Pakko kertoa, kun tämä aika ajoin nousee mieleen kauniina muistona.
Sairastin lapsena sairautta, jonka takia jouduin olemaan toisinaan sairaalan lastenosastolla muutaman viikon kerrallaan. Paikka oli ihan kiva ja sieltä jäi hauskoja muistoja.
Olin jälleen kerran jäänyt sairaalaan. Olin varmaan jotain 12-13, tytöistä saatikka naisista en varmaan ymmärtänyt vielä oikein mitään. Osastolle oli tullut uusi sairaanhoitaja. Hän oli mukava ja kai ihan tavallisen näköinen mutta naisellisen pyöreä ja todella isorintainen. Ainakin näin jälkeenpäin muistellen, en minä silloin tuollaisia tajunnut.
Tämä hoitaja tuntui ottavan jotenkin minut omakseen. Muistan, että hän piti minulle tulohaastattelua kansliassa yhdeksään aikaan illalla kun muita ei ollut paikalla. Mitään sopimatonta ei tapahtunut mutta mieleeni jäi hänen tutkiva ja jotenkin erikoinen katseensa. Ja hymynsä. Hän myös kertoili olevansa vähän yksinäinen kun mies on ulkomailla töissä pitkiä aikoja. Se tuntui jotenkin hassulta.
Myöhemmin oli ainakin pari kertaa tilanne, en muista mistä syystä, että hän halasi ja puristi pääni rintojensa päälle ja väliin. Vaatteet päällä siis tietenkin ja huoneessa oli muitakin. Halaus tuntui tosi pitkältä ja siinä isojen rintojen välissä muistan tajunneeni että jumalauta: tämmöinen on nainen.
Olen ollut koko aikuisikäni kallellaan runsasmuotoisiin naisiin. Kiitän siitä tätä lapsuusajan kokemusta ja muistan tätä hoitajaa lämmöllä.
Muistoja lapsuudesta - nuori poika ja aikuinen nainen
Anonyymi-ap
1
4718
Vastaukset
- Anonyymi
Kai se sitä läheisyyttä, lämpöä & orastavaa seksuaalisuuden heräämistä oli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p264943Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1504740Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2094711Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1184551Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133650Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192344Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32128- 661637
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241464- 1861202