miksi

mamma

te niin kuin jo tuomisette nils gustafssonnin, miksi? ei ole ollut vielä oikeudenkäyntiä,minä uskon että nils on syytön, miettikää ite kuka pysys oleen 45 vuotta täysvaltainen kansalainen ja työssä jos olisi tappanut 3 parasta kaveriaan, ei kenenkää järki kestäs sellasta ei edes nilssin!

8

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PeterPan

      kestää kyllä helposti.psykopaatti ei kykene tuntemaan syyllisyyttä teostaan. Vuosittain jää Suomessa pysyvästi kateisin 100 ihmistä. Ploosin varovaisen arvion mukaan heitdä 10% joutuu henkirikoksen uhriksi. Näidenkin tekijöiden "järki" eli "pää" kyllä yleensä kestää.

      • uuu

        Nils vaikuttaa kaikkea muuta kuin psykopaattilta.
        Psykopaatit ovat ulospäin puheliaita, huomiohakuisia ja kaikkea muuta mitä Nils ei.
        Siis Nils on psykopaatin vastakohta :)


      • PeterPan
        uuu kirjoitti:

        Nils vaikuttaa kaikkea muuta kuin psykopaattilta.
        Psykopaatit ovat ulospäin puheliaita, huomiohakuisia ja kaikkea muuta mitä Nils ei.
        Siis Nils on psykopaatin vastakohta :)

        Onko mies tuttujasi? :) Sitä epäilinkin. Se että mies ei syytteideiden jälkeen ole tilittänyt tuntojaan iltapäivälehdissä ei kerro vielä yhtään mitään.

        Psykopaatteja on moneksi. Tunnen henkilökohtaisesti yhden, joka ei todellakaan täytä noita sinun esittämiäsi "kirteerejä".

        Hyvä yritys. Tai ei oikeastaan edes ollut.


      • uuu
        PeterPan kirjoitti:

        Onko mies tuttujasi? :) Sitä epäilinkin. Se että mies ei syytteideiden jälkeen ole tilittänyt tuntojaan iltapäivälehdissä ei kerro vielä yhtään mitään.

        Psykopaatteja on moneksi. Tunnen henkilökohtaisesti yhden, joka ei todellakaan täytä noita sinun esittämiäsi "kirteerejä".

        Hyvä yritys. Tai ei oikeastaan edes ollut.

        http://www.uta.fi/laitokset/psyk/studies/opetmat/psyh/a7_6.htm


      • mamma
        PeterPan kirjoitti:

        Onko mies tuttujasi? :) Sitä epäilinkin. Se että mies ei syytteideiden jälkeen ole tilittänyt tuntojaan iltapäivälehdissä ei kerro vielä yhtään mitään.

        Psykopaatteja on moneksi. Tunnen henkilökohtaisesti yhden, joka ei todellakaan täytä noita sinun esittämiäsi "kirteerejä".

        Hyvä yritys. Tai ei oikeastaan edes ollut.

        nilssin ei tarvi puolustella itseään enenmpää kuin kommenttejakaan antaa, katsotaan sitten kuin tuomio tulee ,jos tulee kirjoitellaan sitten, muistakaan kanssa


      • ovat jäljillä
        mamma kirjoitti:

        nilssin ei tarvi puolustella itseään enenmpää kuin kommenttejakaan antaa, katsotaan sitten kuin tuomio tulee ,jos tulee kirjoitellaan sitten, muistakaan kanssa

        ja muuten syyllinen hän joka tapauksessa on,ei dna petä!tais olla aikoinaan poliisin hyvä ystävä....mutta tosi asia ei pala tulessakaan ja odotellaanhan mielenkiinnolla oikeudenkäyntiä!


      • mie
        ovat jäljillä kirjoitti:

        ja muuten syyllinen hän joka tapauksessa on,ei dna petä!tais olla aikoinaan poliisin hyvä ystävä....mutta tosi asia ei pala tulessakaan ja odotellaanhan mielenkiinnolla oikeudenkäyntiä!

        Ei dna petä, mutta bluffi kyllä!


    • kyllä se vaan niin on,että ainoa joka henkiin jäi on myös teon tekijä ikävä kyllä!Ei voi olla muuta mahdollisuutta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe