Miks kidutat mua henkisesti

Anonyymi-ap

Sano vain että voin tappaa itseni ja mene eteenpäin jotta voin heittää kaiken toivon mistään menemään. Tai sano miten tunnet mua kohtaan ja ota muhun yhteyt palstan ulkopuolel.. tollanen turhan toivon elättely ei luo muuta kuin tuskaa :c

~ Epävakaaltas~

21

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän että annan turhaa toivoa. Saat tuntemaan vain jotain selittämätöntä mikä samalla ahdistaa
      -veera

      • Anonyymi

        Olette sama henkilö.
        Ensin tehtiin nalle ja hehku ,ja nyt joku epävakaa ja ”Veera” 😂


      • Anonyymi

        Älä anna turhaa toivoa.. ja se selittämätön on meidän yhteys, mä tiedän sen, mut et näköjää pysty hyväksyyn sitä, kun muut ihmiset näköjää jatkuvasti korruptoi ja manipuloi sun ajattelua. En oikeasti jaksa ja oon niin kyllästynyt tähän, tässä maailmassa on niin paljon pahoi ja korruptuneita ihmisiä, mut siit vaa kuuntele niitä, äläkä sydäntäs. Turha sit itkeä, että et kuunnellut kun oon jo luopunut kaikesta toivosta.. toivon että ymmärtäisit, kuinka kauan siinä pitää mennä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna turhaa toivoa.. ja se selittämätön on meidän yhteys, mä tiedän sen, mut et näköjää pysty hyväksyyn sitä, kun muut ihmiset näköjää jatkuvasti korruptoi ja manipuloi sun ajattelua. En oikeasti jaksa ja oon niin kyllästynyt tähän, tässä maailmassa on niin paljon pahoi ja korruptuneita ihmisiä, mut siit vaa kuuntele niitä, äläkä sydäntäs. Turha sit itkeä, että et kuunnellut kun oon jo luopunut kaikesta toivosta.. toivon että ymmärtäisit, kuinka kauan siinä pitää mennä..

        Tiedät minun järkisyyt ja se on kaiken este


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät minun järkisyyt ja se on kaiken este

        Rakkaudes ei oo järkeä.. tiiät kyllä millanen oon pohjimmiltani, mut sua ahdistaa mun epävakaa ja muut asiat. Niinkun siinä unessakin, ymmärsit kyllä mua pohjimmiltas ja sen tiedän. Mulla on niin hirvee olla, ja sun kaa olisin oikeesti onnellinen ja tekisin sut onnelliseks, ainki tekisin parhaani.. se on niin tärkeetä <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaudes ei oo järkeä.. tiiät kyllä millanen oon pohjimmiltani, mut sua ahdistaa mun epävakaa ja muut asiat. Niinkun siinä unessakin, ymmärsit kyllä mua pohjimmiltas ja sen tiedän. Mulla on niin hirvee olla, ja sun kaa olisin oikeesti onnellinen ja tekisin sut onnelliseks, ainki tekisin parhaani.. se on niin tärkeetä <3

        Jos näkisit kuinka järkyttynyt ja itkuinen oon välil irl täst kaikesta ymmärtäisit.. <3


    • Anonyymi

      Kyl mä aijonki tappaa itteni.

    • Anonyymi

      Älkää viitsitkö kirjoittaa noita tappamisjuttuja.

    • Anonyymi

      Tapa ittes äläkä uhittele, ole mies.

      -tasapainoinen Veera-

      • Anonyymi

        Niin mä teenkin, kun en voi olla sun kaa tässä maailmassa. Se on ihan liikaa mulle , en tuu koskaan kokeen onnellisuutta tai "normaalia" elämää, ei tuu kyllä ikävä tätä maailmaa ja sen hirviösosiopaattei jotka alunperin mahdollisti tän kaiken.. mut suhun mä viel luotan, sä oot empaattinen ja kiltti, oikeesti hyvä ihminen. Ja 17.10 jälkeen mua ei enää ole tässä maailmassa, oon onnellisena sun kaa rinnakaises todellisuudes jossa en tehnyt niin paljon virheitä.. sit kaikki on oikeesti hyvin ja voin vihdoin olla onnellinen.. kun tän maailman veera ei pysty rakastaa mua, vaikka tekisin mitä... mä osoitan et rakastan sua.. uskotko sitten kun oon pois? et kaikki mitä puhuin oli totta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä teenkin, kun en voi olla sun kaa tässä maailmassa. Se on ihan liikaa mulle , en tuu koskaan kokeen onnellisuutta tai "normaalia" elämää, ei tuu kyllä ikävä tätä maailmaa ja sen hirviösosiopaattei jotka alunperin mahdollisti tän kaiken.. mut suhun mä viel luotan, sä oot empaattinen ja kiltti, oikeesti hyvä ihminen. Ja 17.10 jälkeen mua ei enää ole tässä maailmassa, oon onnellisena sun kaa rinnakaises todellisuudes jossa en tehnyt niin paljon virheitä.. sit kaikki on oikeesti hyvin ja voin vihdoin olla onnellinen.. kun tän maailman veera ei pysty rakastaa mua, vaikka tekisin mitä... mä osoitan et rakastan sua.. uskotko sitten kun oon pois? et kaikki mitä puhuin oli totta..

        Mun ei tarvitse ees olla mies tohon hommaan.. work smart, not harder, niin pahaa henkistä kipua oon joutunut sietää et fyysinen ei tullu miltään, mut haluun silti lähtee "helposti", koska tiiän kuinka ihmisrefleksit ja epäonnistuminen voi pilata kaiken.. en haluu ottaa sitä riskiä et jäisin tänne kituun missään muodossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mä teenkin, kun en voi olla sun kaa tässä maailmassa. Se on ihan liikaa mulle , en tuu koskaan kokeen onnellisuutta tai "normaalia" elämää, ei tuu kyllä ikävä tätä maailmaa ja sen hirviösosiopaattei jotka alunperin mahdollisti tän kaiken.. mut suhun mä viel luotan, sä oot empaattinen ja kiltti, oikeesti hyvä ihminen. Ja 17.10 jälkeen mua ei enää ole tässä maailmassa, oon onnellisena sun kaa rinnakaises todellisuudes jossa en tehnyt niin paljon virheitä.. sit kaikki on oikeesti hyvin ja voin vihdoin olla onnellinen.. kun tän maailman veera ei pysty rakastaa mua, vaikka tekisin mitä... mä osoitan et rakastan sua.. uskotko sitten kun oon pois? et kaikki mitä puhuin oli totta..

        Jos sä oikeesti rakastat mua niin teet itsellesi jotain jo ennen puoltayötä.
        -rakkaudella Veera-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä oikeesti rakastat mua niin teet itsellesi jotain jo ennen puoltayötä.
        -rakkaudella Veera-

        Voin mä satuttaa itteeni.. mut sitä en pysty vielä tekeen.. tiiät kyl miks. Mut en nyt tiiä ootko trolli vai real deal, todista ittes oikeeks niin teen :), en trollin takii ala tohon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin mä satuttaa itteeni.. mut sitä en pysty vielä tekeen.. tiiät kyl miks. Mut en nyt tiiä ootko trolli vai real deal, todista ittes oikeeks niin teen :), en trollin takii ala tohon.

        Kuullostaa että läheisriippuvainen olet koukussa toiseen ja kunnolla.
        Takerrut toiseen ihmiseen jolle siirrät vastuun omasta onnellisuudesta.
        Kunnon soppa että toisella valta kertoa oletko itse turvassa ja hyväksytty on ikään kuin annettu. Itsetutkiskelua kaipaa mielesi.


    • Anonyymi

      Itsensä tappamisjuttuja juttelevat tarvitsevat apua terveydenhuollosta. Hakekaa apua ja ottakaa vastuu omasta elämästä, josta vastaatte aivan itse itsellenne.

      • Anonyymi

        Niin tiedän, mut en voi omille tunteilleni mitään ja sille, että en oo onnellinen ilman Veeraa, en voi mun vialliselle aivokemialle mitään, en voi sille mitään et Veera tuntuu niin oikeelta mulle, en voi sille mitään et haluun tehdä Veeran onnelliseks ja et Veera saa mut onnelliseks , ja pienikin huomio Veeralt piristää mun päivää, koska hänellä on niin ihana kiltti ja omanlainen energia, jota rakastan ylikaiken. En voi sil mitään, että kaipaan Veeraa niin syvästi..:c, hän on todella ihana ihminen, haluisin vaan rakastaa ja et kaikki olis hyvin.. <3


    • Anonyymi

      Läheisriippuvuudelta vaikuttaa tekstiesi perusteella. Tunne-elämäsi riippuu liian voimakkaasti toisen ihmisen varassa ja hänen liikkeiden seuraamisessa. Seuraamalla vaikka vain henkisestikin toista kuin takiainen, niin kuristaisit teidän molempien itsenäiset identiteetit tainnoksiin. En usko, että tässä vaiheessa paras asia sinulle olisi suhde hänen kanssaan, vaan pitkä ja kivikkoinen tie oman itsen hyvinvoinnin ja arvostuksen lisäämiseen.

      • Anonyymi

        En oo läheisriippuvainen.. nyt on vaan tosi vaikeeta. Olisin halunnut viettää Veeran kanssa aikaa tänään.. ihan oikeassa elämässä..</3


    • Anonyymi

      Kohtaa itsesi kuin paras ystäväsi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ota aikalisä ja epävakaana varmaan tiedät keinoja miten rentoutua välillä kun ajatukset pyörii mielessä ja ahdistaa. Mindfulness eli tietoisen hyväksyvän läsnäolon harjoittaminen on nykyään muodikasta. Eikä suotta ollenkaan. Sillä on todettu paljon hyvinvointia lisääviä vaikutuksia. Mielen tasolla ne liittyy ajattelun joustavuuteen ja tunteiden säätelyyn kykyyn palautua nopeammin kielteisistä tunnetiloista.

    • Anonyymi
      UUSI

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe