On nyt luvattu soittaa ma ja ti saman päivän aikana!! Joo, eipä ole soitettu - milloinhan se sama päivä tulee? Huonoa palvelua👹
Nova terveysasema
13
334
Vastaukset
- Anonyymi
Muista jättää takaisinsoittopyyntö. Kuuntele nauhoitus ja tee niinkuin käsketään.
- Anonyymi
Olet toivoton tapaus ei niitä kiinnosta
- Anonyymi
Se on tavallinen terveyskeskus, (ent.Kyllön tk), ei sen toiminta siitä parane, vaikka onkin sairaalan tiloissa!
- Anonyymi00015
Ei ole ent Kyllön tk! Kyllön tk on edelleen siellä missä ennenkin. Novaan siirtyi keskustan ja Kuokkalan terveyskeskukset.
- Anonyymi00005
K-S sotea vetävät kommunistit Kesk ja Sdp. Novastakin häviää palvelut koska valtuustot, hallitukset, sekä turha johto vie kaiken rahan. Rahat ei riitä hoivaan, saatikka vanhusten hoivaan. Kesk ja Sdp porukka kuuluisi vankilaan, Sote katastrofi aiheuttanut satoja ennenaikaisia kuolemia hoidon puutteen vuoksi.
- Anonyymi00006
Älä häiritse heitä. Heillä on tärkeämpääkin tekemistä kuin soitella takaisin.
- Anonyymi00009
Katsella luvatta mahdollisimman monen ihmisen Omakannan tiedot
- Anonyymi00014
Kirjoittaa osastonsihteeri ja vinkuu ettei lokitietoja voida antaa syystä että, vaikka tämä on laillinen oikeus.
- Anonyymi00007
Henkilöstöä vähennetty, kiitos Purran säästökuurin.
- Anonyymi00008
Mee yksityislääkäriin vaihtoehtoja riittää,en enää käytä tk arvauskeskuksia. En kolmeen kertaan ole saanut lääkärin aikaa enkä infekitioihoni oikeaa nopeaa apua.
- Anonyymi00012
Sinä onnettomistakin onnettomin yksinäinen katkera.
- Anonyymi00016
Minä jätin kerran Novan terveyskeskukseen soittopyynnön illansuussa soitettiin Palokan terveyskeskuksesta
- Anonyymi00017
Toisessa kerroksessa kävellessäni kuulin yhdestä huoneesta soittoa. Joku soitti Mattia ja Teppoa, "et voi tulla oven taa"
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671150
- 251071
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947