Mitä ulosoton määrä on, niin miten hoidan asian uloston kanssa, pyydänkö veikkausta suoraan tilittämään sentilleen sen summan uloston tilille ja vasta sen jälkeen maksamaan loppusumman tililleni?
Onhan ollut tapauksia, missä ulosotto on ottanut koko summan itselleen, enemmän mitä ulostossa oleva summa on ja tätä on jouduttu jälkikäteen hakemaan takaisin.
Jos voitan suuremman summan veikkauksessa
17
553
Vastaukset
- Anonyymi
Voi jeesus. En tiedä mikä suuri summa on sinulle mutta minulle se on miljoonaluokan voitto. Tajuatko, miten pieni tuollaisen todennäköisyys on?
Rahapelien pelaaminen on muutenkin täyttä typeryyttä. Taitopeleissä voi parhaimmat päästä voitolle pidemmässä juoksussa.
Lopeta haaveilu ja tee töitä, niin saat rahaa maksaaksesi velkasi.- Anonyymi
Siinä taas yksi turha vastaus, oikea suomalaisen negatiivisuuden perikuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuossa muuta oli kuin asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhälle pitäisi teroittaa aina mieleen, kuinka huono hänen tilanteensa on. Nyt köyhä luulee, ettei ihmisen tarvitse tehdä työtä, riittää kun ajan kuluksi suunnittelee tulevan lottovoiton sijoittamista.
- Anonyymi
En tiedä, mutta itse maksaisin velka velalta summan pois uo:n omien sivujen kautta. Siis omalta tililtä siirrettynä summana. Siellähän sivulla on se merkintä "maksa velkaa" ja sen kautta maksoin yhden velan pois kerran kun sain ylimääräistä rahaa. Uo:n käsittely kesti pari viikkoa ennen kuin tuli maksusta ilmoitus ja velkaan merkintä "maksettu".
En antaisi ulosotolle mitään pääsyä voittorahoihin, on se pulju niin epämääräinen.- Anonyymi
Hei! Olen suunnittelut saavani syksyllä eurojackpotissa 90 miljoonaa euroa. Nyt olen pohtinut pitääkö minun itse ilmoittaa ulosottomiehelle tästä voitosta vai meneekö veikkaukselta tieto automaattisesti. Vain asiallisia vastauksia, kiitos.
Mökin akka, Kouvola - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Olen suunnittelut saavani syksyllä eurojackpotissa 90 miljoonaa euroa. Nyt olen pohtinut pitääkö minun itse ilmoittaa ulosottomiehelle tästä voitosta vai meneekö veikkaukselta tieto automaattisesti. Vain asiallisia vastauksia, kiitos.
Mökin akka, KouvolaNyt en ymmärrä vitsiäsi.
Aloittaja kysyy antaako uo:lle vallan pitää voittorahat ja sieltä päin jakaa laskuihin ja velkoihin. Jos uo ei automaattisesti pääse rahoihin, mielestäni on aina parempi ITSE hallita maksuja.
Kun sain itse viranomaistaholta eli ylimääräisen vakuutukseni korvausrahojani, jännitin joko ne olivat aamulla kupattu ulosottoon, mutta ei todellakaan. Viikon aikana ehdin tehdä monta tilisiirtoa ja maksaa myös henkilökohtaisia lainoja pois ja lopulla rahalla ostin tarpeellista kotiin. Kukaan uo ei ole kysellyt tilitysten perään.
Pää pystyyn nyt ja ohjat omiin käsiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärrä vitsiäsi.
Aloittaja kysyy antaako uo:lle vallan pitää voittorahat ja sieltä päin jakaa laskuihin ja velkoihin. Jos uo ei automaattisesti pääse rahoihin, mielestäni on aina parempi ITSE hallita maksuja.
Kun sain itse viranomaistaholta eli ylimääräisen vakuutukseni korvausrahojani, jännitin joko ne olivat aamulla kupattu ulosottoon, mutta ei todellakaan. Viikon aikana ehdin tehdä monta tilisiirtoa ja maksaa myös henkilökohtaisia lainoja pois ja lopulla rahalla ostin tarpeellista kotiin. Kukaan uo ei ole kysellyt tilitysten perään.
Pää pystyyn nyt ja ohjat omiin käsiin.Kumma että tämä ulosottopalsta on muuttunut yhtäkkiä sijoitus- ja arpajaisvoittosivuksi. Luuletteko olevanne isojakin kapitalisteja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma että tämä ulosottopalsta on muuttunut yhtäkkiä sijoitus- ja arpajaisvoittosivuksi. Luuletteko olevanne isojakin kapitalisteja?
Kaikesta kannattaa kysyä. Ulosottoon joutunut kansalainen alkaa muuttua nopeasti tahdottomaksi nukeksi, jonka lankoja aivan vieras taho heiluttelee. Se ei ole kenellekään hyvä tie. Kun talous kaatuu tai korttitalo, se ei ole mikään maailmanloppu, vaan uusi tilanne josta mennään yli tai ohi.
On hyvä täällä muistaa sekin, että meihin ulosoton velkaantuneihin kuuluu melkoinen sakki ja seurapiiri tämän maan ihmisiä. On yrittäjiä, virkahenkilöitä (itse mm. molempiin), on roistoja ja tappajia, on yh-äitejä ja pariskuntia, opiskelijoita ja koululaisia ja tietysti työttömiä ja työläisiä. Vanhuksiakin iso joukko. Kuolleet on kuopattu ja syntymättömät vasta tulossa.
Itse olen ollut iso kiho, ja päättämässä muiden asioista. olen ollut rikas, jopa öky-,ja nyt olen toista ääripäätä. Mutta kuitenkin olen ihan sama tyyppi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta kannattaa kysyä. Ulosottoon joutunut kansalainen alkaa muuttua nopeasti tahdottomaksi nukeksi, jonka lankoja aivan vieras taho heiluttelee. Se ei ole kenellekään hyvä tie. Kun talous kaatuu tai korttitalo, se ei ole mikään maailmanloppu, vaan uusi tilanne josta mennään yli tai ohi.
On hyvä täällä muistaa sekin, että meihin ulosoton velkaantuneihin kuuluu melkoinen sakki ja seurapiiri tämän maan ihmisiä. On yrittäjiä, virkahenkilöitä (itse mm. molempiin), on roistoja ja tappajia, on yh-äitejä ja pariskuntia, opiskelijoita ja koululaisia ja tietysti työttömiä ja työläisiä. Vanhuksiakin iso joukko. Kuolleet on kuopattu ja syntymättömät vasta tulossa.
Itse olen ollut iso kiho, ja päättämässä muiden asioista. olen ollut rikas, jopa öky-,ja nyt olen toista ääripäätä. Mutta kuitenkin olen ihan sama tyyppi.Se oli hyvä kuvaus asiasta! 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma että tämä ulosottopalsta on muuttunut yhtäkkiä sijoitus- ja arpajaisvoittosivuksi. Luuletteko olevanne isojakin kapitalisteja?
Tuleeko yllätyksenä? Täällähän velatkin muuttuvat saataviksi ja ulosottomies palvelijaksi.
- Anonyymi
Itsehän yritin samaa ennenkuin olin ulosotossa. Siitä sitä sitten ajauduttiin ulosottoon.
Nyt neljä vuotta pelaamatta. - Anonyymi
"Mitä ulosoton määrä on, niin miten hoidan asian uloston kanssa, pyydänkö veikkausta suoraan tilittämään sentilleen sen summan uloston tilille ja vasta sen jälkeen maksamaan loppusumman tililleni?"
Ulosoton kanssa ei tarvitse hoitaa asioita. Ulosotto pitää kyllä huolen siitä, että asiat hoituvat.- Anonyymi
Ei se kyllä noin mene.
- Anonyymi
Otat rahat omalle tilillesi ja maksat sieltä tai uo voi käydä itsekin tililtäsi ne rahat jos olet niin laiska...miksi ihmeessä niitä pitää pelitilillä säilyttää jos kutienkin aiot maksaa... HALLOOOOOO
Toki jos saat toimeentulotukea.... - Anonyymi
On lottovoitto syntyä Suomeen
- Anonyymi
normaali ulosottovelka vanhenee 5v mitä niitä maksella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458580Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472449Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272251- 371995
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221390Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091147Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015