Jokapäivämätyötäteen.

Anonyymi-ap

Eli päivän ehdottomasti pakollinen.
=============================
=============================
Sekatyömies Röpsö-Reino Simonkylästä on ollut 24 vuotta naimisissa thaimaalaisen naisen kanssa ja asui miltei kymmenen vuotta Hua Hinissa, mutta silti sanoo:

"en usko yhtään sen paremmin buddhismiin kuin mihinkään muuhunkaan uskomusjärjestelmään, en tarvitse näitä selvittääkseni perusasioita itselleni"

Et siis ole laisinkaan tutustunut buddhismiin, eikä sinulla ole hajuakaan mikä se edes on, mutta olet vakaasti silti sitä mieltä että sinä et tarvitse sitä, koska teet kaiken aina ihan itse suuressa viisaudessasi ja olet selvittänyt universumin mysteerit ihan itse.

Tuollaisen ajattelutavan omaavan ihmisen ei tarvitse mennä laisinkaan kouluun, ei tarvitse lukea tietokirjallisuutta eikä katsoa wikipedioita ei triptrappeja, kun hän tekee kaiken itse.

Olet uskomattomin tapaus kenen juttuja olen koskaan lukenut.

Kuten tuolla ylempänä mainitsin, ihmiskunnan kehitys on perustunut siihen, että tieto kulkee ja kehittyy seuraavalle polvelle, joka taas jalostaa sitä lisää ja seuraava polvi syntyy taas valmiimpaan pöytään ja yhä nuorempana ollaan opittu jo asiat joista vasta muutama sukupolvi sitten ei tiedetty mitään.

Kohta varmaankin sanot että ihminen ei ole kehittynyt laisinkaan, vaan että sen perustekniikka on sama.

Sama typeryys ja ylimielisyys saa sinut harhailemaan , eksymään ja ihmettelemään kaikenlaista, kun et suostu ottamaan mistään selvää. Se johtuu siitä että oppimiskykysi on niin heikko, ettet ymmärtäisi vaikka lukisit. Siksi katsot opiskelun hyödyttömäksi.

Elämä on jatkuvaa opiskelua ja tieto lisääntyy joka päivä, vaikka sitä ei tarkoituksella tekisikään. Pelkästään uutisia lukemalla tai katsomalla tulee joka päivä lisää infoa.

Paljon lukeneille kehittyy medialukutaito, jolloin osaat erottaa lukemastasi kirjoittajan tarkoitusperät ja taustat, osaat tunnistaa sarkasmin, puoluekannat, manipuloinnit, olennaisen ja epäolennaisen.

Oikein huvitti heinäkuussa lukea suomalaisia lehtiä, kun nuoret kesätoimittajat pääsivät ilman valvontaa suoltamaan ihan mitä sattuu.

Toisaalta sen ymmärtää ettei parikymppinen naistoimittaja välttämättä tiedä esim kuka on Clint Eastwood, tai miten tunnettu hän on nykyisten keski-ikäisten tai sitä vanhempien keskuudessa. Kertoi että "elokuvasta Armoton tunnettu näyttelijä..."

Aikamoinen lapsonen meille, jotka on seuranneet Clintin leffoja ja uraa 50 vuotta.

Negatiivista kehitystä näyttää edustavan älypuhelimet ja suoratoistopalvelut, tiktokit jne.
Niiden tuijottaminen ja viestittely kavereiden kanssa joutavista asioista vie aikaa oikeiden asioiden opiskelulta.

Ne on aiheuttaneet jo nyt nuorille someniskana tunnetun ryhtiongelman jossa naamataulu on suunnattu alaviistoon ja ajan mittaan sen korjaaminen on vaikeaa ja se alkaa pikkuhiljaa periytyä. Sama on käymässä peukaloille näpyttelyn seurauksena.

Ihmisaivot ja hermosto toimii sähköllä ja ihminen on täynnä miljardeja hermopäätteitä jotka lähettää signaalit aivoille käsiteltäväksi. Näitä hermoratoja voidaan manipuloida sähkön lisäksi myös esim akupunktiolla tai tai painalluksilla.

Vaatii vaan sellaisen tekijän jolla on taitoa, tatsia ja tietoa. Olen käynyt huonoilla ja hyvillä akupunktion taitajilla.

Nyt kun Saarisankari olet Suomessa, niin suosittelen sinua käymään sillä Kiviojan Jannella, jota aiemminkin olen mainostanut.

Voisin kutsua häntä velhoksi, sillä niin uskomaton se muutos oli yhden 45 minuutin käynnin jälkeen. Siihen aikaan hinta oli 50 euroa per käynti, joten ei ole kalliskaan.

Lantioni ja selkäni oli sinne mennessä niin kierossa ja pois paikoiltaan, että fysioterapeutti sanoi "Hui kamala, sinun pitäisi teoriassa olla halvaantunut", eikä hän voinut koskeakaan ennenkuin palikat on paikallaan ja tulehdus poissa.
https://klinik.fi/palveluntarjoajat/janne-kivioja-lahti

Vaikka ei kaikkia vaivoja pois saisikaan, niin aivan varmaa on että apu on merkittävä.

2010

0

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

        Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
        Maailman menoa
        574
        3814
      2. Muuttaisiko viesti mitään

        Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
        Ikävä
        48
        3298
      3. Jos sinulla kiinnostaisi

        Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
        Ikävä
        38
        2781
      4. Valpuri Nykänen elokapina

        Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
        Maailman menoa
        66
        2719
      5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

        Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
        Ikävä
        19
        2114
      6. Jospa me nähtäisiin

        Sinne suuntaan menossa🤣
        Ikävä
        32
        2071
      7. Se että tavattiin

        Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
        Ikävä
        12
        1917
      8. Elämä jatkuu

        Onneksi ilman sinua
        Ikävä
        29
        1835
      9. Oot pala mun sielua

        Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
        Ikävä
        17
        1770
      10. Hei T........

        Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
        Suhteet
        47
        1729
      Aihe