On ollut puhetta kännykköitten käytöstä koulussa ja niiden kiellosta.
Sama pitäisi tehdä työpaikoilla, ei keskitytä työn tekoon kun somea tutkitaan.
Kännykät pois
5
668
Vastaukset
- Anonyymi
Se on just näin.
- Anonyymi
Ruoka- ja kahvitauolla voidaan kännyä käyttää omiin asioihin, muuna työaikana vain työasioihin, näin olen aina toiminut ilman erillistä kieltoa tai kehoitusta.
- Anonyymi
Minulla on oma kännykkä ja työkännykkä, joka viimemainittu on työpäivittäin käytössä ja jää työpaikalle. Se soi sen verran työpäivittäin, ettei omalle kännykälle edes kerkiä muuta kuin vilkaista.
- Anonyymi
Jätin kännyn pukukaappin reppuun. Pomo alkoi narista kun en seuraa viestejä. Millä ajalla?. Itse pauhasi, ettei puhelinta selata.
- Anonyymi
Ja autoa (myös linja-autoa) ajaessa pitäisi kännykän käyttö vaikka lailla kieltää. Vai onko tällainen laki jo olemassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424350
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384099- 643756
- 1123654
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe673370- 882946
- 542845
- 252646
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142354