"NÄIN NAAPURISSA..."

Anonyymi-ap

"Venäjä lähettää työttömät rintamalle
Venäläiset työvoimatoimistot tarjoavat kaksi mahdollisuutta lähteä rintamalle, jonka jälkeen hakija menettää työttömyyskorvauksensa", kertoo Iltalehti.
Eli
"Näin naapurissa..." tänä päivänä.
Ylellä oli samanniminen radio-ohjelma Neuvostoliitosta silloin ennen...

10

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja, ennen kuin joku välkky ehtii kysymään,
      miten tämä Kiuruveteen liittyy,
      toteamme, että ohjemaa "Näin naapurissa"
      kuuntelivat monet kiuruvetiset hyvinkin innostuneina.
      Ja sama naapuri meillä on edelleen,
      vaikkakin nimi on vaihtunut.

      "Nimet muuttuu vain,
      ja niillä peitetään,
      ettei mikään muutu lain,
      ihminen säilyy entisellään..."

    • Anonyymi

      Naapuri on sama,
      vaikkakin entiseen Neuvostoliittoon
      viekkaudella ja vääryydellä ja väkipakolla
      liitettyjä maita itsenäistyi
      ja liittyi jopa Natoon, jiiihaaaaaaa....!
      Ja
      Slava Ukraini!
      Ja
      Eläköön Suomi!

    • Anonyymi

      Venäjällä on mahdollisuus mennä töihin myös paikalliselle Teboilille.

      • Anonyymi

        Palkaksi voit saada hiukan rahaakin,
        tai lyijyä niskaan.
        Riippuu siitä,
        oletko saman- vai erimielinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkaksi voit saada hiukan rahaakin,
        tai lyijyä niskaan.
        Riippuu siitä,
        oletko saman- vai erimielinen.

        Kiuruveden Teboililla ei voi pudota ikkunasta kun kelmi omistaja on laittanut sinne kalterit, eräänlainen henkivakuutus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiuruveden Teboililla ei voi pudota ikkunasta kun kelmi omistaja on laittanut sinne kalterit, eräänlainen henkivakuutus...

        Kalterit siksi, etteivät putinistit poistu kesken propakandapuheen.


    • Anonyymi

      Mikäli uutiset sankarimme Lavrovin kuolemasta pitävät paikkansa pidämme Teboililla hiljaisen hetken hänen muistokseen. Odotamme vahvistusta asiasta ja sitten ilmoitamme ajan hiljaiselle hetkelle.

      • Anonyymi

        Vartumme Huuzkoselta vahvistusta asiasta.


      • Anonyymi

        "Venäjän presidentti Vladimir Putinin ja hänen lähipiirinsä väitetyistä terveysongelmista on tihkunut huhuja usein julkisuuteen.
        Muun muassa ärhäköistä sosiaalisen median ulostuloistaan tunnetuksi tullut ex-presidentti Dmitri Medvedev on väitetysti kuolemansairas, venäläislähteet sanoivat kesällä", kertoo Iltalehti.

        No, sairaitahan ne ovat kaikki, alkaen Vladimir Kalsarimyrkyttäjästä, joka on suuruudenhullu.
        Emme toivo hänelle ja muille Kremlin mafiaan kuuluville äkkikuolemaa, vaan pitkää ja vuosi vuodelta entistä kivulloisempaa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Venäjän presidentti Vladimir Putinin ja hänen lähipiirinsä väitetyistä terveysongelmista on tihkunut huhuja usein julkisuuteen.
        Muun muassa ärhäköistä sosiaalisen median ulostuloistaan tunnetuksi tullut ex-presidentti Dmitri Medvedev on väitetysti kuolemansairas, venäläislähteet sanoivat kesällä", kertoo Iltalehti.

        No, sairaitahan ne ovat kaikki, alkaen Vladimir Kalsarimyrkyttäjästä, joka on suuruudenhullu.
        Emme toivo hänelle ja muille Kremlin mafiaan kuuluville äkkikuolemaa, vaan pitkää ja vuosi vuodelta entistä kivulloisempaa elämää.

        Vladimir Kalsarimyrkyttäjän ja muiden Kremlin mafiaan kuuluvien
        loppu voisi olla niin kuin Stalinilla, Isä Aurinkoisella,
        joka sai halvauskohtauksen ja joutui virumaan pitkään
        kusissaan ja paskoissaan.
        Yksikään lääkäri ei
        uskaltanut tulla vainoharhaista hirmuvaltiasta auttamaan,
        koska pelkäsivät oman henkensä puolesta.
        Jos kuolema ei ole kaiken loppu, vaan ainoastaan siirtyminen
        tuonpuoleiseen, jossa edesmenneet sukulaiset, ystävät ja tuttavat ovat maallisen vaelluksensa päättänyttä vastassa, Stalinilla vastaanottajia oli taatusti
        miljoonia, miljoonia, jotka olivat olleet hänen kanssaan tekemisissä niin hyvässä
        kuin pahassa, ja varsinkin pahassa.
        Samoin tullee olemaan Lavrovilla, Putinilla, Medvedevillä ja muilla sikäläisillä pahantekijöillä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe