Moro! Haluisin vähä mielipiteitä mitä kannattais tehä. Vaihoin kesällä mun detsiin 70motorforce sylkän ja tekis miel vähä tehokkaampaa tekniikkaa vielä ens kesäks, joka on sit viiminen mopo kesä. Koko tekniikka on tällä hetkellä 70mf pytty, scr corse alakauttanen putki, 19mm dellorto ja muuten suht vakio. Oon miettiny et hommaisin esim 75mvt iron max pytyn ja siihen motorforcen vahvistettu kampi tai tpr vakio kampi molempien luulis kestävän. Tietyst kytkin jouset kannattaa vaihtaa myös. Kannattaako mun vaihtaa nää osat, onko paljoa tehokkaampi? Luulis putken ja kaasarin käyvän tohon tekniikkaan. Koneen laakerit vaihettu about 1500km sitte( skf). Kertokaa mitä mieltä tästä vai oisko joku muu pytty tai kampi parempi ja kannataako vaihtaa jotaa muuta?
Yamaha dt viritys tekniikka
Anonyymi-ap
2
269
Vastaukset
- Anonyymi
kannattaa vaihtaa siihen joku piikkisen kone eikä leikkiä tollasilla vähän isommilla pytyillä.
- Anonyymi
Sähkö moottorilla saisi sähäkkyyttä ja joustavaa menoa?😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744266
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans923990Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672357Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1241966
- 491929
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541698- 561682
- 661592