Omituinen aikakausi, kun lääkäri ja kultaseppä alkoivat mediassa meuhkaamaan nuorten miesten sormien ja käsien kapeudesta. Hyvin halveeraavasti kerrotaan että jos naputtelee pelkästään tietokonetta niin kädet jää pieniksi. Nyt sitten Pohjanmaalla Kälviällä ukot uhoavat miten siellä on isokätisiä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d5256bc4-3ce8-4207-a0b3-06cc85a0f655
Itsellänikin on todella kapeat sormet, kämmen ja ranne. Olen 6-kymppinen mies. Olen nuorena nostellut painoja, kantanut säkkejäkin, rassannut mopoa jne, mutta niin vaan jäivät kapeiksi. Minkä sille mahtaa! Nostelen edelleen käsipainoja jne mutta ei ne siitä paksuunnu.
Tuntuu hyvin ikävältä nyt liikkua julkisilla paikoilla pienikätisenä. Kapakkaan en kehtaisi enää mennä tämän uutisoinnin jälkeen, siellä kuulin jo toistakymmentä vuotta sitten joltain tuntemattomalta vieressä istuneelta vinoilevan ikävältä tyypiltä että ohhoh onpas sulla pienet kädet.
Voisi puhua uudesta syrjinnästä. Olen itse pärjännyt hyvin käsieni kanssa, on vaimokin, ja painavatkin ostoskassit sun muut on saatu kannettua. Nyt sitten otetaan silmätikuksi muutenkin nälvimishaluiselle kansalle uusi fyysinen kohde.
Onko nyt käsien suuruus miehen mitta?
Anonyymi-ap
0
188
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104868- 62863
- 45834
- 48771
- 49684
- 31639
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38526