Ta-asumisoikeus Konalankuja 4 hakuaika alkanut

Anonyymi-ap

Nyt tulossa uusia aso-asuntoja. Millainen paikka Konala on asua ?

13

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei varmasti ole Helsingin arvostetuimpia alueita. Vaatisi imagon kohentamista, mutta asujaimisto ei parane. En muuttaisi Konalaan.

      • Anonyymi

        Mielestäni Konala on taas erittäin hyvää aluetta asua. Rauhallinen, lapsiperheystävällinen, hyvät ulkoilumahdollisuudet (täyttömäki lähellä), kauppoja. Hinta-laatu-suhde toteutuu Konalassa tosi hyvin. Ennemmin Konalaan kuin Itä-Helsinkiin tai Kallioon.


    • Anonyymi

      Voisin ajatella muuttavani, mutta huh mitkä asomaksut ja vastikkeet ollakseen asoasuntoja. Ei mitään mahiksia.

      • Anonyymi

        Kyllä nuo asomaksut on linjassa Hasonkin kanssa, mutta Hasolla vastikkeet edullisempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuo asomaksut on linjassa Hasonkin kanssa, mutta Hasolla vastikkeet edullisempia.

        Linjassa ovat toki, mutta ehkä voi kysyä, onko järkeä tukea hyvätuloisten asumista, kun ei noihin kellään pienituloisella ole enää varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linjassa ovat toki, mutta ehkä voi kysyä, onko järkeä tukea hyvätuloisten asumista, kun ei noihin kellään pienituloisella ole enää varaa.

        Onneksi eläke riittää ja mahdollistaa myös ruokailun ja jonnin verran lomailua kotimaassa, siis Hasossa asuen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itseasiassa todella hyvä paikka asua. Hyvät liikenneyhteydet keskustaan ja kuitenkin mukavan väljä. Reiluja ihmisiä ja ostoskeskus Ristikkoon tulossa mm. Normal. Alueessa on todella paljon potentiaalia.

    • Anonyymi

      Slummi...matuja (virolaiset, arabit, venäläiset) ja suomalaisia elämäntapajuoppoja....

      • Anonyymi

        Kerroppa meille missä sitten tavallisen kansalaisen ois hyvä asua ettei mainitsemiasi ongelmia ois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa meille missä sitten tavallisen kansalaisen ois hyvä asua ettei mainitsemiasi ongelmia ois?

        Pienempi kaupunki Uudenmaan ulkopuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pienempi kaupunki Uudenmaan ulkopuolella.

        Työmatkat vaan sitten ongelmana ja matkakustannukset kasvattavat asumiskuluja ja aikaa kuluu ja se on pois perheeltä.


    • Anonyymi

      Nuo ongelmat on tietyissä taloissa. Ei asoissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe