Tuli tekstiviesti Carunalta: ” Kaikki kunnossa, mutta huomasimme, että kiinteistösi sähkönkulutus on nousussa. Vertasimme kulutusta viimeisten kolmen viikon vastaaviin viikonpäiviin. Huomasimme, että verrattuna aiempiin viikkoihin, kulutus asunnossasi on kaksinkertaistunut tai kolminkertaistunut viime päivinä (riippuen lämmitysmuodosta)”.
Voi elämän kevät. Kolme viikkoa kesälomalla, oltu mökillä ja maailmalla, niin kotiin palatessa sähköä taas kuluu. Vttuako se Carunalle kuuluu pätkääkään miten paljon sähköä käytän. Olisivat tyytyväisiä kun kulutus on noussut 5kW päiväkulutuksesta 10kW tasolle.
Alkaa tämä valvonta-yhteiskunnan touhu menemään liian pitkälle…
Caruna on muutenkin paskin firma ikinä, mutta minkäs teet kun valtion herrat myivät valtion sähköverkon yksityisille henkilöille…
Caruna valvoo
6
367
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on aloituksen pointti ??
- Anonyymi00003
Harvinaisen typerä alotus taas. Olisko mitenkään, että se sun sähkönkulutuksesi kuuluu Karunalle, koska sä maksat siirrosta sen perusteella paljonko kulutat? Eli kyllä se kuuluu Karunalle paljonko kulutat. Toisekseen ton ilmotuksen tarkotus nyt varmasti oli hyvää tarkottava yritys varoittaa sua mahdollisesta odottamattomasta sähkönkulutuksen lisäyksestä. Eihän Karuna oi tietää oletko lomalla vai mitä teet vai johtuuko lisääntynyt kulutus esimerkiksi viallisesta laitteesta kämpässäsi. Mitä haittaa tosta nyt muka on? Ja kuten sanottua, oletko ikinä kuullut sähkömittareista? Ainahan ne sähköfirmat seuraa sitä paljonko kulutat, joten mitä oikein vauhkoat?
Sitäpaitsi mitäs asut jossain korvessa. Kannattaisi asua täällä Espoossa. Karuna Espoo on tälläkin hetkellä suomen 10 halvimman sähkönsiirtofirman joukossa :-) Johtuu ihan siitä, että meitä on tällä jhetkellä n. 326000 Espoolaista, joten yhtä sähköasiakasta kohti on vähemmän sähköverkon mkaapelien metrejä ylläpidettävänä. Siksi sähkön siirtohinnatkin on halvat. Karuna ja Karuna Espoo toki ovat erillisiä ja Karunan siirrot on kalliit siellä korvessa.- Anonyymi00004
Korjaus: Piti tietenkin sanoa Caruna. Eli:
Karuna = Caruna
Karuna Espoo = Caruna Espoo - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Korjaus: Piti tietenkin sanoa Caruna. Eli:
Karuna = Caruna
Karuna Espoo = Caruna EspooJokatapauksessa Caruna Espoo on suomen 10 halvimman sähkönsiirtofirman joukossa. Caruna puolestaan on moninkertasesti kalliimpi.
- Anonyymi00006
10 kWh vuorokaudessa on aivan järjetön määrä sähköä. Ei ihme, jos tollasesta tulee ilmoitus. Omassa kämpässäni tyypillinen päiväkulutus on 2 - 3 kWh. Monesti kulutus jää jopa 1.5 kWh tai alle.
- Anonyymi00007
Minulla on sähkölämmitteisessä omakotitalossa vuoden keskikulutus n. 20 kWh/vrk. Tammikuussa kului yli 900 kWh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233