Myydään Honda Monkey Z50J: Valk. Hyvä kuntoinen.Laitettu talven aikana. Kuvia maililla1 Mahdollisuus rekisteröintiin!Hyvä kuntoinen ja varma vakio manki 400e./Janne ylöjärvi
Myydään Honda Monkey Z50J
15
4278
Vastaukset
- Kari
Mikä on Hondan vuosimalli? Lähetä sähköpostilla kuvat moposta ja yhteystiedot. ([email protected])
- Sami
Minkäs vuosimalli tuo monkey on? Ja missäs asut?
Saako tinkiä? Voisitko lähettää kuvia mailiini, kiitos. - Kari
Heippa Janne,
oletko jo myynyt mankin vai vieläkö sulla on se. Ilmoittele.
Kari - zeizei
mistä sais missä myydään voin ostaa varmaan sen ku jos sais niitä kuvia
- Teemu Peltola
Mä tarjoon 300e !!!!
- hgg
Kuvaa??...
- silmänisku12
ostan ton monkeyn 300e=)
- mjiusu
lisää meseesi [email protected] jos sulla on meseä jos ei oo tuo on sähköpostini ja lähetä kuvia.
- HR
Onko manki myynnissä viä? Jos on nii laitaisitko mulle kuvia sun mankista mun sähköpostiin [email protected] Mikä vuosimalli? Onko vikoja,jos on niin mitä? Ja lähetätkö myös sun puhelinnumeros mulle nii voitaisiin paremmin keskustella. T Henrik Rautalahti :)
- jerpgjipregegeg
vitun säkki toi manki on ollu jo myynnis 8 vuotta sit. vitun säkki xD
- homo-peter
jerpgjipregegeg kirjoitti:
vitun säkki toi manki on ollu jo myynnis 8 vuotta sit. vitun säkki xD
voi helvetti imekää kaikki munaa toi pyörä on perseestä saatanan homot ruotsalaiset
- dasdasdsa10
homo-peter kirjoitti:
voi helvetti imekää kaikki munaa toi pyörä on perseestä saatanan homot ruotsalaiset
kaikki muna pystys ostaas 8 vuotta sitten myyntiin tullutta ruoska manaa -_-"
- HR
hahha niimpä näkyy olevan ei tullu katottua xD
- Anonyymi
Moro saisko kuvia
- Anonyymi
Taitaapi myyjällä olla jo oma perehe ja mopoikä kaukana takana. Tästä jo yli 22 vuotta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518194KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4257234Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693713Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463382Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092884Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452408- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv301620Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821487