Miten saada vanhemmat suostumaan koulun vaihtoon?

Anonyymi-ap

Eli siis mua kiusataan koulussa ja mulla ln vaan yks kaveri jota sitäki kiusataan ja ollaan kavereita vaan siks että ei voida olla kenenkään muun kanssa haluisin vaihtaa koulua mutta vahemmat ei suostu? Muten saada suostumaan? HELP! Ja siis oon 7lk

6

438

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sano että koulun vaihto tekisi hyvää. tiktokin takia ne voi tietää että olet kiusattu, koska oppilaat yleensä kuvaa toisiaan ilman lupaq

• Anonyymi

No sitten vanhempien ja koulun on puututtava kiusaamiseen ja lopetettava se. Ei kouluun kiusattavaksi pidä mennä.

• se ei oo sun homma vaihtaa koulua vaan kerrot niistä kusipäistä reksille tai vanhemmille. Jos ne ei tee mitään nii sitte ala kapinoimaan äläkä mene sinne kouluun. mulla itellä oli 8-luokalla sillee et just ja just ees kävin kouluu ja pääsin silti lukioon. oot vast seiskal ei haittaa jos alat tekee mitä haluut kunhan ysillä alat panostamaan. Kyllä oon itekki pärjänny ihan hyvin vaikka on tullu poissaoloja ihan helkkaristi. Muista et sä voit aina lähtee koulusta pois jos haluat. sä meet sinne vaan ittes takii nii kylhäsä voit tehä sit mitä lystää. panosta ysillä viimeistään.

• Anonyymi

Lopetat koulun käynnin.🤕🤒🤧

• Anonyymi

en siis ite päässy takas toho mut siis oon kertonu jo rehtorille monelle opettajalle kuraattorille monta kertaa puhuteltu ja yritetty lopettaa EI TOIMINU!!

• Anonyymi

ja siis en oikeesti oo kaveri senn tyypin kaa et meiän on vaan pakko olla toistemme kaa koska ei oo keitää muita joittenkaa vois olla ja sit siel koulussa jonne haluisin vaihtaa on mun yks parhaista kavereista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2186
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1777
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      122
      1631
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1336
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      53
      1054
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      915
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      837
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      811
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      793
    Aihe