Raportti tuotantolinjalta.

Anonyymi-ap

Alko aukesi simonkylässä, ilmailulegenda Pasanen on vauhdissa ja wifi toimii, elämä hymyilee.
Tällä kertaa Pasanen toimii naiskauneuden asiantuntijana kuin missikeisari Makunen aikoinaan, jonka käsi kävi tarinan mukaan missien jalkovälissä ja joka hymyili, sai kruunun.
Minun on puututtava kuitenkin tähän, koska omaan suhteellisuudentajun ja oikeudenmukaisuuden. Kympin vaimo on jumalaisen kaunis kasvoiltaan, muusta en tiedä, mutta nukkemaisen kaunis ja symmetrinen. Silmät on sielun peili. Pasasen rouvasta loistaa ilottomuus. Toisessa seurassa se voisi korjautua.

Kasvojen kauneutta tietonkoneetkin mittailee symmetrialla. Koska olen kuullut ikäviä asioita minunkin vaimostani, niin annan vastinetta. Pasasen rouva on ulkonössään 0-10 asteikolla lukemassa 2. Ei vaikuta myöskään älykkäältä, koska on tuon supertollon messissä pysytellyt, mutta kuten epäilty niin kenties väkisin. Kympin vaimo on 7,5 voisi olla enemmän mutta en ole nähnyt kuin kasvot. Vaikuttaa älykkäältä ja ilmeikkäältä.
Omassa vaimossani rakastan mahtavaa tilannetajua ja leikkisää luonnetta. 22 vuotta naimisissa ja sitä ennenkin jo yhdessä ja silti ollaan kuin koululaisia.
Kun se side on muodostunut, sitä ei enää iän tuomat juonteet riko.

Laiffila, Vantaa, töissä aamukuuteen saakka

11

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuten sanoin tämä on vain yksi tapa sukulaismodauksista, joo on pysynyt jo 25 vuotta yhdessä, just just todisteena kattilat, laiffila on täysin turha... yksi kaikkein tai kaikki yhden puolesta.

• Anonyymi

Kattilat... mitkä ihmeen kattilat?

• Anonyymi

Kun se side on muodostunut, sitä ei enää iän tuomat juonteet riko.

Miten mahtoi siteet muodostua Tyttö2010Neitinen99,9%Rakastan sinua myötä ja vastamäessä kahden exänsä kanssa?

• Anonyymi

Röh röh Posso Pasanen, eix sullakin ole ainakin yx exä, mix laitto sut vex vex vaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Röh röh Posso Pasanen, eix sullakin ole ainakin yx exä, mix laitto sut vex vex vaan?

Niin ja kerrotko vielä mix sulla on huonot suhteet lapsiisi ja lasten lapsiisi?

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksesi Tyttö2010Neitinen99,9% kaikki tietävä, että en ole vieläkään Numbasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtui 20 vuotta nuorempaan, ex on 7 vuotta minua vanhempi kykyinen 13 vuotta nuorempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtui 20 vuotta nuorempaan, ex on 7 vuotta minua vanhempi kykyinen 13 vuotta nuorempi.

Oliko exäsi siinä perhepotretissa ja poikasikin, missä kaikilla kattilat päässä?

• Anonyymi

Voin vakkuuttaa, minä en ole kirjoittanut, mitään tähän, ja huoritellut, aivan varmasti.
      By NumBall Vantaa(kotona nukkumassa) 63v.

• Anonyymi

Sinä vakuutat vain huonoa hoitotasapainoa, kattiloinesi.

• Anonyymi

Toveri Saarisen arvostelukyky on ylimaailmallisen surkea. Kaikki kääntyy aina ylösalaisin ja väärinpäin ja takaisin alkuun.

Saattaa myös sanoa jonkun kirjoitusta täysin vääräksi ja virheelliseksi, mutta kopioikin sen täsmälleen saman tekstin omakseen kertoen että asia on näin. Myös edellisen lauseen kumoaminen seuraavalla, kuuluu repertuaariinsa.

Käänteisajattelua kuvastaa esimerkkinä se kun Toveri Saarinen totesi vaimoani haukuessaan että "Onneksi minun vaimollani ei sentään ole perunanenää".

Voi kun olisi saanut olla kärpäsenä katossa kun tuo megaurpo oli koulussa. Se on ollut järkyttävää aikaa opettajille, kun mikään ei uppoa lentokapteenin kaaliin paitsi kaali ja paahtoleipä.

2010

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      3226
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1202
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      307
      1169
    4. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1118
    5. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      14
      1098
    6. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      951
    7. Olet vallannut ajatukseni.

Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      35
      941
    8. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      41
      928
    9. Pikku apulaiset

E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      67
      872
    10. Toivokasta torstaipäivää

Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      817
    Aihe