Kadulle evankelioimaan

Anonyymi-ap

lähetyskäskyä noudattaen ja apostoleita seuraten.

60

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa

      • Anonyymi

        Jos ei taivaan koti ei kiinnosta, niin mikä sitten?


      • Ajattele, että sinulle jaetaan tietty määrä kortteja syntyessäsi. Joillakin on paljon hyviä kortteja, toisilla vähemmän. Toiset osaavat pelata heikoillakin korteilla. Esim. eri elämänalueilla, sektoreilla on oma korttinsa; työ, toimeentulo, ihmissuhteet, perhesuhteet, rakkaus, onni, terveys jne.

        Jokaisella on kuitenkin yksi, vahvin ja tärkein kortti, ja siinä lukee JEESUS. Kun olet käyttänyt kaikki korttisi, kuollessasi, heitätkö tuon jäljellä olevan kortin pois, vai katsotko sen?

        Vai katsotko sen kortin jo eläessäsi, kortin joka on kaikkia muita vahvempi, kortti joka kumoaa kaikki muut kortit, ja tuo sinulle Jumalan Rauhan jo tässä elämässä.


      • Anonyymi00042
        KitaraTaivasJaTähdet kirjoitti:

        Ajattele, että sinulle jaetaan tietty määrä kortteja syntyessäsi. Joillakin on paljon hyviä kortteja, toisilla vähemmän. Toiset osaavat pelata heikoillakin korteilla. Esim. eri elämänalueilla, sektoreilla on oma korttinsa; työ, toimeentulo, ihmissuhteet, perhesuhteet, rakkaus, onni, terveys jne.

        Jokaisella on kuitenkin yksi, vahvin ja tärkein kortti, ja siinä lukee JEESUS. Kun olet käyttänyt kaikki korttisi, kuollessasi, heitätkö tuon jäljellä olevan kortin pois, vai katsotko sen?

        Vai katsotko sen kortin jo eläessäsi, kortin joka on kaikkia muita vahvempi, kortti joka kumoaa kaikki muut kortit, ja tuo sinulle Jumalan Rauhan jo tässä elämässä.

        Rauhan elämääni on tuonut se, ettei minun tarvitse kuunnella yhdeltäkään elämänpiiriini kuulumattomalta mitään uskonnollista sanomaa. Olen soittanut pariinkin seurakuntaan ja ilmoittanut osoitteeni ja pyytänyt etteivät tule enää ikinä oveni taakse. Ovat noudattaneet pyyntöä. Tämä vinkiksi jokaiselle, joka ei halua häirintää.


      • Anonyymi00057
        KitaraTaivasJaTähdet kirjoitti:

        Ajattele, että sinulle jaetaan tietty määrä kortteja syntyessäsi. Joillakin on paljon hyviä kortteja, toisilla vähemmän. Toiset osaavat pelata heikoillakin korteilla. Esim. eri elämänalueilla, sektoreilla on oma korttinsa; työ, toimeentulo, ihmissuhteet, perhesuhteet, rakkaus, onni, terveys jne.

        Jokaisella on kuitenkin yksi, vahvin ja tärkein kortti, ja siinä lukee JEESUS. Kun olet käyttänyt kaikki korttisi, kuollessasi, heitätkö tuon jäljellä olevan kortin pois, vai katsotko sen?

        Vai katsotko sen kortin jo eläessäsi, kortin joka on kaikkia muita vahvempi, kortti joka kumoaa kaikki muut kortit, ja tuo sinulle Jumalan Rauhan jo tässä elämässä.

        Mieti hetki jumalasi moraalia >https://youtu.be/jGWCxBiCt7Y


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hölömölä höh koko tyyppiä olemassakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölömölä höh koko tyyppiä olemassakaan

        Oletko varma?


    • Anonyymi

      Onko aamulääkkeet otettu?

      • Anonyymi00061

        Eikös se yhden miehen Show riitä? Ämyrin ja mikrofoni kädessä mölisee ja kieppuu sekavia. Sitä paitsi hän on
        häiriöksi keskustassa liikaa meluten ,kukaan ei puutu
        Ei edes vartijat ota kantaa useista valituksista huolimatta .


    • Anonyymi

      Siellä se David joka päivä saarnaa.

    • Anonyymi

      Lähtisin mielelläni evankelioimaan.

    • Anonyymi

      NNKY kyllä houkuttelisi testot esiin.

    • Anonyymi

      Kirkossa tietenkin.

    • Anonyymi

      Hyvä asia.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti.


    • Anonyymi

      Ylös, ulos ja evankelioimaan.

    • Anonyymi

      Nykypäivän katukielessä tuo evankelioiminen tarkoittaa jauhon vähittäiskauppaa. Ihan vaan ettei tulisi väärinkäsityksiä.

