Onko meitä enään......
mulla on kadetti -77 1.2s auto on kuin perheen jäsen tuumasin kerran luopua siitä mutta ylemmältä taholta tuli käsky ÄLÄ MYY...
eli kaikki kadetin miehet ja miksei naisetki jos tiedätte hyviä netti osotteita tai kertokaa omasta autostanne niin mailataka
[email protected]
Opel kadett c
8
1758
Vastaukset
- h.r.
joku asia-mies palstalla =) onhan noita jos mimmosta korimallia päässyt kertymään,tarttee kotoa kattoa sulle osotteita tai mailata.
- OPEL MAN
mullakin on kadetti mutta se on ralli käytössä...on muuten helkkarin hyvä auto ajaa vai mitä hä!!! koneena mulla toimii kas litranen ruisku!!! no ei muutako palaillaan!!
- City Kadetti
AnA kirjoitti:
Aika perusteelliseet sivut legendasta:
http://www.opelkadettc.net/Todella hyvät sivut ja paljon tietoa,mutta ei meikäläisen kielipäälle sopivaa tekstiä. Onneksi on Aku Ankkaa tullut selailtua,jotta kuvien perusteellakin pääsee pitkälle.
- c2.4
Ja on hyvä auto ajoltaan kunhan on jäykennetty koppaa ja puslat&nivelet kunnossa,saksan nopeuksissakin vielä,ihme kyllä. Toista ne on nämä uudet "ooppelit"
*virn*
City,oletkos jo laittanut taka-iskarit pystyyn? muuttuu meinaan caravaanikin niin hemmetin paljon kun niin tekee.
Muutes, kun laittaa ne volvon satulat eteen niin se laippa sinne väliin,saakos sen ite tehdä vai pitääkös leimalla olla joku todistus jostain?akselistojahan saa ite hitsata,ja eihän satuloitten vaihtamisesta tartte puhua mitään,periaatteessa siis. Volvon pikku-dana perä toimaa hyvin,eikäs ollut ees paha homma muuttaa ne kiinnikkeet.Suosittelen lämpimästi.
Jos joku uskoo tarttevansa yhden hyvin lahon coupe-projektin niin ilmoitelkoon,myös rankasti levitetty sedan,hitsattu kauttaaltaan ja modifioitu keula ja persaus(pelkkä koppa hilut mukaan),ja ite tarttisin sen kuusmukisen monzan läppärungon caravaaniini. - kiljanderisti
c2.4 kirjoitti:
Ja on hyvä auto ajoltaan kunhan on jäykennetty koppaa ja puslat&nivelet kunnossa,saksan nopeuksissakin vielä,ihme kyllä. Toista ne on nämä uudet "ooppelit"
*virn*
City,oletkos jo laittanut taka-iskarit pystyyn? muuttuu meinaan caravaanikin niin hemmetin paljon kun niin tekee.
Muutes, kun laittaa ne volvon satulat eteen niin se laippa sinne väliin,saakos sen ite tehdä vai pitääkös leimalla olla joku todistus jostain?akselistojahan saa ite hitsata,ja eihän satuloitten vaihtamisesta tartte puhua mitään,periaatteessa siis. Volvon pikku-dana perä toimaa hyvin,eikäs ollut ees paha homma muuttaa ne kiinnikkeet.Suosittelen lämpimästi.
Jos joku uskoo tarttevansa yhden hyvin lahon coupe-projektin niin ilmoitelkoon,myös rankasti levitetty sedan,hitsattu kauttaaltaan ja modifioitu keula ja persaus(pelkkä koppa hilut mukaan),ja ite tarttisin sen kuusmukisen monzan läppärungon caravaaniini.joo minäkin omistin ooppelin kerran hamaassa nuoruudessani ja se alusta oli aivan.....puhumattakaan koneesta joka oli aivan vitun..... mutta nykyään kun laitoin mazda 818 coupe deluxen niin on alustakin pikkasen eri luokkaa ja niin lämmin että 30 asteen pakkasella käy kilijutkin takapenkillä ja kone 1.3tc sitä parempaa ei löydy kuin amerikasta eli vee kaseja että semmosta ja niin muuten oikeen ammatti taidolla valamistetun kilijun kans mandariini mehu sopii tosi hyvin!!!!!
- g
...että joku c-kadetti osio oli seuraavilla sivuilla: (frendin sivut)
http://www.teli.stadia.fi/~mlaakso/fr-main.htm
en oo ihan varma osotteesta, enkä edes siitä onko siellä kadetista mitään. - City Kadetti
WWW.kadettc.de
Saksan kielinen,mutta paljon dataa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761737
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471298- 671197
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html196952- 45915
- 55817
- 69788
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650