Järviradio on Suomen ainoa radiokanava, jossa n sanotaan niin kuin se on.
Järviradio on pop
35
729
Vastaukset
- Anonyymi
Ännästä en tiedä, mutta diisseli on iso Dee.
- Anonyymi
Eli se on persuradio! 😂️
- Anonyymi
Jos "persuradio" on sellainen missä ei sensuroida, niin sitten ehkä. Teidän venäjämielisten sensuuriradiot on sitten ihan omaa luokkaansa idän ideologiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos "persuradio" on sellainen missä ei sensuroida, niin sitten ehkä. Teidän venäjämielisten sensuuriradiot on sitten ihan omaa luokkaansa idän ideologiassa.
Minä EN ole venäjämielinen, vaan juuri päinvastoin! En ole kuitenkaan myöskään persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN ole venäjämielinen, vaan juuri päinvastoin! En ole kuitenkaan myöskään persu.
Kovasti paljon perjantain Kuuntelijan äänessä huudeltiin Venäjää apuun. Ja juontaja Hannu myötäili soittajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä EN ole venäjämielinen, vaan juuri päinvastoin! En ole kuitenkaan myöskään persu.
Et osaa edelleenkään yhtäkään kommenttiasi kirjoittaa sanomatta "mutta kun persu" 😂
Ainiin, mutta sinähän oletkin äitisi kanssa naimisissa. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa edelleenkään yhtäkään kommenttiasi kirjoittaa sanomatta "mutta kun persu" 😂
Ainiin, mutta sinähän oletkin äitisi kanssa naimisissa. 🤭Sinä sadisti ehdit sitten jokapaikkaan, ja toisinkuin sinä, minä en ole äitini kanssa naimisissa, en ole mikään pervertikko niinkuin sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti paljon perjantain Kuuntelijan äänessä huudeltiin Venäjää apuun. Ja juontaja Hannu myötäili soittajia.
Ei liity minuun mitenkään, en edelleenkään ole venäjämielinen! Vaan juuri päinvastoin, koko venäjä saisi mun puolesta upota mereen, koska pelkkää pahuutta sieltä tulee. Ainakin nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sadisti ehdit sitten jokapaikkaan, ja toisinkuin sinä, minä en ole äitini kanssa naimisissa, en ole mikään pervertikko niinkuin sinä!
Taasko täällä joku keskustelee itsensä kanssa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä sadisti ehdit sitten jokapaikkaan, ja toisinkuin sinä, minä en ole äitini kanssa naimisissa, en ole mikään pervertikko niinkuin sinä!
Sinähän täällä trollaat joka keskustelua etkä osaa yhteenkään aiheeseen ottaa kantaa muuten kuin tuota iänikuista persufiksaatiotasi hokemalla. Kertoo hyvin yksinkertaisesta ja köyhästä ajatusmaailmastasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän täällä trollaat joka keskustelua etkä osaa yhteenkään aiheeseen ottaa kantaa muuten kuin tuota iänikuista persufiksaatiotasi hokemalla. Kertoo hyvin yksinkertaisesta ja köyhästä ajatusmaailmastasi.
Minä en ole se joka trollaa vaan tuo emojieta viljelevä persu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole se joka trollaa vaan tuo emojieta viljelevä persu!
Tämä😂
Ei sitten millään ainoatakaan kommenttia ilman yksinkertaisempaakaan persu korttia.🤭 - Anonyymi00033
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti paljon perjantain Kuuntelijan äänessä huudeltiin Venäjää apuun. Ja juontaja Hannu myötäili soittajia.
Venäjää apuun? MIHIN?🤣
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Venäjää apuun? MIHIN?🤣
Huutista! 🤣
- Anonyymi
Järviradio Puhe saa pysyvän taajuuden Helsinkiin.
- Anonyymi
Syön hatullisen paskaa jo näin tulee tapahtumaan
- Anonyymi
Yksi syy lisää olla kuuntelematta
- Anonyymi
Puhe saa todennäköisemmin luvan kuin rölli tai kakkonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhe saa todennäköisemmin luvan kuin rölli tai kakkonen.
Ministerinä PS, luvanhakijan taustalla PS = luvan saa PS eli Järviradio Puhe 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ministerinä PS, luvanhakijan taustalla PS = luvan saa PS eli Järviradio Puhe 👍
Radio Sandels tai Järviradio, jos poliittisilla sidoksilla on merkitystä. Ei saa radio Kakkonen tai rölliradio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Radio Sandels tai Järviradio, jos poliittisilla sidoksilla on merkitystä. Ei saa radio Kakkonen tai rölliradio.
Roll FM tai Ykkönen. Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? Persukanavalla ei myöskään ole stadissa jalansijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roll FM tai Ykkönen. Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? Persukanavalla ei myöskään ole stadissa jalansijaa.
Ykkösradiota ei ole kuin mielikuvituksissa. Se ei ole edes oikea radio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roll FM tai Ykkönen. Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? Persukanavalla ei myöskään ole stadissa jalansijaa.
"Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? "
Sitä samaa kuin 'stadilaiset radiot' tekevät nykyisin savossa, eli kuuluvat siellä. Onpa lapsellista vastakkainasettelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ykkösradiota ei ole kuin mielikuvituksissa. Se ei ole edes oikea radio.
Pian se nähdään 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian se nähdään 👍
Niinpä nähdään, mutta ei kuulla😎
- Anonyymi00034
Anonyymi kirjoitti:
Roll FM tai Ykkönen. Mitä savolaisten radio stadissa tekisi? Persukanavalla ei myöskään ole stadissa jalansijaa.
Persuille on sijaa ainoastaan tunkiolla.
- Anonyymi
Järviradio Puhe on aika mielenkiintoinen kanava.
- Anonyymi00027
Järviradio on paras
- Anonyymi00028
Järviradio on täyttä paskaa. Ei yllätä, että kaltaisesi siitä tykkää.
- Anonyymi00029
Järviradiossa ei ole muuta vikaa kuin se että se on asemoitunut liikaa perus-suomalaisten pää-äänenkannattajaksi.
- Anonyymi00030
Puolue ostaa ohjelma-aikaa. Jos ei Järviradion sisältö miellytä, niin osta itse ohjelma-aikaa ja tee mieleisisäsi ohjelmia!
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Puolue ostaa ohjelma-aikaa. Jos ei Järviradion sisältö miellytä, niin osta itse ohjelma-aikaa ja tee mieleisisäsi ohjelmia!
Taidat olla persu
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Taidat olla persu
En todellakaan ole. Olen demari.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
En todellakaan ole. Olen demari.
Joko kaapista on tultu ulos?
- Anonyymi00032
Järviradio on maalaistolloille ja persvakopersuille just sopiva kanava.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602