Miten saada vanhemmat suostumaan koulun vaihtoon?

Anonyymi-ap

Eli siis mua kiusataan koulussa ja mulla ln vaan yks kaveri jota sitäki kiusataan ja ollaan kavereita vaan siks että ei voida olla kenenkään muun kanssa haluisin vaihtaa koulua mutta vahemmat ei suostu? Muten saada suostumaan? HELP! Ja siis oon 7lk

6

315

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sano että koulun vaihto tekisi hyvää. tiktokin takia ne voi tietää että olet kiusattu, koska oppilaat yleensä kuvaa toisiaan ilman lupaq

• Anonyymi

No sitten vanhempien ja koulun on puututtava kiusaamiseen ja lopetettava se. Ei kouluun kiusattavaksi pidä mennä.

• se ei oo sun homma vaihtaa koulua vaan kerrot niistä kusipäistä reksille tai vanhemmille. Jos ne ei tee mitään nii sitte ala kapinoimaan äläkä mene sinne kouluun. mulla itellä oli 8-luokalla sillee et just ja just ees kävin kouluu ja pääsin silti lukioon. oot vast seiskal ei haittaa jos alat tekee mitä haluut kunhan ysillä alat panostamaan. Kyllä oon itekki pärjänny ihan hyvin vaikka on tullu poissaoloja ihan helkkaristi. Muista et sä voit aina lähtee koulusta pois jos haluat. sä meet sinne vaan ittes takii nii kylhäsä voit tehä sit mitä lystää. panosta ysillä viimeistään.

• Anonyymi

Lopetat koulun käynnin.🤕🤒🤧

• Anonyymi

en siis ite päässy takas toho mut siis oon kertonu jo rehtorille monelle opettajalle kuraattorille monta kertaa puhuteltu ja yritetty lopettaa EI TOIMINU!!

• Anonyymi

ja siis en oikeesti oo kaveri senn tyypin kaa et meiän on vaan pakko olla toistemme kaa koska ei oo keitää muita joittenkaa vois olla ja sit siel koulussa jonne haluisin vaihtaa on mun yks parhaista kavereista

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 97
      1691
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1474
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1397
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      57
      1316
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1288
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      745
    Aihe