      • Anonyymi

        Huumekauppiaat pitäisi lähettää mielisairaalaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumekauppiaat pitäisi lähettää mielisairaalaan.

        Ei siellä ole kenelläkään rahaa ostaa.


    • Anonyymi

      Evankelistat myyvät kaiketi alle kymmenen gramman aneita.

    • Anonyymi

      Kinakujalla , siinä sillan lähellä, seisoo joskus jehovalaisten porukka lehtineen ja kyltteineen. En ole koskaan nähnyt kenenkään ohikulkijan pysähtyneen heidän kanssaan keskustelemaan.

      • Anonyymi

        Myykö ne kannabista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myykö ne kannabista?

        Taivaspaikkoja kauppaavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaspaikkoja kauppaavat.

        Joo joo, onko kuinka lähellä jeesusta vielä saatavilla?


      • Anonyymi

        Kertovatko he Jeesuksesta, joka on heidän puolestaan kuollut ristillä, mutta myös ylösnoussut kuolleista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivaspaikkoja kauppaavat.

        Ilman Jeesusta ei ole Jumalan armoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman Jeesusta ei ole Jumalan armoa.

        Amen! 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myykö ne kannabista?

        äitis oli aasi


    • Anonyymi

      Voimakasta kristillistä toimintaa tarvitaan karkottamaan pahuus kaupungistamme.

      • Anonyymi

        Voimakasta toimintaa tarvitaan karkottamaan matut kaupungistamme.


      • Anonyymi

        Kyllä! Rukousta tarvitaan!


    • Anonyymi

      Katu uskottavuutta.

    • Anonyymi

      `Tarvitaan "potkaise matuun vauhtia" - liike jostakin äärialueelta.

    • Anonyymi

      Matti Natri ja Rautasaari hallelujaa ja aamenta päälle. ja Pontus Back.

      • Anonyymi

        Ei kerro suurelle yleisölle mitään.


    • Anonyymi

      Uusi Testamentti povitaskussa.

      • Anonyymi

        Aikovatko ne kuolla pian, kun testamenttia kantavat?


    • Anonyymi

      Tuliko teille puhutaan joku siitä kenialaisesta mistä lie ihmeparantajasta, joka tulee Gradialle sepänkatu 3?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Heh. Maailmassa on 4.000 eri uskontoa ja kaikki ovat omasta mielestään se oikea.

      Aikoinaan moni omaksui kristinuskon ja islamin, kun oli miekka kaulassa.

      Jos jokin uskonto sitten on oikea, niin tietysti se ensimmäinen eli maailman vanhin uskonto, hindulaisuus.

      • Anonyymi

        Minä uskon Ukko Ylijumalaan ja Hänen poikaansa Väinämöiseen.


      • Anonyymi00065

        Mikään uskonto ei ole se oikea.


    • Anonyymi

      Minä uskon Oy VeikkausAb: hen. Kyllä se vielä pelastaa.

    • Anonyymi00041

      Herran sanaa jaellen.

    • Anonyymi00043

      Onhan teillä siellä Uskon Soturi Garedew joka taistele omien etujensa puolesta vaikka vaaleissa lupasi jotain muuta.

    • Anonyymi00044

      Tärkeää toimintaa.

    • Anonyymi00045

      Sanan säilääkö

    • Anonyymi00046

      se olisi hyvä asia

      • Anonyymi00054

        Eikä ole. Evankelistat hakataan ja tapetaan.


    • Anonyymi00047

      Eipäs. Ette evankelioi missään ettekä liimaa jeesuslappuja mihinkään. Tätä käskyä noudattamattomat saa tappaa.

      • Anonyymi00055

        Suomessa kristittyjä ei vainota.


    • Anonyymi00056
    • Anonyymi00059

      Minun eloani ohjaa puolen litran pullo jossa on viinaksi kutsuttua kirkasta nestettä. Se on ohjannut kulkuani kymmeniä vuosia ja helpottanut päätöksiä joita joudun kotikaupunkini kaupunginvaltuustossa ja virkatyössäni tekemään.

    • Anonyymi00062

      Uskonnon tuputusta julkisilla paikoilla luvatonta ja mautonta häirintää.

    • Anonyymi00064

      Se tyyli kun saa sanoa ei miehille, jotka rakastavat tyllihameisiin pukeutuvia toisia miehiä...

    • Anonyymi00066

      Tärkeää työtä.

    • Anonyymi00067

      Pienellä porukalla..

    • Anonyymi00068

      onko taas joku väärä apostoli helluntailisten Antikristus julistamassa sanomaa?

    • Anonyymi00069

      Jehovat siellä keskustassa seisoskelee telineineen.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      812
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe