Pakko kertoa, kun tämä aika ajoin nousee mieleen kauniina muistona.
Sairastin lapsena sairautta, jonka takia jouduin olemaan toisinaan sairaalan lastenosastolla muutaman viikon kerrallaan. Paikka oli ihan kiva ja sieltä jäi hauskoja muistoja.
Olin jälleen kerran jäänyt sairaalaan. Olin varmaan jotain 12-13, tytöistä saatikka naisista en varmaan ymmärtänyt vielä oikein mitään. Osastolle oli tullut uusi sairaanhoitaja. Hän oli mukava ja kai ihan tavallisen näköinen mutta naisellisen pyöreä ja todella isorintainen. Ainakin näin jälkeenpäin muistellen, en minä silloin tuollaisia tajunnut.
Tämä hoitaja tuntui ottavan jotenkin minut omakseen. Muistan, että hän piti minulle tulohaastattelua kansliassa yhdeksään aikaan illalla kun muita ei ollut paikalla. Mitään sopimatonta ei tapahtunut mutta mieleeni jäi hänen tutkiva ja jotenkin erikoinen katseensa. Ja hymynsä. Hän myös kertoili olevansa vähän yksinäinen kun mies on ulkomailla töissä pitkiä aikoja. Se tuntui jotenkin hassulta.
Myöhemmin oli ainakin pari kertaa tilanne, en muista mistä syystä, että hän halasi ja puristi pääni rintojensa päälle ja väliin. Vaatteet päällä siis tietenkin ja huoneessa oli muitakin. Halaus tuntui tosi pitkältä ja siinä isojen rintojen välissä muistan tajunneeni että jumalauta: tämmöinen on nainen.
Olen ollut koko aikuisikäni kallellaan runsasmuotoisiin naisiin. Kiitän siitä tätä lapsuusajan kokemusta ja muistan tätä hoitajaa lämmöllä.
Muistoja lapsuudesta - nuori poika ja aikuinen nainen
Anonyymi-ap
1
6578
Vastaukset
- Anonyymi
Kai se sitä läheisyyttä, lämpöä & orastavaa seksuaalisuuden heräämistä oli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444826Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.612701Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611035Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711034- 124989
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72964Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?185878- 137865
- 49864