Järviradio on pop

Anonyymi-ap

Järviradio on Suomen ainoa radiokanava, jossa n sanotaan niin kuin se on.

35

731

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ännästä en tiedä, mutta diisseli on iso Dee.

• Anonyymi

Eli se on persuradio! 😂️

• Anonyymi

Jos "persuradio" on sellainen missä ei sensuroida, niin sitten ehkä. Teidän venäjämielisten sensuuriradiot on sitten ihan omaa luokkaansa idän ideologiassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos "persuradio" on sellainen missä ei sensuroida, niin sitten ehkä. Teidän venäjämielisten sensuuriradiot on sitten ihan omaa luokkaansa idän ideologiassa.

Minä EN ole venäjämielinen, vaan juuri päinvastoin! En ole kuitenkaan myöskään persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä EN ole venäjämielinen, vaan juuri päinvastoin! En ole kuitenkaan myöskään persu.

Kovasti paljon perjantain Kuuntelijan äänessä huudeltiin Venäjää apuun. Ja juontaja Hannu myötäili soittajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et osaa edelleenkään yhtäkään kommenttiasi kirjoittaa sanomatta "mutta kun persu" 😂
        Ainiin, mutta sinähän oletkin äitisi kanssa naimisissa. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et osaa edelleenkään yhtäkään kommenttiasi kirjoittaa sanomatta "mutta kun persu" 😂
        Ainiin, mutta sinähän oletkin äitisi kanssa naimisissa. 🤭

Sinä sadisti ehdit sitten jokapaikkaan, ja toisinkuin sinä, minä en ole äitini kanssa naimisissa, en ole mikään pervertikko niinkuin sinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti paljon perjantain Kuuntelijan äänessä huudeltiin Venäjää apuun. Ja juontaja Hannu myötäili soittajia.

Ei liity minuun mitenkään, en edelleenkään ole venäjämielinen! Vaan juuri päinvastoin, koko venäjä saisi mun puolesta upota mereen, koska pelkkää pahuutta sieltä tulee. Ainakin nykyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä sadisti ehdit sitten jokapaikkaan, ja toisinkuin sinä, minä en ole äitini kanssa naimisissa, en ole mikään pervertikko niinkuin sinä!

Taasko täällä joku keskustelee itsensä kanssa 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän täällä trollaat joka keskustelua etkä osaa yhteenkään aiheeseen ottaa kantaa muuten kuin tuota iänikuista persufiksaatiotasi hokemalla. Kertoo hyvin yksinkertaisesta ja köyhästä ajatusmaailmastasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän täällä trollaat joka keskustelua etkä osaa yhteenkään aiheeseen ottaa kantaa muuten kuin tuota iänikuista persufiksaatiotasi hokemalla. Kertoo hyvin yksinkertaisesta ja köyhästä ajatusmaailmastasi.

Minä en ole se joka trollaa vaan tuo emojieta viljelevä persu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole se joka trollaa vaan tuo emojieta viljelevä persu!

Tämä😂
        Ei sitten millään ainoatakaan kommenttia ilman yksinkertaisempaakaan persu korttia.🤭

• Anonyymi00033
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjää apuun? MIHIN?🤣

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Venäjää apuun? MIHIN?🤣

Huutista! 🤣

• Anonyymi

Järviradio Puhe saa pysyvän taajuuden Helsinkiin.

• Anonyymi

Syön hatullisen paskaa jo näin tulee tapahtumaan

• Anonyymi

Yksi syy lisää olla kuuntelematta

• Anonyymi

Puhe saa todennäköisemmin luvan kuin rölli tai kakkonen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhe saa todennäköisemmin luvan kuin rölli tai kakkonen.

Ministerinä PS, luvanhakijan taustalla PS = luvan saa PS eli Järviradio Puhe 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ministerinä PS, luvanhakijan taustalla PS = luvan saa PS eli Järviradio Puhe 👍

Radio Sandels tai Järviradio, jos poliittisilla sidoksilla on merkitystä. Ei saa radio Kakkonen tai rölliradio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Radio Sandels tai Järviradio, jos poliittisilla sidoksilla on merkitystä. Ei saa radio Kakkonen tai rölliradio.

Roll FM tai Ykkönen. Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? Persukanavalla ei myöskään ole stadissa jalansijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Roll FM tai Ykkönen. Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? Persukanavalla ei myöskään ole stadissa jalansijaa.

Ykkösradiota ei ole kuin mielikuvituksissa. Se ei ole edes oikea radio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? "
        Sitä samaa kuin 'stadilaiset radiot' tekevät nykyisin savossa, eli kuuluvat siellä. Onpa lapsellista vastakkainasettelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ykkösradiota ei ole kuin mielikuvituksissa. Se ei ole edes oikea radio.

Pian se nähdään 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pian se nähdään 👍

Niinpä nähdään, mutta ei kuulla😎

• Anonyymi00034
        Anonyymi kirjoitti:

Persuille on sijaa ainoastaan tunkiolla.

• Anonyymi

Järviradio Puhe on aika mielenkiintoinen kanava.

• Anonyymi00027

Järviradio on paras

• Anonyymi00028

Järviradio on täyttä paskaa. Ei yllätä, että kaltaisesi siitä tykkää.

• Anonyymi00029

Järviradiossa ei ole muuta vikaa kuin se että se on asemoitunut liikaa perus-suomalaisten pää-äänenkannattajaksi.

• Anonyymi00030

Puolue ostaa ohjelma-aikaa. Jos ei Järviradion sisältö miellytä, niin osta itse ohjelma-aikaa ja tee mieleisisäsi ohjelmia!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Puolue ostaa ohjelma-aikaa. Jos ei Järviradion sisältö miellytä, niin osta itse ohjelma-aikaa ja tee mieleisisäsi ohjelmia!

Taidat olla persu

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Taidat olla persu

En todellakaan ole. Olen demari.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

En todellakaan ole. Olen demari.

Joko kaapista on tultu ulos?

• Anonyymi00032

Järviradio on maalaistolloille ja persvakopersuille just sopiva kanava.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      237
      1511
    2. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      287
      1089
    3. Miltä tuntuu vanhempi nainen olla

Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan
      Ikävä
      94
      844
    4. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      68
      792
    5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      48
      733
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      643
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      595
    8. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      34
      584
    9. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      49
      555
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      525
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      41
      511
    12. 32
      491
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      485
    14. 35
      471
    15. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      32
      454
    16. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      77
      451
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      422
    18. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      417
    19. Oletteko täyttä sataa?

Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?
      Ikävä
      33
      400
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      391
    Aihe