Myydään Honda Monkey Z50J: Valk. Hyvä kuntoinen.Laitettu talven aikana. Kuvia maililla1 Mahdollisuus rekisteröintiin!Hyvä kuntoinen ja varma vakio manki 400e./Janne ylöjärvi
Myydään Honda Monkey Z50J
15
4146
Vastaukset
- Kari
Mikä on Hondan vuosimalli? Lähetä sähköpostilla kuvat moposta ja yhteystiedot. ([email protected])
- Sami
Minkäs vuosimalli tuo monkey on? Ja missäs asut?
Saako tinkiä? Voisitko lähettää kuvia mailiini, kiitos. - Kari
Heippa Janne,
oletko jo myynyt mankin vai vieläkö sulla on se. Ilmoittele.
Kari - zeizei
mistä sais missä myydään voin ostaa varmaan sen ku jos sais niitä kuvia
- Teemu Peltola
Mä tarjoon 300e !!!!
- hgg
Kuvaa??...
- silmänisku12
ostan ton monkeyn 300e=)
- mjiusu
lisää meseesi [email protected] jos sulla on meseä jos ei oo tuo on sähköpostini ja lähetä kuvia.
- HR
Onko manki myynnissä viä? Jos on nii laitaisitko mulle kuvia sun mankista mun sähköpostiin [email protected] Mikä vuosimalli? Onko vikoja,jos on niin mitä? Ja lähetätkö myös sun puhelinnumeros mulle nii voitaisiin paremmin keskustella. T Henrik Rautalahti :)
- jerpgjipregegeg
vitun säkki toi manki on ollu jo myynnis 8 vuotta sit. vitun säkki xD
- homo-peter
jerpgjipregegeg kirjoitti:
vitun säkki toi manki on ollu jo myynnis 8 vuotta sit. vitun säkki xD
voi helvetti imekää kaikki munaa toi pyörä on perseestä saatanan homot ruotsalaiset
- dasdasdsa10
homo-peter kirjoitti:
voi helvetti imekää kaikki munaa toi pyörä on perseestä saatanan homot ruotsalaiset
kaikki muna pystys ostaas 8 vuotta sitten myyntiin tullutta ruoska manaa -_-"
- HR
hahha niimpä näkyy olevan ei tullu katottua xD
- Anonyymi
Moro saisko kuvia
- Anonyymi
Taitaapi myyjällä olla jo oma perehe ja mopoikä kaukana takana. Tästä jo yli 22 vuotta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3775098Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3582918- 762571
- 952213
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4811933MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/361633Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2351466Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281419"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko351363- 661253