Imppaaminen

Anonyymi-ap

Nuori on menehtynyt savossa imppaamiseen.
Kajaanissakin taitaa esiintyä imppaamista. Isompi ja pienempi poika istui silmät sameina puiston penkillä linnanraunioiden lähellä . Oisko se koulu kuitenkin paikka jossa tiedotettaisiin imppaamisen vaaroista ja varoiteltaisiin kuolemantapauksista. Vanhempien varoituksethan menevät toisesta korvasta ulos. Tyhmyyttä leikkiä hengellä.

11

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Evoluutio karsii

    • Anonyymi

      Ei tullut sitten itsellä mieleen varoittaa??

    • Anonyymi

      Muistan kun nuorena olin huoltoasemalla töissä ja eräs nuori kundi tuli ostamaan pyöränkumipaikkausliimaa, en myynyt koska oltiin juuri puhuttu tuosta imppaamisesta ja taisi olla tämä nuori jo sekaisin silloin kun tuli lisää limaa ostamaan. EI ollut millänsäkään kun en myynyt koska itsekin tiesi, ettei kumeja ole menossa paikkaamaan.

      Sääli noita silloisia nuoria ja nykynuoria, jotka jäävät koukkuun moiseen...

      • Anonyymi

        Vihervasemmisto haluaa huumeiden käyttöhuoneita jotta huumekauppiailla menisi vieläkin paremmin ja huumeissa olevat voivat helpommin vaikka ajella romuautoilla syyttömien ihmisten yli.


    • Anonyymi

      Eihän hengen lähtökään ole se ainoa vaara, sillä aivot vaurioituu pysyvästi, eikä näistä enää mihinkään työelämään tule minkäänlaista tekijää.

    • Anonyymi

      Se on myös imppaamista kun nuorille opetetaan se vesipöhökeuhkoja ja syöpää aiheuttava sähkötupakan sauhuttelu. Sekä kaiken maailman makunuuskat, niillä koukutetaan nuoret siirtymään nikotiinia sisältäviin nuuskiin ja kannabiksen käyttöön. Siitä sitten kovat huumausaineet kuvioihin. Sellaisia hörhöjä ne nuoret nykyisin ovat siellä ne istuu ihan kuutamolla,silmät seisoo päässä. räppisonta huutaa jostakin mölytoosa bluethoot kaijuttimesta niin että puolikaupunkia kuulee sen melusaasta änkytysen. Virkavaltaa ei kiinnosta hiljentää musiikin soittoa yleisellä paikoilla ja tarkistaa nuorison kuntoa ja reppuja.

      • Anonyymi

        Äänestäkää demareita niin saatte tuota lisää.


    • Anonyymi

      Yksikin kerta voi olla kohtalokas. Tervettä elämåå ei saa takas. Keuhkot kun vioittuu ja aivot niin loppuelämä on pilalla jos henki säilyy

    • Anonyymi

      Viime talven ilmestyi säännöllisesti Kehräämöntie-Kanervatie risteyksen kevyen liikenteen lumipenkkaan tyhjiä dödöpurkkeja. Aluksi ihmetytti, ei enää.

    • Anonyymi

      Tikku karamelli on vaihtunut muihin herkkuihin.😩

    • Anonyymi

      PIdetään keskustelua yllä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe