Opel kadett c

OPEL MAN

Onko meitä enään......
mulla on kadetti -77 1.2s auto on kuin perheen jäsen tuumasin kerran luopua siitä mutta ylemmältä taholta tuli käsky ÄLÄ MYY...
eli kaikki kadetin miehet ja miksei naisetki jos tiedätte hyviä netti osotteita tai kertokaa omasta autostanne niin mailataka

[email protected]

8

1755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h.r.

      joku asia-mies palstalla =) onhan noita jos mimmosta korimallia päässyt kertymään,tarttee kotoa kattoa sulle osotteita tai mailata.

    • OPEL MAN

      mullakin on kadetti mutta se on ralli käytössä...on muuten helkkarin hyvä auto ajaa vai mitä hä!!! koneena mulla toimii kas litranen ruisku!!! no ei muutako palaillaan!!

      • AnA

      • City Kadetti
        AnA kirjoitti:

        Aika perusteelliseet sivut legendasta:
        http://www.opelkadettc.net/

        Todella hyvät sivut ja paljon tietoa,mutta ei meikäläisen kielipäälle sopivaa tekstiä. Onneksi on Aku Ankkaa tullut selailtua,jotta kuvien perusteellakin pääsee pitkälle.


      • c2.4

        Ja on hyvä auto ajoltaan kunhan on jäykennetty koppaa ja puslat&nivelet kunnossa,saksan nopeuksissakin vielä,ihme kyllä. Toista ne on nämä uudet "ooppelit"
        *virn*
        City,oletkos jo laittanut taka-iskarit pystyyn? muuttuu meinaan caravaanikin niin hemmetin paljon kun niin tekee.
        Muutes, kun laittaa ne volvon satulat eteen niin se laippa sinne väliin,saakos sen ite tehdä vai pitääkös leimalla olla joku todistus jostain?akselistojahan saa ite hitsata,ja eihän satuloitten vaihtamisesta tartte puhua mitään,periaatteessa siis. Volvon pikku-dana perä toimaa hyvin,eikäs ollut ees paha homma muuttaa ne kiinnikkeet.Suosittelen lämpimästi.

        Jos joku uskoo tarttevansa yhden hyvin lahon coupe-projektin niin ilmoitelkoon,myös rankasti levitetty sedan,hitsattu kauttaaltaan ja modifioitu keula ja persaus(pelkkä koppa hilut mukaan),ja ite tarttisin sen kuusmukisen monzan läppärungon caravaaniini.


      • kiljanderisti
        c2.4 kirjoitti:

        Ja on hyvä auto ajoltaan kunhan on jäykennetty koppaa ja puslat&nivelet kunnossa,saksan nopeuksissakin vielä,ihme kyllä. Toista ne on nämä uudet "ooppelit"
        *virn*
        City,oletkos jo laittanut taka-iskarit pystyyn? muuttuu meinaan caravaanikin niin hemmetin paljon kun niin tekee.
        Muutes, kun laittaa ne volvon satulat eteen niin se laippa sinne väliin,saakos sen ite tehdä vai pitääkös leimalla olla joku todistus jostain?akselistojahan saa ite hitsata,ja eihän satuloitten vaihtamisesta tartte puhua mitään,periaatteessa siis. Volvon pikku-dana perä toimaa hyvin,eikäs ollut ees paha homma muuttaa ne kiinnikkeet.Suosittelen lämpimästi.

        Jos joku uskoo tarttevansa yhden hyvin lahon coupe-projektin niin ilmoitelkoon,myös rankasti levitetty sedan,hitsattu kauttaaltaan ja modifioitu keula ja persaus(pelkkä koppa hilut mukaan),ja ite tarttisin sen kuusmukisen monzan läppärungon caravaaniini.

        joo minäkin omistin ooppelin kerran hamaassa nuoruudessani ja se alusta oli aivan.....puhumattakaan koneesta joka oli aivan vitun..... mutta nykyään kun laitoin mazda 818 coupe deluxen niin on alustakin pikkasen eri luokkaa ja niin lämmin että 30 asteen pakkasella käy kilijutkin takapenkillä ja kone 1.3tc sitä parempaa ei löydy kuin amerikasta eli vee kaseja että semmosta ja niin muuten oikeen ammatti taidolla valamistetun kilijun kans mandariini mehu sopii tosi hyvin!!!!!


    • g
    • City Kadetti

      WWW.kadettc.de
      Saksan kielinen,mutta paljon dataa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2467
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2362
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2122
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1857
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

      Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1685
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

      Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1123
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

      Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

      Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      995
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

      Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      876
    Aihe