On se kela niin ihana

Anonyymi-ap

Toimitin Kelalle hirveän läjän papereita. Lääkärit ja muut asiaankuuluvat henkilöt vain tylysti ohitettiin. Myönsivät lukeneensa lausunnot vaan olivat eri mieltä niiden kanssa. Minusta tehtiin kaikkeen kykenevä ihan noin vain näkemättä. Voi perhokalastus.
Sitä ihmettelen kun on ihmisiä, jotka tiedän nimeltä ja ne saa kaiken sieltä mitä keksii hakea. Esim moneen kertaan eräälle maksettiin kaikki muuton kustannukset ilman työ tai opiskeluperustetta. Onko niillä joku suosikkilista tms ihmisistä? Enkä ole pyytänyt mitään ihmeitä vaan sitä mitä sivuillaan lupaavat. Ne lienee valhetta.

1

351

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jep, näin se tuntuu menevän että narkkareille ja tyhjäntoimittajille tulee tuet kun manulle illallinen.. Ei kyseenalaisteta sitä että tili nostetaan käteiseksi millä käydään sitten laitonta kauppaa, täydentävät myönnetään vaatteisiin ja ties mihin joka kuukausi mukisematta ja nekin laitetaan samaan toimintaan, mutta auta armias jos olet aktiivinen ihminen kellä on vähänkin elämää, niin syynätään joka helvetin sentti, sen alkuperä, se mihin se on mennyt, ja tässä kohtaa vaaditaan vielä tositteet, mitkä nekään eivät ole kelvollisia ja hylkäys tulee jostain kahvilan kortti maksusta riippuen siitä millainen päivä heidän virkailijallaan sattuu olemaan.. Suosittelenkin siis jatkossa nostamaan rahat käteiseksi ja välttämään tilin turhaa käyttöä niin vältät turhia selkkauksia kelan kanssa eivätkä he pysty vetämään hatusta mitään syitä sille että olet saanut vaikka korttimaksun korjauksesta pari euroa niin et ole enää oikeutettu heidän almuihinsa mistä jo tässä kohtaa tulisi saada kuukausipalkkaa koska alkaa se käymään itsestään jo työstä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1422
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1150
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      564
    7. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    8. 46
      550
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe