Tulossa kyläilemään syyskuussa sinne, onko keskustan alueella kapakkaa eli pubia? Aukeeko aamusta klo 9?
Vastaukset 18
- Anonyymi
Mitä karhunpolulle kuuluu?
- Anonyymi
Tämä kyselijä on niitä pöljie sotkamon korhosie
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kyselijä on niitä pöljie sotkamon korhosie
Voi myös olla Kuhmon Korhosia
- Anonyymi
Ei ole pubia vaan pelkästään persuomalaisten kapakka johon pitää olla jäsenkortti.
- Anonyymi
Miten on pääseekö sisään jos ei ole jäsenkorttia, mutta on kuitenkin leijonavaakuna tatulointi olkapäässä tai muualla kehoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on pääseekö sisään jos ei ole jäsenkorttia, mutta on kuitenkin leijonavaakuna tatulointi olkapäässä tai muualla kehoa?
Ei tarvii vaakunoita olla,meidän motto on sellin paarissa että sisään vaan vakkei seisoskaan.
- Anonyymi
Retro Baari löytyy
- Anonyymi
Sellin paari löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellin paari löytyy.
Putka baari auki 24/7.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellin paari löytyy.
Mutta en suosittele. Siellä palvellaan vain munamarttoja.
- Anonyymi
Villipaari menee konkkaan näin täällä huhuillaan.
- Anonyymi
Älä ota enää olutta Jos tuommosia kuvittelet
- Anonyymi
Perangan bubi
- Anonyymi
Eli täällä on sitä kainuulaista vinoilua? Sukujuuria on Kuhmossa mutta enpä sitten piipahda keskustassa kun vaan ostamassa lastin kaljaa ja juon ne mökissä.
- Anonyymi
On täällä on vaikka ja mitä tuus kahtoon kuhmo on city mesta
- Anonyymi
Ei ole mitään mitä kannattaa tulla kattomaan.
- Anonyymi
Voe pahoton maikka.
- Anonyymi
On kyllä. Kainuuntiellä on 24/7 drive in kapakka. Vain autoon tarjoilu ympäri vuorokauden. Poistumiskaista vie Poliisin kellariin josta hissi ilmaiseen majoitukseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on231405Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1711091Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041090- 65785
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.57782Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51771Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28731Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47714- 51679
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee589644Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30627Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32602- 84588
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20573- 8571
- 31551
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14545- 43533
- 44511
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70510