Poispotkitun matkailu.

Anonyymi-ap

Kun kaksi kertaa poispotkittu matkustaa thaimaasta suomeen työmatkalleen joka työ kestää alle päivän ja loppuaika on sukulaisten ja kaverien tapaamista, niin henkilö joka kaiken suunnittelee ennalta jopa trippeli työkalunaan, niin ei todellakaan osta vain yksisuuntaista lentolippua.

Kun perheellinen lähtee kyseisen kaltaiselle matkalle niin varmuudella varaa myös paluulennon ja kertoo vaimolleen koska palaa perheensä luokse takaisin.

Puheena oleva matkailija ei ole mainitusti toiminut, joten on selviö että kolmas poispotkiminen on saanut alkukipinää.
Kolmas tuleva exä on antanut määräyksen että "Painu vi++uun mun silmistä ja palaa takaisin vain siinä tapauksessa että perhe on sulle tärkeämpi kuin oma napasi ja virtsarakkosi päästäsi palautuu sen oikealle paikalleen".

10

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Simonkylän paronilla omiin tositapahtumiin perustuvat höpinät.

      Kuten lupasin, busineksessa lennellään. https://aijaa.com/2heel5

      uusi passikin messissä https://aijaa.com/3t6EwX

      Toki laittelen paluulipusta myös kuvat, se on varmaan turreluokasta koska kotona voi aina nukkua.

      2010

      • Anonyymi

        Tämän Tytön jolla on virtsarakko päässä estäen jopa hiusten kasvun on kovasti muuttuvaiset tarinat, mutta aina elvistelyt kokien että hänen toimensa olisi jotenkin kadehdittavia.

        Olen lukenut että hän aina lentää bisneksessä.
        Hänellä on yhtiö mutta ei ymmärrä että työmatkat maksaa yhtiö.
        Hän arvostelee muita jotka lentää turistiluokassa.
        Hän julkaisee bisneksen ruokalistoja.
        Hän kertoo että hänellä on ongelma istua muiden seurassa leveiden hartioittensa takia.

        Nyt hän kertoo että kotona voi aina nukkua.

        Kuitenkin nämä hissituhnujen arvoiset aijailut on jo koettu lukuisia kertoja, ne ei osoita itse asiaa, ei hänen väittämäänsä kerrostaloa, eikä mitään muutakaan.

        Toisaalla kirjoitti ennätyksellisen tarinoinnin Buddhismista ja miten voimakkaasti se liittyy häneen ja eritoten vaimoonsa, mutta ei koskaan ainuttakaan kuvaa joka viittaisi Tytön ja Tytön vaimon Buddhismin harjoittamiseen.

        Tämän bisneslennähtelijän tarinat on tosin lennokkaita, mutta kun niiden päätarkoitus on omanapanarsismin tyydyttäminen, niin ne on tuonut tulessaan niin monta sammakkoa, että tarinat tarinoina ja reaalielämä erikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän Tytön jolla on virtsarakko päässä estäen jopa hiusten kasvun on kovasti muuttuvaiset tarinat, mutta aina elvistelyt kokien että hänen toimensa olisi jotenkin kadehdittavia.

        Olen lukenut että hän aina lentää bisneksessä.
        Hänellä on yhtiö mutta ei ymmärrä että työmatkat maksaa yhtiö.
        Hän arvostelee muita jotka lentää turistiluokassa.
        Hän julkaisee bisneksen ruokalistoja.
        Hän kertoo että hänellä on ongelma istua muiden seurassa leveiden hartioittensa takia.

        Nyt hän kertoo että kotona voi aina nukkua.

        Kuitenkin nämä hissituhnujen arvoiset aijailut on jo koettu lukuisia kertoja, ne ei osoita itse asiaa, ei hänen väittämäänsä kerrostaloa, eikä mitään muutakaan.

        Toisaalla kirjoitti ennätyksellisen tarinoinnin Buddhismista ja miten voimakkaasti se liittyy häneen ja eritoten vaimoonsa, mutta ei koskaan ainuttakaan kuvaa joka viittaisi Tytön ja Tytön vaimon Buddhismin harjoittamiseen.

        Tämän bisneslennähtelijän tarinat on tosin lennokkaita, mutta kun niiden päätarkoitus on omanapanarsismin tyydyttäminen, niin ne on tuonut tulessaan niin monta sammakkoa, että tarinat tarinoina ja reaalielämä erikseen.

        Törppösaari sekoilee ja keksii taas omiaan.

        Huomasitko läskisilmä, että Kymppi aijasi kuvan kuten lupasi - https://aijaa.com/2heel5 - katso kuvaa, huomaatko missä luokassa Kymppi lentää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törppösaari sekoilee ja keksii taas omiaan.

        Huomasitko läskisilmä, että Kymppi aijasi kuvan kuten lupasi - https://aijaa.com/2heel5 - katso kuvaa, huomaatko missä luokassa Kymppi lentää?

        Vain pieni hento ja haavoitttuvainen pieni sielu .... ( Aukuinen internetin kovin nainen ) .... taritsee fanin ja turva-aikuisen.

        Kyllä Kymppi lentää, on lentänyt myös kotoaan jo kahden exänsä lennättämänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain pieni hento ja haavoitttuvainen pieni sielu .... ( Aukuinen internetin kovin nainen ) .... taritsee fanin ja turva-aikuisen.

        Kyllä Kymppi lentää, on lentänyt myös kotoaan jo kahden exänsä lennättämänä.

        Miksi sinä 2010 kuvittelet että olen ottanut kantaa matkoihisi, ja miksi se minua edes kiinnostaisi, olet melkoisen outo harhoinesi.
        By NumBall Vantaa (kotona) 63v.


    • Anonyymi

      Aloittaja on kyllä aikalailla päästään sekaisin.

      • Anonyymi

        Näitä samoja kehitysvammaisia ovat jotka on asuttaneet Thaimaapalstaa vuosikaudet. Samoja nimiä samoja sanoja samoja asioita samaa valitusta vuodesta toiseen.


    • Anonyymi

      Terkkuja Mustanmeren yläpuolelta! Viimeksi se kierrettiin kokonaan, nyt siitä lennetään eteläpuolelta yli.

      Muistutan sinua että sinä vaadit lipun nähtäväksi moneen kertaan ja sanoit että "Vaan eipä tule lentolippua vaan tulee seliseliä" -No nyt ne seliselit ja yhy-yhyt tuleekin sinulta. Onko kuksa missä?

      Sanoit:
      "Olen lukenut että hän aina lentää bisneksessä."

      -Vain viime vuosina suurimman osan ja niistä suurimman osan pisteillä. Nyt loppui pisteet ja takaisin pärjään kyllä säästöluokassa.

      "Hänellä on yhtiö mutta ei ymmärrä että työmatkat maksaa yhtiö."

      -Ei mene läpi verotuksessa kaukolennot työmatkana. Eikä se yhtiön kassassa oleva raha ilmaista muutenkaan ole, vaikka se jonkun messumatkan onkin maksanut joskus. Nuo on tietämättömän kommunistin puheita.

      "Hän arvostelee muita jotka lentää turistiluokassa."

      -En arvostele. Suurimman osan olen turistiluokassa lentänyt. Huvittaa vaan se että sinä esität miljonääriä jolla on titaaninen amexkortti ja sitten kadehdit jotakuta joka lentää kerran vuodessa busineksessa.

      "Hän julkaisee bisneksen ruokalistoja."

      -Joo laitoin koska sinä kerroit Finnairin ruokien olevan syömäkelvotonta moskaa.

      "Hän kertoo että hänellä on ongelma istua muiden seurassa leveiden hartioittensa takia"

      Kyllä tärkein syy on se että en pysty nukkumaan sekuntiakaan istualtaan ja joudun istumaan vinossa koska jalat ei mahdu suoraan. Käytäväpaikalla vihaan sitä kun ruokakärryjen terävä kulma osuu olkapäähän, kun koetat tehdä tilaa keskipaikalla istuvalle.

      Perushyvää suomalaista sapuskaa
      https://aijaa.com/iLzOoL

      Aamiainen perussettiä
      https://aijaa.com/F2l8SH

      Saa itse päättää mihin aikaan syö ja mitä syö, kaikki juomat, jälkiruoat, suklaakakut, marjat, jätskit, jogurtit, suolapalat, lohileivät, alkoholit, mehut, limpparit, makeiset kuuluu hintaan ja voit tilata niitä koska vaan mielin määrin.

      On mukavaa herätä peiton alta, vinkata lentoemo paikalle, tilata espresso, sacherkakku, lasi skumppaa ja jälkkäriksi punaviini.

      2010

      • Anonyymi

        Kuvasi repi Pasaset irti kaikista henkseleistään, silmissä musteni, otti kolme pussia hotapulveria ja kielenkäyttö on vieläkin kuin munille potkitulla amispojalla.
        Sairaalloisen kateuden suurmestari Pasanen ei pysty edes katsomaan kuvia bisnesluokasta vaan tekee itselleen mieluummin lobotomian sukkapuikolla, jotta unohtaisi sen tosiasian ettei hän koskaan tässä elämässä päässyt bisnesluokkaan ja nyt hän ei enää pääse edes Thaimaahan ikinä. Menee jokainen ylimääräinen euro sairaalakuluihin eikäriitäkään.

        Kauankohan menee ennenkuin luottokorttien vastustajan luottokortin lyhennykset jää hoitamatta ja sitten tulee pankista soitto että voit leikata sen kortin itse kahtia tai tuoda tänne leikattavaksi, mutta se ei enää toimi.


    • Anonyymi

      Olin juuri kirjoittamassa, että kohta taas Saarituhnun kattila kilahtaa ja viestejä alkaa "yllättäen" poistumaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe