Pankki tarkasti tekemäni perukirjan pyytämättä ja yllättäen ja veloitti siitä 50€.
Lievä vai törkeä petos?
Perukirjan tarkastus pankissa
4
405
Vastaukset
- Anonyymi
Velvollisuus. Hinta tosin pitää kertoa ennakkoon.
- Anonyymi
Oikeudet ja velvollisuudet määritetään ja säädetään lailla, mihin lainkohtaan tuo velvollisuus perustuu?
- Anonyymi
Pankkivirkailija ei ilmoittanut edes tuosta tarkastuksesta etu- eikä jälkikäteen, tieto 50€ laskusta näkyi sitten tiliotteessa. Otti perukirjasta vielä valokopion minulta lupaa kysymättä.
Menen tänään pankkiin selvittämään asiaa, otan todistajan mukaan ja äänitän tapahtuman. Kannattaako minun kertoa tuosta äänittämisestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkivirkailija ei ilmoittanut edes tuosta tarkastuksesta etu- eikä jälkikäteen, tieto 50€ laskusta näkyi sitten tiliotteessa. Otti perukirjasta vielä valokopion minulta lupaa kysymättä.
Menen tänään pankkiin selvittämään asiaa, otan todistajan mukaan ja äänitän tapahtuman. Kannattaako minun kertoa tuosta äänittämisestä?Pienehkön änkyröinnin ja lakiluennon jälkeen peruivat maksun ja lupasivat tuhota perukirjasta ottamansa kopion. Missään vaiheessa edes kysyttäessä ei pankkivirkailija suostunut ketomaan lain kohtaa johon tuo tarkastus ja siitä perittävä maksu perustuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551113
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371087- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671