäs ikä tämä.. lähes viisi vuotta, kunnes puoli vuosisataa täynnä ;))


    • Olin töissä ja exäni oli mennyt jo edellisenä päivänä Porin Jatsijuhlille - sovimme treffit Porin rautatieasemalle seuraavaksi aamuksi.

      Istuin asemarakennuksen ulkopuolella penkillä ja vilkuilin kelloani kärsimättömästi, kun "noutajaa" ei ihan ajoissa kuulunut...

      Äkkiä taksi kaahasi renkaat ulvoen paikalle ja kaksi miestä nousi takapenkiltä, molemmilla syli täynnä punaisia ruusuja.
      "AI LAV JUU", huusivat miehet (exäni ja lapseni kummisetä) niin, että ratapiha kaikui...

      Paikalla oli toki muitakin matkustavaisia, jotka alkuhämmästyksestä toivuttuaan alkoivat taputtaa näytöskappaleelle käsiään.

      Minä punastelin kilpaa ruusujen kanssa:)

    • Äimän käki

      10 v sitten olimme pitäneet miehen kanssa puolenvuoden tuumaustaukoa ja tapasimme hänen syntymäpäivänsä merkeissä.

      loppuillasta pankkiautomaatilla meidät ryöstettiin ja mukiloitiin,mies suojasi minua ja otti melkoiset tällit.Rosvot saivat lompakkoni ja löivät mieheni maahan,mutta hänpä juoksi heidät kiini ja sai lompakon pois!

      Poliisi nappasi kaverit myöhemmin,kiitos tallentavan kameran.

      Vieläkin ihmettelen,mistä löytyi voimat moiseen,oli nimittäin aikamoiset ruhjeet ja
      vammat pitkään.

      Mentiin samana vuonna naimisiin ja myöhemmin,oikeudenkäynnin jälkeen,ostettiin korvausrahoilla uusi sänky:nyt meillä on 3 lasta.

    • Olin seurustellut poikakaverini kanssa reilu kuukauden ja eräänä viikonloppuna hiukan kostean "pikkuserkun luona vierailun" päätteeksi heräsin vieraan paikkakunnan putkasta ja eihän siinä muutakuin miettimään minne sitä siksi viikonlopuksi menisi. No mutta pointtini onkin se, että en nähnyt tätä 'tulevaa eksää' moneen viikkoon ja olin jo luovuttamassa häntä eteenpäin kunnes saan viestin jonka sisältö oli: "En tiedä mist tämä tuli mut pakko sanoa sulle et tapahtuu täs maailmas mitä vain mut muista että en halua siule mitään pahaa ikinä. ;) "
      Viestin luettuani en voinut muutakuin todeta "aww" ja oih, sulaa vahaa...

    • vaimo42v

      Mies sanoi tässä syksyllä, että minulla on maailman paras perse. Yhä vieläkin, vaikka olen jo yli nelikymppinen. Ja oli yhtä ihana kuulemma jo silloin 16 kesäisenä, kun tapasimme toisemme.

      • vaimo42v

        Tuo sensuroitu sana siis tarkoitti takapuol'ta.


    • Nainen48v

      Ollessani siinä ripari-ikäinen tuli eräs ystäväpoika kaverinsa kanssa meidän pihaan, keskellä kirkasta kesäpäivää, kitara mukanaan ja lauloi All my loving. Ujona teininä olin ihan punainen ja hämilläni, mutta olihan se todella liikuttavaa ja tunteikasta. Rohkea poika!

    • einiinhyvääitee

      Tämän parempaa en ole saanut, mutta tämä tuli sydämestä. Tyttäreni, ikää puoli vuotta, sai joululahjaksi leikkikännykän, mikä lie interaktiivinen puheenkehittäjä.Tämä vempain puhui suomea ja lauseisiin kuului, minä olen, minä rakastan sinua jne.
      Yöllä heräsin vauvan itkuun ja menin katsomaan. Puhelin olikin jäänyt vauvan viereen ja hän sitä painoi ja sieltä se tuli:minä rakastan sinua...Kyllä lämmitti mieltä, kun nostin tytön ruokittavaksi, vaikka väsytti tajuttomasti.
      Entinen puolisoni ei koskaan rakastamisiaan kertonut, tokko tuo sitten rakastikaan, mutta tyttäreltäni olen kuullut usein tapauksen jälkeenkin ja ihan omalla äänellä.

    • Romantic

      Kun silloinen kihlattuni lauloi usein minulle : yksi ruusu on kasvanut laaksossa...

    • Vieras 70 v

      Yhä odottelen edes sitä huonointa...

    • Hellä Rakas Pusu

      No mies sanoi saunan lauteilla:
      - Heitähän lökkänä vettä!

      :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe