Jotta saisitte unta?
Oletteko yöksi laitaneet Youtubesta rentouttavaa nukahtamismusiikkia?
5
208
Vastaukset
- Anonyymi
Olen! Minusta parasta on Benward Koch. Se hallitsee äänen ja hiljaisuuden väliä aika hienosti. Usein nukahdan "näihin säveliin".
On siellä muitakin tietysti mutta itselleni en ole löytänyt muuta hyvää.- Anonyymi
Siellä on paljon mutta tämä tuli eteeni ensimmäisenä
https://www.youtube.com/watch?v=mTstCQBv4Co&list=PL5732FC3F973466CB
Laittakaa muutkin vinkkejä jos teillä on joku hyvä!
Unimusiikki on hieno asia.. toisaalta saatan kuunnella päivälläkin. Ei se nukuta vaan rauhoittaa.
- Anonyymi
Joskus kuuntelen hiljaisella nettiradiota "maailmalta". Latasin kännykkään ilmaisohjelman "simple radio".
Sieltä valitsee aiheeksi "relax" tai muuta . Taitaa olla ihan sleep musiikkiakin. Välillä joku mainos tulee kanavasta, mutta sitten taas jatkuu radio. Siellä on idästä länteen kanavia. Pohjoisesta etelään. Jopa jerusalemin kanavia. - Anonyymi
On esimerkiksi avaruudellista musiikkia ja jotkut kestävät ikuisesti.
- Anonyymi
Yle Puhe oli hyvä.
Ei ole enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37519Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3832018Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2681705Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291663Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2921375- 741124
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61809- 47796
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749