Kukka pahoinpiteli?

Anonyymi-ap

Verinen mies kertoi poliisille, että hänet oli hetkeä aikaisemmin pahoinpidelty. Miestä oli pahoinpidellyt useampi henkilö. Poliisi ei voi kertoa uhrin tämänhetkisestä tilasta enempää.

Poliisin mukaan tapaus ei liity kaupungissa aiemmin elokuun aikana tapahtuneisiin ampumistapauksiin.

Pohjanmaan poliisi kiittelee hyviä silminnäkijähavaintoja, joiden ansiosta tutkinta eteni nopeasti. Useita henkilöitä otettiin kiinni jo seuraavana päivänä, eli viime viikon keskiviikkona.

Esitutkinnassa kolmea henkilöä on esitetty vangittavaksi: kaksi vangittiin viime viikon perjantaina ja kolmas henkilö eilen maanantaina. Poliisin mukaan vangitut ovat eri ikäisiä.

Tapausta tutkitaan tapon yrityksenä, törkeänä ryöstönä ja törkeänä kotirauhan rikkomisena. (Keskipohjanmaa Katariina Poranen)

20

1174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi pittää tapahtua tällaista 2024

      • Anonyymi

        Meillä on historiallisen vähän väkivaltaisperäisiä murhia ja tappoja kun viime vuoden tilastolukuja katsotaan. Vain otsikot luovat illuusion että meno on vain entistäkin pahempaa. Venäjän hyökättyä Ukrainaan alkoi tapahtua jotain sanoin kuvaamattoman pahaa. Me täällä olemme varsin erinomaisessa turvassa vaikka nykyhallitus kyykyttääkin ja pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on historiallisen vähän väkivaltaisperäisiä murhia ja tappoja kun viime vuoden tilastolukuja katsotaan. Vain otsikot luovat illuusion että meno on vain entistäkin pahempaa. Venäjän hyökättyä Ukrainaan alkoi tapahtua jotain sanoin kuvaamattoman pahaa. Me täällä olemme varsin erinomaisessa turvassa vaikka nykyhallitus kyykyttääkin ja pahasti.

        Israel tappoi parissa viikossa yhtä paljon siveelejä, mitä koko Ukrainan sodassa kuollut. Irakin sodassa 10-40 kertaa enemmän siveelejä (riippuen lähteestä), mitä Ukrainassa on kuollut, Syyrian sisällissodassa jotain 9 kertaa enemmän siviliuhreja. Sota on aina kauheaa, mutta historiallisesti ajateltuna Ukrainan sota on itseasiassa hyvin siisti sota, vaikka kumpikin osapuoli siellä on syylistynyt toki välinpitämättömyyteen mitä tulee siviiliuhreihin, mutta sodaksi se on silti siisti. Onkohan syynä kuolleiden siviiliuhrien ihonväri, kun Ukrainaa suomessa pidetään jotenkin ainutlaatuisen julmana sotana, vaikka se ei millään järkevällä mittarilla ole sitä nykymaailmassa, vaan pikemmin päinvastoin.


    • Anonyymi

      Mitä tapahtunut ?

      • Anonyymi

        Yläpupin Mara hakattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yläpupin Mara hakattu.

        Kuka Mara ?


    • Anonyymi

      Onko tietoa ?

      • Anonyymi

        "Härmän Häjyt" ovat heränneet henkiin...


    • Anonyymi

      Oliko käytetty astaloita .

      • Anonyymi

        Ei ku kuulemma astioita ja luuvitosta kertoi västäräkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ku kuulemma astioita ja luuvitosta kertoi västäräkki

        Onko tämä Mara viinaan menevä vai pössyttelijä ?


    • Anonyymi

      Olisiko ollut Voikukka.

    • Anonyymi

      Mikä kukka se oli?

      • Anonyymi

        Täällä päin sanotaan ennemmin että kekkä? Kukka meinaa jossain päin Ketkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä päin sanotaan ennemmin että kekkä? Kukka meinaa jossain päin Ketkä?

        Ressun äidinkielen oppitunti: "Kuka, tai ketkä"... Juhannuskokko, saunavasta ja lakka...
        Hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressun äidinkielen oppitunti: "Kuka, tai ketkä"... Juhannuskokko, saunavasta ja lakka...
        Hah hah haaa!!!...

        On läsnsimurteet ja itämurteet ja lukuisat alaryhmät. Myös Perhossa on oma murteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On läsnsimurteet ja itämurteet ja lukuisat alaryhmät. Myös Perhossa on oma murteensa.

        Vasta (sauna) on itämurretta ja perhon murteessa on paljon savolaisvaikutteita, joten perholaiselle se on vasta.


    • Anonyymi

      Tapon yritys ja törkeä ryöstö Kokkolassa, 3 vangittu .

    • Anonyymi

      Kenkällä potkittu.

    • Anonyymi

      Liittyykö huumeisiin .

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe