Elikkäs oon amislukiolais jätkä, ja mulla on kalju.
Mietiskelin vaan, et itte tykkään pitää kaljua, koska on helpo hoitoen, mut mitäs nuo kaunimman sukupuolen edustajat siitä pitä? Oon semmonen "mörssi", en mikään bodari, mut en mikää luikkukaan :D:D
Kalju?
12
946
Vastaukset 12
- tyttö
Riippu ihan sun naamasta ja muusta olemuksesta sopiiko kalju sulle. Joillekin sopii ja joilekin ei. Itse en niin hirveästi pidä kaljuista pojista, mutta jotkut tytöt saattavat pitää. Mutta pidä kalju jos itse siitä tykkäät!
- elsa
On sopiva sellaisille ihmisille joille se sopii. Tykkään kyllä kajuista mut se on kyllä ihan sama kuhan ei ole semmosta kauheeta fledaa... kyl kalju on iha ok.. onks susta kuvaa?
- mie
ei se kalju miestä pahenna.. henk.kohtasesti olen sitä mieltä että kaljut jätkät on paljon komeempia kun lettipäät.. :)
- pehmojellona
jos sopii kyseiselle henkilölle. Hyvä kallon muoto ja kaljuun sopiva pärstä, nii kyllä sellaista ihan mielellään kattoo. Näin ainakin minun mielestäni.
- JeRRy
joillekkin sopii joillekkin taas ei sovi.
oliskos sus´ta kuvaa niin vois sanoo paremmin?
JeRRy - dn-zg
Riippuu, minkälaisesta kaljusta on kyse.
Isänmaalliset kaljut ovat lähinnä oksettavia. - hmgm
Kaljut näyttää siltä, ku kyrvälle ois laitettu vaatteet päälle ja jätetty terska paljaaxi.
- Hevarityttö
Ku kärpänen laskeutuu päähäs nii sehä liukastuu heti! Tiesitkö, että pitkä letti tekee miehen? kasvata oikeen pitkä letti, parturirahat voit säästää johonki järkevämpään ;) Kaljut on nössön näkösiä!!
Kyllä se pitkä letti olla pitää, ainakin jos on hevareista kysymys. Kunnon hevareilla on aina pitkä letti, eikä se ole hevari eikä mikään jos ei ole pitkää lettiä. Mulla on ollut pitkä letti jo monta vuotta, enkä varmasti suostu luopumaan siitä. Tosin fyrkkaa on mennyt silti parturiin, kun lettiä on joutunut aina hieman siistimään ja värjäämään.
- Topmma
Niinku olet varmaan joittenki miesten katseista huomannu.
- rfjj
...tykkää!!!Mä ainaki tykkää semmosist geelillä laitetuist!!!
- Cralanda
Mikäs kaljussa, itsekin olen sivuilta täysin kalju kun mulla on irokeesi. :) Kannattanee kuitenkin pitää semmosia hiuksia mistä itse pitää ja jättää muiden mielipiteet huomioimatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091815- 1361316
- 1161296
- 1601257
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281056- 111882
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.196747- 59671
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i122610- 23608