Millainen paikka? Suunnittelen muuttoa alueelle.
Kertokaa plussat ja miinukset.
Millainen paikka Turenki on asua?
3
1055
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla työpaikka vai suunnitteletko vain paikkaa missä nostaa tukia. Jos on työpaikka ja kun kuitenkin kuljet autolla niin ihan ok kulkuyhteydet ja ei ole maksullisia parkkipaikkoja. Tiet ihan ok kunnossa ja keskustasta löytyy päivittäiset kauppapalvelut. Jos olet baareissa pyörijä niin ei kannata muuttaa koska baarit ovat huonoja. Samoin jos olet työtön niin eipä löydy muuta palvelua sinulle kuin muutama huono baari ja kirjasto. Eli siinä tapauksessa ei kannata muuttaa.
- Anonyymi00004
Asun rivitalossa ja tavaraa on kertynyt nurkkiin. Onko Turengissa ketää joka ottaisi yritykseksi , kerätä ihmisten kodeista tavaraa jota ei koskaan tarvitse. Löytyy pienmää ja suurempaa tavaraa. kerrostaloissa ja rivitaloissa on pient säilytystilat.
Kukaan ei tietenkään pyydä ilmaiseksi vaan ihan maksulliseti joka korjaa tavaraa pois ja vie vaikkapa Karanojalle. Onko ketää jota tällainen yritys kiinnostaisi.? kertokaa ja ilmoittakaa . Voi ola että tulisi hyvä ja kannattava yritys. Itsellani ainakin on tavaraa varastossa jota en koskaan tarvitse, mutta minulla ei ole mahdollisuutta itse viedä pois. Kiitos jos joku vastaisi.- Anonyymi00005
En tiedä miten kirjoituksesi liittyy ketjun aiheeseen mutta kyse SPRn kirpputorilta jos he haluavat hakea myyntiin kelpaavat tavarat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181