Opel kadett c

OPEL MAN

Onko meitä enään......
mulla on kadetti -77 1.2s auto on kuin perheen jäsen tuumasin kerran luopua siitä mutta ylemmältä taholta tuli käsky ÄLÄ MYY...
eli kaikki kadetin miehet ja miksei naisetki jos tiedätte hyviä netti osotteita tai kertokaa omasta autostanne niin mailataka

[email protected]

8

1758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h.r.

      joku asia-mies palstalla =) onhan noita jos mimmosta korimallia päässyt kertymään,tarttee kotoa kattoa sulle osotteita tai mailata.

    • OPEL MAN

      mullakin on kadetti mutta se on ralli käytössä...on muuten helkkarin hyvä auto ajaa vai mitä hä!!! koneena mulla toimii kas litranen ruisku!!! no ei muutako palaillaan!!

      • AnA

      • City Kadetti
        AnA kirjoitti:

        Aika perusteelliseet sivut legendasta:
        http://www.opelkadettc.net/

        Todella hyvät sivut ja paljon tietoa,mutta ei meikäläisen kielipäälle sopivaa tekstiä. Onneksi on Aku Ankkaa tullut selailtua,jotta kuvien perusteellakin pääsee pitkälle.


      • c2.4

        Ja on hyvä auto ajoltaan kunhan on jäykennetty koppaa ja puslat&nivelet kunnossa,saksan nopeuksissakin vielä,ihme kyllä. Toista ne on nämä uudet "ooppelit"
        *virn*
        City,oletkos jo laittanut taka-iskarit pystyyn? muuttuu meinaan caravaanikin niin hemmetin paljon kun niin tekee.
        Muutes, kun laittaa ne volvon satulat eteen niin se laippa sinne väliin,saakos sen ite tehdä vai pitääkös leimalla olla joku todistus jostain?akselistojahan saa ite hitsata,ja eihän satuloitten vaihtamisesta tartte puhua mitään,periaatteessa siis. Volvon pikku-dana perä toimaa hyvin,eikäs ollut ees paha homma muuttaa ne kiinnikkeet.Suosittelen lämpimästi.

        Jos joku uskoo tarttevansa yhden hyvin lahon coupe-projektin niin ilmoitelkoon,myös rankasti levitetty sedan,hitsattu kauttaaltaan ja modifioitu keula ja persaus(pelkkä koppa hilut mukaan),ja ite tarttisin sen kuusmukisen monzan läppärungon caravaaniini.


      • kiljanderisti
        c2.4 kirjoitti:

        Ja on hyvä auto ajoltaan kunhan on jäykennetty koppaa ja puslat&nivelet kunnossa,saksan nopeuksissakin vielä,ihme kyllä. Toista ne on nämä uudet "ooppelit"
        *virn*
        City,oletkos jo laittanut taka-iskarit pystyyn? muuttuu meinaan caravaanikin niin hemmetin paljon kun niin tekee.
        Muutes, kun laittaa ne volvon satulat eteen niin se laippa sinne väliin,saakos sen ite tehdä vai pitääkös leimalla olla joku todistus jostain?akselistojahan saa ite hitsata,ja eihän satuloitten vaihtamisesta tartte puhua mitään,periaatteessa siis. Volvon pikku-dana perä toimaa hyvin,eikäs ollut ees paha homma muuttaa ne kiinnikkeet.Suosittelen lämpimästi.

        Jos joku uskoo tarttevansa yhden hyvin lahon coupe-projektin niin ilmoitelkoon,myös rankasti levitetty sedan,hitsattu kauttaaltaan ja modifioitu keula ja persaus(pelkkä koppa hilut mukaan),ja ite tarttisin sen kuusmukisen monzan läppärungon caravaaniini.

        joo minäkin omistin ooppelin kerran hamaassa nuoruudessani ja se alusta oli aivan.....puhumattakaan koneesta joka oli aivan vitun..... mutta nykyään kun laitoin mazda 818 coupe deluxen niin on alustakin pikkasen eri luokkaa ja niin lämmin että 30 asteen pakkasella käy kilijutkin takapenkillä ja kone 1.3tc sitä parempaa ei löydy kuin amerikasta eli vee kaseja että semmosta ja niin muuten oikeen ammatti taidolla valamistetun kilijun kans mandariini mehu sopii tosi hyvin!!!!!


    • g
    • City Kadetti

      WWW.kadettc.de
      Saksan kielinen,mutta paljon dataa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1737
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      196
      952
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      55
      817
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe