Iso tanssilava turvaton tila.
Pieni intiimi tanssitapahtuma ja kaikki pitävät huolen toinen toisistaan, Oma porukka hoitaa tyylikkäästi ja huomaamattomasti epäasialliset tapahtumat.
Iso tanssilava tai iso tanssitapahtuma ja keskelllä tungosta, hämyssä ja huomaamatta setämiehet aloittavat nylkyttämisen, kourimisen ja sikailun. Osassa paikoissa järkkärit liittyvät mukaan sikailuun.
Ihmiset käykää pienillä lavoilla, pienissä tansseissa ja pienissä tanssitapahtumissa. Siellä on turvallista olla.
Pieni tanssilava - turvallinen tila
10
261
Vastaukset
- Anonyymi
Johan oli taas kirjoitus.
Koko ikäni olen tanssinut ja eniten isoilla lavoilla, enkä ole koskaan tuollaista kokenut.
Jos joku nainen tuollaista kokee, niin on kyllä aika saamaton jos ei rohkene jättää urpoa kesken tanssin.
Isot lavat ovat paljon parempia kuin pienet. Isossa joukossa on enemmän valinnanvaraa tanssitettavien suhteen puolin ja toisin.- Anonyymi
Tämän keskustelun avaus sisältää uhkauksen kallonsa sisälmyksen sotkeneen hakujöönpitäjän toimesta.
- Anonyymi
Olet siis ruma nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis ruma nainen.
Tuli heti sama mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli heti sama mieleen.
Mies se on.
Ja miehet eivät oikein ymmärrä koko keskustelua. Kyse on siis törkeiden miesten käytöksestä. Niitä on vain muutama sadasta. Tavalliset, kunnolliset miehet eivät voi edes kuvitella, mitä ne törkymiehet tekee tai yrittää, kun ei kunnolliset miehet itse sellaista koskaan tekisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän keskustelun avaus sisältää uhkauksen kallonsa sisälmyksen sotkeneen hakujöönpitäjän toimesta.
Hakujöönpitäjistä olisi tehtävä järkkäriasia, ennenkuin ne tekee jotain typerää. Ne alkaa jo nyt käymään niin kovilla kierroksilla, että pian jotain sattuu kohta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakujöönpitäjistä olisi tehtävä järkkäriasia, ennenkuin ne tekee jotain typerää. Ne alkaa jo nyt käymään niin kovilla kierroksilla, että pian jotain sattuu kohta.
Eiköhän se jöö jää yhteen kahteen kertaan. Sairaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se jöö jää yhteen kahteen kertaan. Sairaita.
Hakujöönpitäjien hyökkäys tanssilavojen järjestyshenkilöitä vastaan oli odotettavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakujöönpitäjien hyökkäys tanssilavojen järjestyshenkilöitä vastaan oli odotettavissa.
Ilmiantojärjestelmä tulee lisäämään näitten turvallisten tilojen turvallisuutta entisestään.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3c1747b9-1e24-4692-a91c-7872b881b066 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmiantojärjestelmä tulee lisäämään näitten turvallisten tilojen turvallisuutta entisestään.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3c1747b9-1e24-4692-a91c-7872b881b066Pedofiilithän ei tanssilavoilla kiertele kun niissä ei ole lapsia. Useimmilla tanssipaikoilla ikäraja 18.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984