Järviradio on Suomen ainoa radiokanava, jossa n sanotaan niin kuin se on.
Järviradio on pop
24
377
Vastaukset
- Anonyymi
Ännästä en tiedä, mutta diisseli on iso Dee.
- Anonyymi
Eli se on persuradio! 😂️
- Anonyymi
Jos "persuradio" on sellainen missä ei sensuroida, niin sitten ehkä. Teidän venäjämielisten sensuuriradiot on sitten ihan omaa luokkaansa idän ideologiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos "persuradio" on sellainen missä ei sensuroida, niin sitten ehkä. Teidän venäjämielisten sensuuriradiot on sitten ihan omaa luokkaansa idän ideologiassa.
Minä EN ole venäjämielinen, vaan juuri päinvastoin! En ole kuitenkaan myöskään persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN ole venäjämielinen, vaan juuri päinvastoin! En ole kuitenkaan myöskään persu.
Kovasti paljon perjantain Kuuntelijan äänessä huudeltiin Venäjää apuun. Ja juontaja Hannu myötäili soittajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa edelleenkään yhtäkään kommenttiasi kirjoittaa sanomatta "mutta kun persu" 😂
Ainiin, mutta sinähän oletkin äitisi kanssa naimisissa. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa edelleenkään yhtäkään kommenttiasi kirjoittaa sanomatta "mutta kun persu" 😂
Ainiin, mutta sinähän oletkin äitisi kanssa naimisissa. 🤭Sinä sadisti ehdit sitten jokapaikkaan, ja toisinkuin sinä, minä en ole äitini kanssa naimisissa, en ole mikään pervertikko niinkuin sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti paljon perjantain Kuuntelijan äänessä huudeltiin Venäjää apuun. Ja juontaja Hannu myötäili soittajia.
Ei liity minuun mitenkään, en edelleenkään ole venäjämielinen! Vaan juuri päinvastoin, koko venäjä saisi mun puolesta upota mereen, koska pelkkää pahuutta sieltä tulee. Ainakin nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sadisti ehdit sitten jokapaikkaan, ja toisinkuin sinä, minä en ole äitini kanssa naimisissa, en ole mikään pervertikko niinkuin sinä!
Taasko täällä joku keskustelee itsensä kanssa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sadisti ehdit sitten jokapaikkaan, ja toisinkuin sinä, minä en ole äitini kanssa naimisissa, en ole mikään pervertikko niinkuin sinä!
Sinähän täällä trollaat joka keskustelua etkä osaa yhteenkään aiheeseen ottaa kantaa muuten kuin tuota iänikuista persufiksaatiotasi hokemalla. Kertoo hyvin yksinkertaisesta ja köyhästä ajatusmaailmastasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän täällä trollaat joka keskustelua etkä osaa yhteenkään aiheeseen ottaa kantaa muuten kuin tuota iänikuista persufiksaatiotasi hokemalla. Kertoo hyvin yksinkertaisesta ja köyhästä ajatusmaailmastasi.
Minä en ole se joka trollaa vaan tuo emojieta viljelevä persu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole se joka trollaa vaan tuo emojieta viljelevä persu!
Tämä😂
Ei sitten millään ainoatakaan kommenttia ilman yksinkertaisempaakaan persu korttia.🤭
- Anonyymi
Järviradio Puhe saa pysyvän taajuuden Helsinkiin.
- Anonyymi
Syön hatullisen paskaa jo näin tulee tapahtumaan
- Anonyymi
Yksi syy lisää olla kuuntelematta
- Anonyymi
Puhe saa todennäköisemmin luvan kuin rölli tai kakkonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhe saa todennäköisemmin luvan kuin rölli tai kakkonen.
Ministerinä PS, luvanhakijan taustalla PS = luvan saa PS eli Järviradio Puhe 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ministerinä PS, luvanhakijan taustalla PS = luvan saa PS eli Järviradio Puhe 👍
Radio Sandels tai Järviradio, jos poliittisilla sidoksilla on merkitystä. Ei saa radio Kakkonen tai rölliradio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radio Sandels tai Järviradio, jos poliittisilla sidoksilla on merkitystä. Ei saa radio Kakkonen tai rölliradio.
Roll FM tai Ykkönen. Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? Persukanavalla ei myöskään ole stadissa jalansijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roll FM tai Ykkönen. Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? Persukanavalla ei myöskään ole stadissa jalansijaa.
Ykkösradiota ei ole kuin mielikuvituksissa. Se ei ole edes oikea radio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? "
Sitä samaa kuin 'stadilaiset radiot' tekevät nykyisin savossa, eli kuuluvat siellä. Onpa lapsellista vastakkainasettelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ykkösradiota ei ole kuin mielikuvituksissa. Se ei ole edes oikea radio.
Pian se nähdään 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian se nähdään 👍
Niinpä nähdään, mutta ei kuulla😎
- Anonyymi
Järviradio Puhe on aika mielenkiintoinen kanava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984