Hei! Oon tälläne nuori poika joka tykkää vaipoista, ja jotenkin oon niin ihanaa olla vaippa päällä, ilman boxereita. En uskalla sanoa vanhemille että haluaisin vaippoja, ja en varmaan tulekkaan sanomaan. Minun siskolla on olluyt yökastelu jonka takia olen miettynyt, että voiko minulle tulla se sama. Tämä voi kuulostaa vähän oudolta mutta tavallaan halaisin yö kastelun. Jos on muita poikia / tyttöjä, jotka haluisivat vaippoja mutta eivät uskalla kertoa siitä vanhemille, kertokaa ihmeessä kommenteissa!
Vaippoja nuorolle pojalle
18
1595
Vastaukset
- Anonyymi
voitko lainata siskon vaippoja? Kyllä yökastelu voi alkaa missä iässä tahnsa
- Anonyymi
Yritä juoda iltasin runsaamin ja yöllä pissi sänkyyn?
- Anonyymi
nii
- Anonyymi
Varmaan saat nopeesti vaipat kun alat yöllä pissii sänkyyn
- Anonyymi
Voit käydä ostamassa vaippoja itse, minkä ikänen ja painonen oot ja lantionympäryksen mitta?
- Anonyymi
onko sulla jotai mis voidaa jutella, 14v poika
- Anonyymi
Vaippateini15 kirjoitti:
Haluukko munkans jutella? oon 15v poika ja tykkään vaipoist ja käyttänyt jo kauan
mä oon 14v ja käytän vaippoi tuu kikkii @luukas13v
- Anonyymi
Aloita kastelu vaikka sitten kun tulee kasvupyrähdys sitten se ois uskottavaa
Oon ehkä vähä myöhäs mut haluuks jutella? Oon 15v poika ja oon nyt jo kauan käyttän vaippoja koska ne on kivoi.
- Anonyymi
Onks sul mitää somee mis voisin tulla juttelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks sul mitää somee mis voisin tulla juttelee?
Haluuks jutella? (:
Tykkään vaipoist ja ois kiva jutella
15v poika - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluuks jutella? (:
Tykkään vaipoist ja ois kiva jutella
15v poikaHaluutko jutella oon saman ikänen
- Anonyymi
Haluutko jutella oon kans 15 poika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko jutella oon kans 15 poika
IG?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
IG?
Discord käy kans
- Anonyymi
Jos teistä on kukaan oikeasti alle 30 niin syön hattuni
- Anonyymi
Älä jaksa
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1218634Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735174Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras253462- 362384
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1231654- 601589
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1821436Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381367Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi601119- 201052