Mukavaa elämää ja hyvää yötä. 🌃✨🌌🛰☄
Se oli semmoista
51
399
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä🌃🌌siitä tulee mystinen🌩⚡️🌀ihan kaikki ei tule saamaan edes unta🌒✨️paljon on ajatustyötä
Kyllä näin voi olla. Vaikka eipä tässä enää mitään miettimistä itselläni ole. Kunhan olla möllötän koko loppuelämäni itsekseni. Sitähän tämä susi mulla symboloi. Vahva yksinään. Kauniita unia 🌃🐺✨️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä näin voi olla. Vaikka eipä tässä enää mitään miettimistä itselläni ole. Kunhan olla möllötän koko loppuelämäni itsekseni. Sitähän tämä susi mulla symboloi. Vahva yksinään. Kauniita unia 🌃🐺✨️
Ne jotka lentää yksin omaa vahvimmat siivet🦅
Sitten on ne jotka ovat yksinäisiä yhdessäkin😉 - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos sä olisit vahva yksinäsi. Et täällä parkuisi pikkulapsen tavoin joka saakelin päivä hakien sääliä ja huomiota. Esineellistät myös naisia mitä laumanjohtaja ei koskaan tekisi. Et sä mikään vahva ole. Sä olet heikko kuin hapertunut puunlehti. Et kelpaisi edes mun vessapaperiksi.
- Anonyymi
Just mietin että missähän susi?
Hyvää yötä Hukkanen 🐺💗mustasusi kirjoitti:
Eipä näytä kaipailevan. Olihan seki arvattavissa. Ja mitä sä urputat joka asiasta.
Urputtajan viesti poistettiin, hyvä niin...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eipä näytä kaipailevan. Olihan seki arvattavissa. Ja mitä sä urputat joka asiasta.
mitä ite valitat kun et saa naista
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
ite olet suuri urputtaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ite olet suuri urputtaja
Suurin urputtaja⚠️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sun naakkojen naukumishöpinä bannattiin jo heti alkuunsa 🤣
- Anonyymi
Hyvää yötä sinulle👩♥️💤
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä sinne suureen kaupunkiin. ♥️
Kiitos ollut vähän kiireitä 👩♥️💤huomiseen. .☀️
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ollut vähän kiireitä 👩♥️💤huomiseen. .☀️
Ymmärrän, niin mullakin on huomisesta eteenpäin. Huomiseen. ♥️💤
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää yötä sinne suureen kaupunkiin. ♥️
siinä hän taas on. ei ole miestä eikä panoseura akirsillä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ai nyt jani ymmärtää. eipä ymmärtänyt aikasemmin vaan sanoi että kirsillä on mies yms. jani olet yksi suuri valehtelija ja kirsi uskoo kaiken mitä sille sanot, et kertonut kirsille että itket netan ja hänen miehensä somekuville,
Anonyymi kirjoitti:
siinä hän taas on. ei ole miestä eikä panoseura akirsillä
Onko pakko jonku tulla sellasta esittää tänne ja tehdä kiusaa? On vähä-älyistä sakkia.
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt jani ymmärtää. eipä ymmärtänyt aikasemmin vaan sanoi että kirsillä on mies yms. jani olet yksi suuri valehtelija ja kirsi uskoo kaiken mitä sille sanot, et kertonut kirsille että itket netan ja hänen miehensä somekuville,
Mä en itke enää millekään. Se on nyt lopullisesti over and done.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten kaikki nyt ohi voi olla, kun juuri äsken lässytit kaikelle kansalle tulevasi tänne jälleen takas?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Great❤️
Anonyymi kirjoitti:
Miten kaikki nyt ohi voi olla, kun juuri äsken lässytit kaikelle kansalle tulevasi tänne jälleen takas?
Mä puhuinki mun entisestä ihastuksesta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onko pakko jonku tulla sellasta esittää tänne ja tehdä kiusaa? On vähä-älyistä sakkia.
Ite oot palstan suurin kiusanhenki🪓
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Edellisessä keskustelussa sanoit, että kaikki on ohi. Mä otin sen niin että tarkoitit kirjaimellisesti kaikkea.
Anonyymi kirjoitti:
Edellisessä keskustelussa sanoit, että kaikki on ohi. Mä otin sen niin että tarkoitit kirjaimellisesti kaikkea.
Jaa, mä tarkoitin hänen muistelemista ja kaipailemista.
mustasusi kirjoitti:
Se tapahtuu mulle joka helvetin kerta sama. Ihastun ja sitte kohta nään että se rakastaaki jotain porvariadonista. Parempi ku en ihastu enää kehenkää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sanoit täällä näin jo joskus ehkä kaksi vuotta sitten, kun kai ensimmäisen kerran näit tytön kundikaverista kuvia. Toivottavasti pääset hänestä nyt irti, mutta vähän siltä näyttää ettet tuohon omin avuin kykene.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hahahahhaaa. Tohon et usko itsekään. Miksi stalkkaat ihmisiä monta vuotta?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Er sä mitåän mistään ymmärrä. Vähiten itseäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Sanoit täällä näin jo joskus ehkä kaksi vuotta sitten, kun kai ensimmäisen kerran näit tytön kundikaverista kuvia. Toivottavasti pääset hänestä nyt irti, mutta vähän siltä näyttää ettet tuohon omin avuin kykene.
Sepä ei kuulu sinulle kenessä olen roikkunut ja miksi. Jokainen ku pääsee yli omaa tahtiaan. Ei sitä millään jouduteta.
Teillä ku ei ole alkeellisintakaan tietoa, mitä oon kokenut.Anonyymi kirjoitti:
Hahahahhaaa. Tohon et usko itsekään. Miksi stalkkaat ihmisiä monta vuotta?
Miksi itse olet näillä palstoilla?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sepä ei kuulu sinulle kenessä olen roikkunut ja miksi. Jokainen ku pääsee yli omaa tahtiaan. Ei sitä millään jouduteta.
Teillä ku ei ole alkeellisintakaan tietoa, mitä oon kokenut.Et sä mikään uniikki ole. Menes nyt 60v trolli nukkumaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi itse olet näillä palstoilla?
Koska tämä on parasta viihdettä. Sinuakin seuraten huomaan myös kuinka terveitä suurin osa ihmisistä on sinuun verrattuna. Sekä käyttäytymisesi on niin vinksallaan, että se on tieteellisesti jo mielenkiintoista. Miten ihminen oikeasti voi valehdella itselleen niin paljon kuin sinä teet. Tunteiden vuoristoratasi on myös huippuluokkaa. Välillä itket kuin vaippoihin kakannut lapsi, ja välillä kuvittelet olevasi ylpeä yksinäisyydestäsi, ja kaikki tämä tapahtuu monta kertaa päivässä. Henkisellä tasolla olet viisi, vaikka ikää sinulla on jo 60 vuotta. Sinusta saisi kirjoitettua tutkielman "Kuinka ei olla ihminen"
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
puhut sä jani nyt taas netasta
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei mun tarvii. Hän nauttii miehestään.
eikö sais nauttia. oot helvetin mustasukkanen
- Anonyymi
olenko. ite kaipailet katselet netan ja hänen miehensä somekuvia. Sekö tekee sulle hyvää
Anonyymi kirjoitti:
olenko. ite kaipailet katselet netan ja hänen miehensä somekuvia. Sekö tekee sulle hyvää
No ei se mitään hyvää tee enkä niitä enää katsokaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
niin varmaankin. kyllä sä käyt katsoo koska haluat nähdä netan
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Teillä ku ei ole alkeellisintakaan tietoa, mitä oon kokenut.Niin sä olit samassa kaupassa vartijana jossa 17 vuotias netta oli kaupan työntekijänä. Oli katsellut nettaa kauempaa jo pitkän ajan. Ja menit sitten sanoo netalle olevasi ihastunut häneen. Katselitte pitkään toisianne kaupan käytävällä. Olit varma että netta rakastaa sua vaikka sait siirron toiseen kauppaan koska nettaa ahdisti sun läsnä olo. Tämäkään ei riittänyt vaan netta laittoi some estot . Tästä huolimatta jani oli varma että netta rakastaa jania. Edelleen kolmen vuoden jälkeen jani stalkkaa netan ja netan poikaystävän somekuvia ja itkee koska ei itse ole niissä netan kanssa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Moi miten reisussa😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvin täällä 😊
Sähän lupasit olla täältä pois koko viikonlopun 🪓
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvin täällä 😊
🐇🐇🐇🐇🐇🐇🐇💦🪓
- Anonyymi
Kiitos toivottasin muutoi sul mukavaa elämää mu menis toivotus hukkaan joten onnea sulle valitsemaasi tapaan elää elämäsi helvettinä
- Anonyymi
👩❤️😊😇☕️
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
👩❤️☕️😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👩❤️☕️😇
💦💦💦😇
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l282683- 1371479
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1521383Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91276Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1571201Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta381019Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm58958- 65896
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall209880- 148863