He tietääkö kukaan Voiko temu verkkokauppaan saada jonkun eston että sieltä ei enään voisi tilata mitään onko keinoja.
Vanha 88v isäni tilaa sieltä jatkuvasti jotain nyt on 5 sirkkeliä varastossa avaamattomia paketteja kun ei muista että on jo tilannut onko mitään keinoa?????
Eroon temusta
6
528
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Miten ostot maksetaan? Visat ja Paypallit pois. Siinä se.
- Anonyymi00003UUSI
Onko joku onnistunut tekemään, valituksen viallisesta tuotteesta temuun.
- Anonyymi00004UUSI
Isäukko ostaa omilla rahoillaan ja siitä tytär on "näreissään " kun perittävä fyrkka on eri vempeleissä . Kateutta pennulta
- Anonyymi00005UUSI
Tässä pääpiirteittäin:
Lääkärin arvio: Pyydä hoitavalta lääkäriltä arvio vanhemman toimintakyvystä ja siitä, ymmärtääkö hän omien tekojensa seuraukset. Tämä lausunto on edellytys asioiden siirtämiselle toisen hoidettavaksi.
Edunvalvontavaltuutus: Onko vanhempi laatinut aiemmin edunvalvontavaltuutusta? Jos on, se voidaan nyt aktivoida toimittamalla lääkärinlausunto ja valtakirja vahvistettavaksi. Tämä tapahtuu Digi- ja väestötietovirastossa.
Lopuksi vielä edunvalvojan tilinkäyttöoikeus, joka on sovittava paikan päällä pankissa asianosaisten ollessa paikalla. - Anonyymi00006UUSI
Mitään varsinaista estoa verkkokaupoista tilaamiselle ei ole olemassa, mutta määrätyt sivustot ovat estettävissä:
https://support.kaspersky.com/ksos/8.0/fi-FI/70785.htm - Anonyymi00007UUSI
Ei kannata olla tilailematta. Eilen tilasin kolme Ryobin akkua ja maksoi yht. 100 € täältä ostaessa olisi hinta melkein 300€.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457