Poispotkitun matkailu.

Anonyymi-ap

Kun kaksi kertaa poispotkittu matkustaa thaimaasta suomeen työmatkalleen joka työ kestää alle päivän ja loppuaika on sukulaisten ja kaverien tapaamista, niin henkilö joka kaiken suunnittelee ennalta jopa trippeli työkalunaan, niin ei todellakaan osta vain yksisuuntaista lentolippua.

Kun perheellinen lähtee kyseisen kaltaiselle matkalle niin varmuudella varaa myös paluulennon ja kertoo vaimolleen koska palaa perheensä luokse takaisin.

Puheena oleva matkailija ei ole mainitusti toiminut, joten on selviö että kolmas poispotkiminen on saanut alkukipinää.
Kolmas tuleva exä on antanut määräyksen että "Painu vi++uun mun silmistä ja palaa takaisin vain siinä tapauksessa että perhe on sulle tärkeämpi kuin oma napasi ja virtsarakkosi päästäsi palautuu sen oikealle paikalleen".

10

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Simonkylän paronilla omiin tositapahtumiin perustuvat höpinät.

      Kuten lupasin, busineksessa lennellään. https://aijaa.com/2heel5

      uusi passikin messissä https://aijaa.com/3t6EwX

      Toki laittelen paluulipusta myös kuvat, se on varmaan turreluokasta koska kotona voi aina nukkua.

      2010

      • Anonyymi

        Tämän Tytön jolla on virtsarakko päässä estäen jopa hiusten kasvun on kovasti muuttuvaiset tarinat, mutta aina elvistelyt kokien että hänen toimensa olisi jotenkin kadehdittavia.

        Olen lukenut että hän aina lentää bisneksessä.
        Hänellä on yhtiö mutta ei ymmärrä että työmatkat maksaa yhtiö.
        Hän arvostelee muita jotka lentää turistiluokassa.
        Hän julkaisee bisneksen ruokalistoja.
        Hän kertoo että hänellä on ongelma istua muiden seurassa leveiden hartioittensa takia.

        Nyt hän kertoo että kotona voi aina nukkua.

        Kuitenkin nämä hissituhnujen arvoiset aijailut on jo koettu lukuisia kertoja, ne ei osoita itse asiaa, ei hänen väittämäänsä kerrostaloa, eikä mitään muutakaan.

        Toisaalla kirjoitti ennätyksellisen tarinoinnin Buddhismista ja miten voimakkaasti se liittyy häneen ja eritoten vaimoonsa, mutta ei koskaan ainuttakaan kuvaa joka viittaisi Tytön ja Tytön vaimon Buddhismin harjoittamiseen.

        Tämän bisneslennähtelijän tarinat on tosin lennokkaita, mutta kun niiden päätarkoitus on omanapanarsismin tyydyttäminen, niin ne on tuonut tulessaan niin monta sammakkoa, että tarinat tarinoina ja reaalielämä erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän Tytön jolla on virtsarakko päässä estäen jopa hiusten kasvun on kovasti muuttuvaiset tarinat, mutta aina elvistelyt kokien että hänen toimensa olisi jotenkin kadehdittavia.

        Olen lukenut että hän aina lentää bisneksessä.
        Hänellä on yhtiö mutta ei ymmärrä että työmatkat maksaa yhtiö.
        Hän arvostelee muita jotka lentää turistiluokassa.
        Hän julkaisee bisneksen ruokalistoja.
        Hän kertoo että hänellä on ongelma istua muiden seurassa leveiden hartioittensa takia.

        Nyt hän kertoo että kotona voi aina nukkua.

        Kuitenkin nämä hissituhnujen arvoiset aijailut on jo koettu lukuisia kertoja, ne ei osoita itse asiaa, ei hänen väittämäänsä kerrostaloa, eikä mitään muutakaan.

        Toisaalla kirjoitti ennätyksellisen tarinoinnin Buddhismista ja miten voimakkaasti se liittyy häneen ja eritoten vaimoonsa, mutta ei koskaan ainuttakaan kuvaa joka viittaisi Tytön ja Tytön vaimon Buddhismin harjoittamiseen.

        Tämän bisneslennähtelijän tarinat on tosin lennokkaita, mutta kun niiden päätarkoitus on omanapanarsismin tyydyttäminen, niin ne on tuonut tulessaan niin monta sammakkoa, että tarinat tarinoina ja reaalielämä erikseen.

        Törppösaari sekoilee ja keksii taas omiaan.

        Huomasitko läskisilmä, että Kymppi aijasi kuvan kuten lupasi - https://aijaa.com/2heel5 - katso kuvaa, huomaatko missä luokassa Kymppi lentää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törppösaari sekoilee ja keksii taas omiaan.

        Huomasitko läskisilmä, että Kymppi aijasi kuvan kuten lupasi - https://aijaa.com/2heel5 - katso kuvaa, huomaatko missä luokassa Kymppi lentää?

        Vain pieni hento ja haavoitttuvainen pieni sielu .... ( Aukuinen internetin kovin nainen ) .... taritsee fanin ja turva-aikuisen.

        Kyllä Kymppi lentää, on lentänyt myös kotoaan jo kahden exänsä lennättämänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain pieni hento ja haavoitttuvainen pieni sielu .... ( Aukuinen internetin kovin nainen ) .... taritsee fanin ja turva-aikuisen.

        Kyllä Kymppi lentää, on lentänyt myös kotoaan jo kahden exänsä lennättämänä.

        Miksi sinä 2010 kuvittelet että olen ottanut kantaa matkoihisi, ja miksi se minua edes kiinnostaisi, olet melkoisen outo harhoinesi.
        By NumBall Vantaa (kotona) 63v.


    • Anonyymi

      Aloittaja on kyllä aikalailla päästään sekaisin.

      • Anonyymi

        Näitä samoja kehitysvammaisia ovat jotka on asuttaneet Thaimaapalstaa vuosikaudet. Samoja nimiä samoja sanoja samoja asioita samaa valitusta vuodesta toiseen.


    • Anonyymi

      Terkkuja Mustanmeren yläpuolelta! Viimeksi se kierrettiin kokonaan, nyt siitä lennetään eteläpuolelta yli.

      Muistutan sinua että sinä vaadit lipun nähtäväksi moneen kertaan ja sanoit että "Vaan eipä tule lentolippua vaan tulee seliseliä" -No nyt ne seliselit ja yhy-yhyt tuleekin sinulta. Onko kuksa missä?

      Sanoit:
      "Olen lukenut että hän aina lentää bisneksessä."

      -Vain viime vuosina suurimman osan ja niistä suurimman osan pisteillä. Nyt loppui pisteet ja takaisin pärjään kyllä säästöluokassa.

      "Hänellä on yhtiö mutta ei ymmärrä että työmatkat maksaa yhtiö."

      -Ei mene läpi verotuksessa kaukolennot työmatkana. Eikä se yhtiön kassassa oleva raha ilmaista muutenkaan ole, vaikka se jonkun messumatkan onkin maksanut joskus. Nuo on tietämättömän kommunistin puheita.

      "Hän arvostelee muita jotka lentää turistiluokassa."

      -En arvostele. Suurimman osan olen turistiluokassa lentänyt. Huvittaa vaan se että sinä esität miljonääriä jolla on titaaninen amexkortti ja sitten kadehdit jotakuta joka lentää kerran vuodessa busineksessa.

      "Hän julkaisee bisneksen ruokalistoja."

      -Joo laitoin koska sinä kerroit Finnairin ruokien olevan syömäkelvotonta moskaa.

      "Hän kertoo että hänellä on ongelma istua muiden seurassa leveiden hartioittensa takia"

      Kyllä tärkein syy on se että en pysty nukkumaan sekuntiakaan istualtaan ja joudun istumaan vinossa koska jalat ei mahdu suoraan. Käytäväpaikalla vihaan sitä kun ruokakärryjen terävä kulma osuu olkapäähän, kun koetat tehdä tilaa keskipaikalla istuvalle.

      Perushyvää suomalaista sapuskaa
      https://aijaa.com/iLzOoL

      Aamiainen perussettiä
      https://aijaa.com/F2l8SH

      Saa itse päättää mihin aikaan syö ja mitä syö, kaikki juomat, jälkiruoat, suklaakakut, marjat, jätskit, jogurtit, suolapalat, lohileivät, alkoholit, mehut, limpparit, makeiset kuuluu hintaan ja voit tilata niitä koska vaan mielin määrin.

      On mukavaa herätä peiton alta, vinkata lentoemo paikalle, tilata espresso, sacherkakku, lasi skumppaa ja jälkkäriksi punaviini.

      2010

      • Anonyymi

        Kuvasi repi Pasaset irti kaikista henkseleistään, silmissä musteni, otti kolme pussia hotapulveria ja kielenkäyttö on vieläkin kuin munille potkitulla amispojalla.
        Sairaalloisen kateuden suurmestari Pasanen ei pysty edes katsomaan kuvia bisnesluokasta vaan tekee itselleen mieluummin lobotomian sukkapuikolla, jotta unohtaisi sen tosiasian ettei hän koskaan tässä elämässä päässyt bisnesluokkaan ja nyt hän ei enää pääse edes Thaimaahan ikinä. Menee jokainen ylimääräinen euro sairaalakuluihin eikäriitäkään.

        Kauankohan menee ennenkuin luottokorttien vastustajan luottokortin lyhennykset jää hoitamatta ja sitten tulee pankista soitto että voit leikata sen kortin itse kahtia tai tuoda tänne leikattavaksi, mutta se ei enää toimi.


    • Anonyymi

      Olin juuri kirjoittamassa, että kohta taas Saarituhnun kattila kilahtaa ja viestejä alkaa "yllättäen" poistumaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe