Matin ja Lauran hiihtoreissu Lapissa

Anonyymi-ap

Matti ja Laura olivat hiihtoreissulla Lapin tuntureilla, he nauttivat hiihdosta. Molemmat olivat 30 tienoilla olevia cityihmisiä hyvin palkatuissa töissä, molemmat lakimiehiä , snobeja ja ylimielisiä. Kesken hiihdon Laura sanoi Matille. ’Matti minulla on kakkahätä, missä täällä on vessa’ ? Ei täällä vessaa ole sinun pitää nyt tehdä luontoon vaan. Teet nopeasti niin se on pois alta. Voi ei Laura sanoi, kuinka primitiivistä. Mutta pakko Lauran oli ja hän riisui housut ja alkoi kyykyssä punnertamaan kakkaa. Matti hiihteli hermostuneena Lauran ympärillä valmiina hätistämään mahdolliset ohikulkijat pois. Pahaksi onneksi Pena ja Tauno olivat lähteneet metsästämään ja tulossa juuri heidän suuntaansa. He olivat yksinkertaisia erämaiden miehiä jotka asuivat ränsistyneessä puumökissä keskellä ei mitään, ainaisessa rahan- ja pillunpuutteessa. He pysähtyivät yhtäkkiä kun ääniä kuului valmiina metsästämään, mutta näkivätkin riistan sijaan Lauran pillun takaa juuri kun tämä oli vetämässä housuja jalkaan. Nyt saadaan joitain parempaa kuin linnunlihaa. Miehet menivät nopeasti parin luokse ja sanoivat, taitaa olla parempi että lähdette meidän mukaan. Matti ja Laura näyttivät hätääntyneiltä ja katsoivat miesten aseita ja päättivät totella miehiä. Heti mökkiin saavuttuaan miehet köyttivät Matin tuoliin ja laittoivat suukapulan ja kävivät Lauran kimppuun repien häneltä vaatteet pois. Parasta totella nyt sitten miehet sanoivat, olemme näes vaarallisia miehiä ja osoittivat aseitaan, laura sanoi tottelevansa. Ihastuksissaan miehet totesivat Lauralla olevan nätti pillu joka oli ohuen vaalean karvan peitossa josta häpyhuulet näkyivät läpi, rinnat olivat ryhdikkäät c-kupin rinnat. Oikea rotutamma saatiin polkettavaksi ja Miehet alkoivat saman tien ahnaasti imemään Lauran rintoja ja hieromaan pillua sekä peräaukkoa. Pena riisui omat vaatteensa ja sanoi Lauralle. Meillä ei täällä ole tapana peseytyä kuin uimalla, on varmaan oman etusi mukaista että putsaat tämän kaluni imemällä. Laura katseli kauhuissaan pitkää matomaista mulkkua jonka terska oli paksun valkoisen eritteen peitossa joka haisi oksettavalta. Eihän se ole kuin sissijuustoa Pena nauroi ja työnsi mulkkunsa lauran suuhun. Tauno oli sillä välin riisuuntunut ja odotti omaa vuoroansa . Pena käski lautan nelinkontin ja siirtyi lauran taakse asettelemaan mulkkuansa pillulle. Tauno tuli lauran eteen, hänellä oli melkoinen pullukka maha ja kulli oli lyhyt mutta sitäkin paksumpi ja terska valtavan pullea, myös Taunon terska oli haisevan sissijuuston peittämä. Rohkeasti vain suuhun se tauno komensi. Laura joutui avaamaan suuta isolle että se mahtui sisään, hyvä ja lutkutat sitä kuin tikkaria tauno sanoi. Pena työnsi samalla matomaisrm mulkkunsa lautan pilluun. Aaaaahh, vittu että tuntuu hyvältä pena sanoi ja katsoi ivallisesti hymyillen Mattiin joka karjui tukahdettua huutoa. Viiteen vuoteen en ole saanut pillua ja silloinkin se oli aasialaiselta vanhalta huoralta ja nyt meitsi höyläilee tiukkaa juristinaista. Tauno oli saanut suuhoidosta rarpeeksi ja huikkasi penalle, nyt on tandemin vuoro. Tauno nosti lauran syliinsä samalla kun prna meni makuulle selälleen, sitten tauno laski lauran penan päälle niin että penan pitkä mulkku upposi lauran sisään, noin ja sitten selkä kyyryyn tauno sanoi. Mitä oikein meinaatta kun huomasi taunon tulevan taakseen. Mitäs luulet tauno sanoi kun alkoi asetella turpeaa terskaansa lauran pyllynreiälle, tää on mun juttu tauno sanoi. Laura kiljahti, äläs kilju sinähän kävit juuri paskalla joten liukastetta on omasta takaa. Laura vikisi kun tauno pakotti pikkuhiljaa mulkkunsa lauran ryppiksen sisään, aiii laura huusi kun taunon terska viimein sujahti sisään. Nyt tandemia pena, tauno sanoi ja molemmat miehet alkoivat höyläämään lauran reikiä samaan aikaan. Matilla oli nyt suora näkyvyys miten lauran pilluun upposi kiihtyvällä tahdilla pitkä mulkku sekä miten taunon paksu kanki revitti lauran pyllynreikää äärimilleen. Hän huusi ja riuhtoi siteissä minkä pystyi. Yhtäkkiä ovi avautui ja sisään tuli pirtukauppias kalle. Ei vitsi mikä nainen hän sanoi, pääsenkö mukaan. Et ainakaan ilmaiseksi pena sanoi, maksaa tonnin. Täältä pesee kalle sanoi ja iski rahat pöytään, myin eilen ison pirtusatsin norjalaisille. Kalle iski munansa lauran suuhun ja nyt kolme mulkkua höyläsi lauraa, kaikki reiät olivat täynnä. Miehet kiihdyttivät tahtia ja yksi toisensa perään laukesivat lauran sisään. Miehet vetäytyivät spermaa vuotavasta laurasta ja pena alkoi miettimään, tässähän olisi bisneksen paikka, täällä korvessa on vähän joka äijä puutteessa, saataisiin rahaa kun meillä nyt näin hyvää tavaraa tarjolla. Siinähän menee ikuisuus kun on vain yksi nainen tauno sanoi. Ei mene pena sanoi, täällä näille tyypeille kelpaa reikä kun reikä ja tässähän meillä on kaksi poljettavaa Pena sanoi katsoen Mattia. Miehet heittivät yläfemmat ja huusivat nyt tehdään rahaa. Silloin Matti alkoi elehtimään niin paljon että miehet ottivat suukapulan pois. ’Saatanan haisevat paskaläjät, tapan

1

1446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      teidät, hommaan teidät eliniäksi vankilaan. Samalla ovi avautui ja tiukkailmeinen poliisi astui sisään ase kädessä huutaen kädet ylös! Mahtavaa Matti huudahti, nyt saatte mitä kuuluu paskaläjät, onneksi tulitte konstaapeli, laittakaa nuo paskat rautoihin. Samalla poliisi alkoi nauramaan hervottomasti ja sanoi pena ja tauno mitä vittua olette taas keksineet, ettekä ilmoittaneet minulle mitään. Mitä helvettiä tämä on, laittakaa nuo rautoihin matti huusi. Hiljaa mäessä poliisi danoi ja esittäytyi Ramiksi, minä olen sheriffi täällä ja nämä tässä ovat vanhoja tuttuja, olen myöntänyt heille vähän ylimääräisiä kaatolupia ja diitä hyvästä hommailevat minulle kivoja asioita aina.Saakelin kusipää rpisto Mayyi huusi, hommaan dinut ainiaaksi linnaan olen sentään OTM valmistunut Helsingin yliopistosta. Vai että ihan Helsingin yliopistosta Rami nauroi lujaa. Vetäkää housut tältä maisteri nulkilta pois ja sitokaa se nelinkontin asentoon. Matti oli nyt pystyssä sidottuna dänkyyn ja Rami otti pamppunsa kotelosta ja alkoi työntää sitä Matin peppuun. Uaaah Matti huusi, no herra helsingin yliopisto onko mukavaa. Rami työnsi pampun niin pitkälle kuin se meni ja puolet pampusta jäi törröttämään peousta ylös. Pena nauroi koomiselle näylle kun perseestä sojotti pamppu. Hyvä juttu pena sanoi, onhan sitten ryppis valmiina asiakkaita varten, himo heikkikin varmaan tulossa ja tuo valmentaa sitä varten. No olipa hyvä että tulin Rami ja otti vaattet pois ja meni huulia nuollen Lauran luokse. Nyt saat kaunokainen vähän antaa sedä ryppyisille kasseille suuhoitoa ja vaati lauraa ottamaan kivespussit suuhun. Aaah juuti näin rami sanoi kun laura lutkutti hänen kassejaan ja sitten itse mulkku suuhun tytteli. Ramilla oli varsin paksu ja pitkä kanki ja laura alkoi yökkäilemään. Rami alkoi sitten vauhdilla nussimaan lauraa suuhun, ota tyttö kunnolla se sisään vaan rami sanoi. Aikansa nussittuaan Rami siirtyi pimperon puolelle ja alkoi vielä rajumman naimisen, nyt saat kunnolla munaa, taidat sinäkin olla sellainen hienohelma kuten tuo luuseriäijäsi, nyt saatkin sitten kunnon miestä ja samalla rami siitsin mulkun lauran peräaukollr ja survaisi yhdellä työnnöllä sisään koko mulkun. Uijui laura inisi, rami nussi lauran peppua hyvän kymmenen minuuttia kunnes laukesi peppuun. No niin nyt ollaan saatu osamme niin voidaan alkaa rahastaa, asiakkaita alkaa kohta tulemaan pena sanoi. Viestit olivat menneet perille ja asiakkaita oli jonoksi asti, lauran reiät olivat jatkuvassa käytössä. Matti huokaisi helpotuksesta, häneen ei varmaan koskettaisi. Sitten sisään astui himo-heikki, jaahad täälläkö sitä neitsyt reikää oli tarjolla. Joo tuossa sitä on pena sanoi osoittaen mattia. Hyvä heikki sanoi ja riisui housut. Matti järkyttyi, heilin mela oli uli 25 cm ja paksu. Mitään sanomatta heikki alkoi työntämään jättiparrua matin sisään, aaahh matti vaikeroi, ryppis oli täysin auki ja heikki pani kuin höyryjuna kunnes laukesi. Tykkään minä naisistakin heilki sanoi ja meni sitten nussimaan lauraa. Myös matille alkoi tulla asiakkaita kun pena veloitti vähemmän matista. Lauraa ja mattia pantiin monta tuntia kunnes asiakkaiden virta tyrehtyi. Vittu että tehtiin rahaa pena sanoi ja jakoi rahat taunon ja ramin kanssa. Rami vei matin ja lauran takaisin hotellille ja muistutti että olisi turha tehdä mitään ilmoitusta, asia tulisi hänelle tutkittavaksi. Hotellihuoneessa matti sanoi lauralle, kulta me selviämme tästä yhdessä. Mitä tarkoitat laura sanoi, en voi kunnioittaa sinua enää, olit sellainen nössö siellä et pystynyt puolustamaan minua ja sinua on sitä paitsi pantu nyt perseeseen, ethän sinä ole edes mies minun silmissäni enää. Ja toisekseen, onhan minua ennenkin pannut monta miestä samaan aikaan, et tiennyt että opiskeluaikana minua pantiin bileissä jatkuvasti, olen nussinut varmaan kolmensadan miehen kanssa. En tiedä miten jatkat tästä eteenpäin mutta minä jatkan ilman sinua, otan saman tien oman huoneen ja älä yritä enää ottaa minuun yhteyttä. Helsingin yliopiston Otm Matin nöyryytys oli täydellinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe