Olen oikein Tyytyväinen

Anonyymi-ap

Toyota Corollaan, mukava ja hyvä ajaa ja katsastusvarma.

63

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsestään selvyys.

• Anonyymi

Ei taida uni tulla kun 01:17:18 kehut tojoa.

• Anonyymi

Jos vertaat Toyotaa sairaalasänkyyn ajettavuudessa niin kyllä sairaalasänky on parempi ajaa sekä työntää ja makoilla. Jaa että hyvä ajaa, Toyota? Jos ei ole muita kuin japseja ajanut niin silloin varmasti Toyotakin tuntuu hyvältä.

• Anonyymi

Toyota Corllla on todella hyvä ajaa, jos sitä vertaa 50-luvun museoautoihin. Eihän ne ikivanhat ole häävejä ajaa, mutta ei Toyotatkaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tojojen säilyttäminen ei kiinnosta kuin niillä ajaneita rallikuskeja. Ei ole japseilla junakeulojen, rättäreitten, kuplien, Taunuksien, Anglioitten, T-Fordien, Rollsien, Škodien, Fiat 600, Mini, tai minkään muunkaan legendaarisen veroista. Minua oksettaa katsoa Toyotan logoa, Purraa, Orpoa, Stubbin ikeniä, Putinia, Trumpia, Orbania ja Harkimoa. Onneksi olen elämäni kalkkiviivoilla, mutta huolettaa tyttären tyttäreni tulevaisuus.

• Anonyymi

Uusi upea Corolla herättää kateutta.

• Anonyymi

Olin tänään naama vihreänä kateudesta kun näin jonkun ostavan lauantaimakkaraa ihan siivutettuna paketillisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin tänään naama vihreänä kateudesta kun näin jonkun ostavan lauantaimakkaraa ihan siivutettuna paketillisen.

Myös tämän herrasmiehen tyylikäs lippahattu ja kauhtuneet kulmahousut aiheuttivat kateutta ostotilannetta seuranneissa. Oli vahvat euroopanomistajan elkeet ja näki selkeästi ettei ole mikään noviisi lauantaimakkaran ostamisessa.
        Toyotakuski on trendsetter.

• Anonyymi

Minä olen tyytyväinen muijaani. Mukan oloinen ja hyvä ajaa

• Anonyymi

Samaa sanovat monet naapuruston jampat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa sanovat monet naapuruston jampat.

Paitti vaggilaiset, niille riittää oma handu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitti vaggilaiset, niille riittää oma handu.

Ei se sun muija katso millä kukin ajaa. Siltä lohkeaa kaikille jota vähänkin kiinnostaa. On kuulemma kotona sen verran surkeaa ajoa tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sun muija katso millä kukin ajaa. Siltä lohkeaa kaikille jota vähänkin kiinnostaa. On kuulemma kotona sen verran surkeaa ajoa tarjolla.

Mut hei. Pääasia et kaikilla on kivvaa. Hyvät kyydit sain taas eilen. Huhhuh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut hei. Pääasia et kaikilla on kivvaa. Hyvät kyydit sain taas eilen. Huhhuh

No mut hu huh.Oliko penalla karvaset paikat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mut hu huh.Oliko penalla karvaset paikat?

Oli ja oli hyvät kyydit

• Anonyymi

Katsastus se tuntuu olevan iso peikko Toyotistille. Sitä pelätään ja autoa käytetään katsastushuollossa ja silti vapisten mennään konttorille. Ettei vaan naapurin Pera saisi tietää, jos tulisikin hylätty😂

• Anonyymi

Näkee sen hylkäyksen Traficomin sivuilta rekisterinuneron perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkee sen hylkäyksen Traficomin sivuilta rekisterinuneron perusteella.

Ensi maanantai vasta on se surun ja murheen päivä bunkkerissa kun Trafi on kertonut konsernin pikkusinttimerkkien kurjuudesta.

• Anonyymi

Gr palaa ennenkuin kerkii katsastus huoltoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensi maanantai vasta on se surun ja murheen päivä bunkkerissa kun Trafi on kertonut konsernin pikkusinttimerkkien kurjuudesta.

Ladattavaa Tojoa myyty ihan kahden käden sormilla laskettavaksi?

• Anonyymi

Minun elämääni ei heilauta suuntaan eikä toiseen minkään tavaran myyntimäärät, paitsi kotimaisten, kuten esim. risteilijöitten.

• Anonyymi

Terve periaate. Tavarat ostetaan tarpeen mukaan.

MUTTA eihän näillä kinaajilla ole tarkoitus muuta kuin herättää kinaa. Kyse ei ole järjestä vaan puhtaasti tappelemisesta.
        Taustalla on tarkoituksellinen provosointi minkä taustalta löytyy
        1. paha olo
        2. yhteiskunnan kitkan lisääminen (putin trollit)
        3. "vain minä olen oikeassa" asenne
        4. mielisairaus
        5. mielisairauden puolelle menee myös halu vain saada toiset keskenään tappelemaan

• Anonyymi

Miten kenenkään elämänlaatua parantaa jonkun japanilaisen automerkin myyntimäärät täällä muun Euroopan perukoilla?

• Anonyymi

Oletan että aika paljonkin on saattanut parantaa jos samalla vikavagenin moniongelmaisuudesta on päässyt eroon. Maanantaina Trafi taas kertoo, kuinka moni on taas onnenkantamoisesta päässyt nauttimaan täällä "muun Euroopan perukoilla"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletan että aika paljonkin on saattanut parantaa jos samalla vikavagenin moniongelmaisuudesta on päässyt eroon. Maanantaina Trafi taas kertoo, kuinka moni on taas onnenkantamoisesta päässyt nauttimaan täällä "muun Euroopan perukoilla"

Et taaskaan ymmärtänyt mihin vastasit. Et ole kovin terävä poika.

• Anonyymi

Niinpä tai onko Volkkari tehnyt paremmin kauppaa,,, ihan sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä tai onko Volkkari tehnyt paremmin kauppaa,,, ihan sama.

Kannattaneeko sitä volkkaria enää tyytyväisyyskuvioon sotkea? Kaukana jo kärkikahinoista. Kaikki mallit jo jossain unohduksen suossa tai ynnämuut-kerhossa.

• Anonyymi

Jos ei taivaita tavottele, on tojo erittäin hyvä valinta. Hermo lepää.

• Anonyymi

Näinhän tuo menee ja on mennytkin. Tyytyväinen täytyy olla omasta onnistumisesta.

• Anonyymi

Aasian maitten ja Suomen kauppavaje, sitä nämä luopiot juhlivat.

• Anonyymi

Neuvostoliitossakin vain oman maan tuotteet kuten lada, skoda ja volga olivat sallittu ja kaikki oli hyvin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neuvostoliitossakin vain oman maan tuotteet kuten lada, skoda ja volga olivat sallittu ja kaikki oli hyvin?

Opettele poika kirjoittamaan. Sitten voit selvittää autojen kotimaat.

• Anonyymi

Olen kanssa tyytyväinen. Isäukolta jä 1987 mallinen FX Corolla 1,3 ja pelaa hyvin. Sain sen itelleni.

• Anonyymi

Ajele varovasti, ettei perintö osu puuhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajele varovasti, ettei perintö osu puuhun.

Varhaisteinikö se siellä kadehtimassa?

• Anonyymi

Tuosta kannattaakin olla ylpeä ja onnellinen, sentään jotain sait.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta kannattaakin olla ylpeä ja onnellinen, sentään jotain sait.

Kannattaa tuon arvoksi kertoa verottajalle ainakin 30000 euroa.

• Anonyymi

Toyotat ovat keräilijöiden kuuminta hottia joita etsitään latojen heinien kätköistä!😂😀😂😀😂😀😂

• Anonyymi

Juu, kaikki autointoilijat sijoittavat niihin paljon rahaa ja jokaisesta mallista tulee keräilyharvinaisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kaikki autointoilijat sijoittavat niihin paljon rahaa ja jokaisesta mallista tulee keräilyharvinaisuus.

Kuten Bz4x ja uusin Prius plug in.

• Anonyymi

Telkkarin Lolita Loboscolla on hieno Bianchina, aasialaisilla ei ole mitään vastaavaa joka otettaisiin TV- sarjaan katseen vangitsijaksi.

• Anonyymi

Terolla on lippis ja ruosteinen Corolla.

• Anonyymi

Hankkimalla Toyotan tulet aiheuttamaan kateutta rupuautoilijoiden keskuudessa.

• Anonyymi

Mitä kohtaa siinä aasialaisessa pitäisi kadehtia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö pysty pitämään mölyjä mahassasi?

• Anonyymi

Kia, Hyny?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikai nyt erikseen mitään kohtaa. Kokonaisuus ratkaisee niinkuin ostajat ovat asian ratkaisseet.

• Anonyymi

Toyotan avainten heiluttelu baaritiskillä saa naiset sekoamaan. No ainakin mummot.

• Anonyymi

Minulla on ollut monia autoja ja merkkejä ja jokainen on ollut "katsastusvarmoja" ja olen sentään autoillut jo 45 vuotta. Yhtään kertaa ei ole tarvinnut viedä autoa uudelleen näytölle.
      Ja jokainen auto on lisäksi ollut paljon parempia ajoltaan ja mukavuudeltaan Toyotaa.

• Anonyymi

Minä olen autoillut jo yli 50 vuotta lukuisilla eri merkkisillä autoilla. Toyota on valikoitunut useimmin kuin mikään muu. Miksiköhän? Kaksi Volkkariakin ollut. Kolmatta tuskin tulee. Toyota ei ole ollut pelkästään katsastusvarma. Kyllä se on ollut myös käyttövarmin auto. Ei kai sitä muuten niin paljon enempää ostettaisikaan kuin muita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen autoillut jo yli 50 vuotta lukuisilla eri merkkisillä autoilla. Toyota on valikoitunut useimmin kuin mikään muu. Miksiköhän? Kaksi Volkkariakin ollut. Kolmatta tuskin tulee. Toyota ei ole ollut pelkästään katsastusvarma. Kyllä se on ollut myös käyttövarmin auto. Ei kai sitä muuten niin paljon enempää ostettaisikaan kuin muita?

Ajo-ominaisuuksista viis kunhan vain se on aasialainen Toyota!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo 50 vuoden ”kokemus” ei sinänsä merkitse tuossa asiassa mitään, sillä vertaan eri aikakauden autoja eri aikaan. Jos Toyota oli hyvä joskus, niin nyt se ei ole. Huono se on ollut aina ajaa ja melu/mukavuus ei ole kuulunut Toyotaan koskaan.

• Anonyymi

Minä olen samalla patjalla nukkunut koko ikäni, mitään vikaa ei ole ollut ja mukavaa on ollut maata.

• Anonyymi

Minä olen ikäni syönyt lauantaimakkaraa, enkä parempaa etsi. Kyllä jämpti on näin. Tulisi vain pettymys miten typerä olenkaan ollut kun parempaa löytäisin.

• Anonyymi

Sen takia minäkin volkkarilla ajan.
        Noh, pajallaan se on suurimman osan ajasta mutta tottuuhan siihenkin.

• Anonyymi

Erityislapsetkin jo heränneet höpöttämään ja räksyttämään ?

• Anonyymi

Kuulkaas toyotistit, minä olen käynyt oikein ulkomailla, vähänkö olen siitä leuhka!

• Anonyymi

Aasia on maanosa josta löytyvät toyotisteille sopivan pienet pimperot ja autot.

• Anonyymi

" Aasia on maanosa josta löytyvät toyotisteille sopivan pienet pimperot ja autot. "

Kun olen oikein tarkkaan kuunnellut isojen tietävien miesten keskusteluja, niin useimmilla tultuu olevan se haave, että olisi kiva joskus päästä tutustumaan pieneen ja tiukkaan pimperoon. Monesti vahvoillakin miehillä on aika pieni pippeli, jolla väljän kotimaisen pimperon höylääminen ei anna täyttä nautintoa. Siksi niin monen miehen pitää ostaa itselleen kallis Bemari pippelinjatkeeksi. Toyota-miehillä ei ole näitä ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Aasia on maanosa josta löytyvät toyotisteille sopivan pienet pimperot ja autot. "

Kun olen oikein tarkkaan kuunnellut isojen tietävien miesten keskusteluja, niin useimmilla tultuu olevan se haave, että olisi kiva joskus päästä tutustumaan pieneen ja tiukkaan pimperoon. Monesti vahvoillakin miehillä on aika pieni pippeli, jolla väljän kotimaisen pimperon höylääminen ei anna täyttä nautintoa. Siksi niin monen miehen pitää ostaa itselleen kallis Bemari pippelinjatkeeksi. Toyota-miehillä ei ole näitä ongelmia.

Useimmilla Tojota-kuskeilla on vain keskikokoinen pippeli, joten silloin pienen pimperon höylääminen tuntuu oikein mukavalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Useimmilla Tojota-kuskeilla on vain keskikokoinen pippeli, joten silloin pienen pimperon höylääminen tuntuu oikein mukavalta.

Käyttäisin Tojokuskien kohdalla mennyttä aikamuotoa. Jotakin oli silloin joskus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnistuisiko temppu paremmin, jos vaihtaisin Tojotan bemariin?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe