Onko meitä enään......
mulla on kadetti -77 1.2s auto on kuin perheen jäsen tuumasin kerran luopua siitä mutta ylemmältä taholta tuli käsky ÄLÄ MYY...
eli kaikki kadetin miehet ja miksei naisetki jos tiedätte hyviä netti osotteita tai kertokaa omasta autostanne niin mailataka
[email protected]
Opel kadett c
8
1755
Vastaukset
- h.r.
joku asia-mies palstalla =) onhan noita jos mimmosta korimallia päässyt kertymään,tarttee kotoa kattoa sulle osotteita tai mailata.
- OPEL MAN
mullakin on kadetti mutta se on ralli käytössä...on muuten helkkarin hyvä auto ajaa vai mitä hä!!! koneena mulla toimii kas litranen ruisku!!! no ei muutako palaillaan!!
- City Kadetti
AnA kirjoitti:
Aika perusteelliseet sivut legendasta:
http://www.opelkadettc.net/Todella hyvät sivut ja paljon tietoa,mutta ei meikäläisen kielipäälle sopivaa tekstiä. Onneksi on Aku Ankkaa tullut selailtua,jotta kuvien perusteellakin pääsee pitkälle.
- c2.4
Ja on hyvä auto ajoltaan kunhan on jäykennetty koppaa ja puslat&nivelet kunnossa,saksan nopeuksissakin vielä,ihme kyllä. Toista ne on nämä uudet "ooppelit"
*virn*
City,oletkos jo laittanut taka-iskarit pystyyn? muuttuu meinaan caravaanikin niin hemmetin paljon kun niin tekee.
Muutes, kun laittaa ne volvon satulat eteen niin se laippa sinne väliin,saakos sen ite tehdä vai pitääkös leimalla olla joku todistus jostain?akselistojahan saa ite hitsata,ja eihän satuloitten vaihtamisesta tartte puhua mitään,periaatteessa siis. Volvon pikku-dana perä toimaa hyvin,eikäs ollut ees paha homma muuttaa ne kiinnikkeet.Suosittelen lämpimästi.
Jos joku uskoo tarttevansa yhden hyvin lahon coupe-projektin niin ilmoitelkoon,myös rankasti levitetty sedan,hitsattu kauttaaltaan ja modifioitu keula ja persaus(pelkkä koppa hilut mukaan),ja ite tarttisin sen kuusmukisen monzan läppärungon caravaaniini. - kiljanderisti
c2.4 kirjoitti:
Ja on hyvä auto ajoltaan kunhan on jäykennetty koppaa ja puslat&nivelet kunnossa,saksan nopeuksissakin vielä,ihme kyllä. Toista ne on nämä uudet "ooppelit"
*virn*
City,oletkos jo laittanut taka-iskarit pystyyn? muuttuu meinaan caravaanikin niin hemmetin paljon kun niin tekee.
Muutes, kun laittaa ne volvon satulat eteen niin se laippa sinne väliin,saakos sen ite tehdä vai pitääkös leimalla olla joku todistus jostain?akselistojahan saa ite hitsata,ja eihän satuloitten vaihtamisesta tartte puhua mitään,periaatteessa siis. Volvon pikku-dana perä toimaa hyvin,eikäs ollut ees paha homma muuttaa ne kiinnikkeet.Suosittelen lämpimästi.
Jos joku uskoo tarttevansa yhden hyvin lahon coupe-projektin niin ilmoitelkoon,myös rankasti levitetty sedan,hitsattu kauttaaltaan ja modifioitu keula ja persaus(pelkkä koppa hilut mukaan),ja ite tarttisin sen kuusmukisen monzan läppärungon caravaaniini.joo minäkin omistin ooppelin kerran hamaassa nuoruudessani ja se alusta oli aivan.....puhumattakaan koneesta joka oli aivan vitun..... mutta nykyään kun laitoin mazda 818 coupe deluxen niin on alustakin pikkasen eri luokkaa ja niin lämmin että 30 asteen pakkasella käy kilijutkin takapenkillä ja kone 1.3tc sitä parempaa ei löydy kuin amerikasta eli vee kaseja että semmosta ja niin muuten oikeen ammatti taidolla valamistetun kilijun kans mandariini mehu sopii tosi hyvin!!!!!
- g
...että joku c-kadetti osio oli seuraavilla sivuilla: (frendin sivut)
http://www.teli.stadia.fi/~mlaakso/fr-main.htm
en oo ihan varma osotteesta, enkä edes siitä onko siellä kadetista mitään. - City Kadetti
WWW.kadettc.de
Saksan kielinen,mutta paljon dataa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742467Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512122Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876