Järviradio on pop

Anonyymi-ap

Järviradio on Suomen ainoa radiokanava, jossa n sanotaan niin kuin se on.

35

729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ännästä en tiedä, mutta diisseli on iso Dee.

    • Anonyymi

      Eli se on persuradio! 😂️

      • Anonyymi

        Jos "persuradio" on sellainen missä ei sensuroida, niin sitten ehkä. Teidän venäjämielisten sensuuriradiot on sitten ihan omaa luokkaansa idän ideologiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos "persuradio" on sellainen missä ei sensuroida, niin sitten ehkä. Teidän venäjämielisten sensuuriradiot on sitten ihan omaa luokkaansa idän ideologiassa.

        Minä EN ole venäjämielinen, vaan juuri päinvastoin! En ole kuitenkaan myöskään persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN ole venäjämielinen, vaan juuri päinvastoin! En ole kuitenkaan myöskään persu.

        Kovasti paljon perjantain Kuuntelijan äänessä huudeltiin Venäjää apuun. Ja juontaja Hannu myötäili soittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä EN ole venäjämielinen, vaan juuri päinvastoin! En ole kuitenkaan myöskään persu.

        Et osaa edelleenkään yhtäkään kommenttiasi kirjoittaa sanomatta "mutta kun persu" 😂
        Ainiin, mutta sinähän oletkin äitisi kanssa naimisissa. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa edelleenkään yhtäkään kommenttiasi kirjoittaa sanomatta "mutta kun persu" 😂
        Ainiin, mutta sinähän oletkin äitisi kanssa naimisissa. 🤭

        Sinä sadisti ehdit sitten jokapaikkaan, ja toisinkuin sinä, minä en ole äitini kanssa naimisissa, en ole mikään pervertikko niinkuin sinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti paljon perjantain Kuuntelijan äänessä huudeltiin Venäjää apuun. Ja juontaja Hannu myötäili soittajia.

        Ei liity minuun mitenkään, en edelleenkään ole venäjämielinen! Vaan juuri päinvastoin, koko venäjä saisi mun puolesta upota mereen, koska pelkkää pahuutta sieltä tulee. Ainakin nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sadisti ehdit sitten jokapaikkaan, ja toisinkuin sinä, minä en ole äitini kanssa naimisissa, en ole mikään pervertikko niinkuin sinä!

        Taasko täällä joku keskustelee itsensä kanssa 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä sadisti ehdit sitten jokapaikkaan, ja toisinkuin sinä, minä en ole äitini kanssa naimisissa, en ole mikään pervertikko niinkuin sinä!

        Sinähän täällä trollaat joka keskustelua etkä osaa yhteenkään aiheeseen ottaa kantaa muuten kuin tuota iänikuista persufiksaatiotasi hokemalla. Kertoo hyvin yksinkertaisesta ja köyhästä ajatusmaailmastasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän täällä trollaat joka keskustelua etkä osaa yhteenkään aiheeseen ottaa kantaa muuten kuin tuota iänikuista persufiksaatiotasi hokemalla. Kertoo hyvin yksinkertaisesta ja köyhästä ajatusmaailmastasi.

        Minä en ole se joka trollaa vaan tuo emojieta viljelevä persu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole se joka trollaa vaan tuo emojieta viljelevä persu!

        Tämä😂
        Ei sitten millään ainoatakaan kommenttia ilman yksinkertaisempaakaan persu korttia.🤭


      • Anonyymi00033
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti paljon perjantain Kuuntelijan äänessä huudeltiin Venäjää apuun. Ja juontaja Hannu myötäili soittajia.

        Venäjää apuun? MIHIN?🤣


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Venäjää apuun? MIHIN?🤣

        Huutista! 🤣


    • Anonyymi

      Järviradio Puhe saa pysyvän taajuuden Helsinkiin.

      • Anonyymi

        Syön hatullisen paskaa jo näin tulee tapahtumaan


    • Anonyymi

      Yksi syy lisää olla kuuntelematta

      • Anonyymi

        Puhe saa todennäköisemmin luvan kuin rölli tai kakkonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhe saa todennäköisemmin luvan kuin rölli tai kakkonen.

        Ministerinä PS, luvanhakijan taustalla PS = luvan saa PS eli Järviradio Puhe 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ministerinä PS, luvanhakijan taustalla PS = luvan saa PS eli Järviradio Puhe 👍

        Radio Sandels tai Järviradio, jos poliittisilla sidoksilla on merkitystä. Ei saa radio Kakkonen tai rölliradio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radio Sandels tai Järviradio, jos poliittisilla sidoksilla on merkitystä. Ei saa radio Kakkonen tai rölliradio.

        Roll FM tai Ykkönen. Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? Persukanavalla ei myöskään ole stadissa jalansijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roll FM tai Ykkönen. Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? Persukanavalla ei myöskään ole stadissa jalansijaa.

        Ykkösradiota ei ole kuin mielikuvituksissa. Se ei ole edes oikea radio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roll FM tai Ykkönen. Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? Persukanavalla ei myöskään ole stadissa jalansijaa.

        "Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? "
        Sitä samaa kuin 'stadilaiset radiot' tekevät nykyisin savossa, eli kuuluvat siellä. Onpa lapsellista vastakkainasettelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ykkösradiota ei ole kuin mielikuvituksissa. Se ei ole edes oikea radio.

        Pian se nähdään 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian se nähdään 👍

        Niinpä nähdään, mutta ei kuulla😎


      • Anonyymi00034
        Anonyymi kirjoitti:

        Roll FM tai Ykkönen. Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? Persukanavalla ei myöskään ole stadissa jalansijaa.

        Persuille on sijaa ainoastaan tunkiolla.


    • Anonyymi

      Järviradio Puhe on aika mielenkiintoinen kanava.

    • Anonyymi00027

      Järviradio on paras

    • Anonyymi00028

      Järviradio on täyttä paskaa. Ei yllätä, että kaltaisesi siitä tykkää.

    • Anonyymi00029

      Järviradiossa ei ole muuta vikaa kuin se että se on asemoitunut liikaa perus-suomalaisten pää-äänenkannattajaksi.

      • Anonyymi00030

        Puolue ostaa ohjelma-aikaa. Jos ei Järviradion sisältö miellytä, niin osta itse ohjelma-aikaa ja tee mieleisisäsi ohjelmia!


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Puolue ostaa ohjelma-aikaa. Jos ei Järviradion sisältö miellytä, niin osta itse ohjelma-aikaa ja tee mieleisisäsi ohjelmia!

        Taidat olla persu


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Taidat olla persu

        En todellakaan ole. Olen demari.


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        En todellakaan ole. Olen demari.

        Joko kaapista on tultu ulos?


    • Anonyymi00032

      Järviradio on maalaistolloille ja persvakopersuille just sopiva kanava.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe