Miten saa iPad Mini 6:ssa näytön niin, että sitä voi käyttää normaalisti eri sivuilla?
Useimmilla sivuilla se toimii pääosin normaalisti, mutta toisilla sivuilla, kun vierittää alas päin sivua tai jotain valikkoa, niin vieritys ei toimi hyvin ja alkaa vaihtumaan edes-takaisin koko näytön tilaan ja siitä pois
ja esim Gmailissa (ainakin Safarin kautta käytettynä) ei pysty maalaamaan normaalisti tekstiä kopiointia varten, vaan vaivalloisemmin saa maalattua jonkun yksittäisen sanan ja se maalattu kohta ei pysy paikoillaan, vaan on irrallaan alustasta ja sivulle liikuttaessa ei tapahdu mitään, ylös-alas liikuttaessa taas vierittää alustaa ja maalattu kohta liikkuu sen päällä irrallaan ja pois sen maalatun sanan päältä.
Olen yrittänyt etsiä ohjetta tämän ärsyttävän ominaisuuden poistoon, mutta en tiedä mitä hakusanoja käyttää, että apu löytyy. Isoin harmi omassa käytössä on tuon kopiointi-toiminnon toimimattomuus joillain sivuilla, etenkin Gmailissa.
Miten saa iPad Minissä näytön normaaliksi
Anonyymi-ap
2
191
Vastaukset 2
- Anonyymi
Asenna Gmail App Storesta. Sovelluksessa kopiointi toimii.
Kokeilin eka kertaa gmailia iphonen safarissa, kopiointi ei tosiaankaan toimi oikein. - Anonyymi00003
iiiik...
💩 Moi, Mie oon windows...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398