Pakko kertoa, kun tämä aika ajoin nousee mieleen kauniina muistona.
Sairastin lapsena sairautta, jonka takia jouduin olemaan toisinaan sairaalan lastenosastolla muutaman viikon kerrallaan. Paikka oli ihan kiva ja sieltä jäi hauskoja muistoja.
Olin jälleen kerran jäänyt sairaalaan. Olin varmaan jotain 12-13, tytöistä saatikka naisista en varmaan ymmärtänyt vielä oikein mitään. Osastolle oli tullut uusi sairaanhoitaja. Hän oli mukava ja kai ihan tavallisen näköinen mutta naisellisen pyöreä ja todella isorintainen. Ainakin näin jälkeenpäin muistellen, en minä silloin tuollaisia tajunnut.
Tämä hoitaja tuntui ottavan jotenkin minut omakseen. Muistan, että hän piti minulle tulohaastattelua kansliassa yhdeksään aikaan illalla kun muita ei ollut paikalla. Mitään sopimatonta ei tapahtunut mutta mieleeni jäi hänen tutkiva ja jotenkin erikoinen katseensa. Ja hymynsä. Hän myös kertoili olevansa vähän yksinäinen kun mies on ulkomailla töissä pitkiä aikoja. Se tuntui jotenkin hassulta.
Myöhemmin oli ainakin pari kertaa tilanne, en muista mistä syystä, että hän halasi ja puristi pääni rintojensa päälle ja väliin. Vaatteet päällä siis tietenkin ja huoneessa oli muitakin. Halaus tuntui tosi pitkältä ja siinä isojen rintojen välissä muistan tajunneeni että jumalauta: tämmöinen on nainen.
Olen ollut koko aikuisikäni kallellaan runsasmuotoisiin naisiin. Kiitän siitä tätä lapsuusajan kokemusta ja muistan tätä hoitajaa lämmöllä.
Muistoja lapsuudesta - nuori poika ja aikuinen nainen
Anonyymi-ap
1
3707
Vastaukset
- Anonyymi
Kai se sitä läheisyyttä, lämpöä & orastavaa seksuaalisuuden heräämistä oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984