Loiset ja luuserit kitisevät kun hallitus oikeutetusti vaikeuttaa sossun tukien varassa elämist

Anonyymi-ap

Ne kouluttamattomat ja laiskat töitä vieroksuvat vätykset haluaisivat edelleen elää normaalien töissä käyvien ihmisten kustannuksella, mutta siihen meillä ei enää ole varaa.

Suurin osa niistä luusereista on viherhippi hörhöjenbja kaikenlaisten punikkien äänestäjiä ja niissä piireissä omillaan eläminen ei tunnetusti ole kovin yleistä.

Juuri ne surkimukset ovat erilaisten yhteiskunnan tukien suurkäyttäjiiä.

58

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi hallitus ei vaikuta yritystukiin. Ovat paljon suuremmat kun elääkseen tarvitseva ihminen. Ja yritystuet jaetaan osinkoina tai bonuksina hyvävelijärjestelmän sisäpiirille paratiisi saarille.

      • Anonyymi
        UUSI

        Normaalit ihmiset haluavat elää itse ansaitsemillaan tuloilla.

        Loiset ja luuserit elävät kokonaan tai suurelta osin sossun tukien varassa.

        Siinä on se iso ero.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ihmettelen minäkin yritystukia. Se on joku loisimisjärjestelmä. Mutta tulemalla yritystä raha tuottaa. Tulemalla yksityistä se ei tuota. Vai montako ihmistä saa palkkansa, tekemistä ja toimeentulonsa sinun rahoista(tukirahoista)??? Mieti pikkusen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen minäkin yritystukia. Se on joku loisimisjärjestelmä. Mutta tulemalla yritystä raha tuottaa. Tulemalla yksityistä se ei tuota. Vai montako ihmistä saa palkkansa, tekemistä ja toimeentulonsa sinun rahoista(tukirahoista)??? Mieti pikkusen.

        Sijoittajat ovat se yrityksen tukijärjestelmä, joten miksi yhteiskunnan pitää silti tukea yrityksiä ja varmistaa sijoittajien voitot? Jos yritys saa yritystukea, tulee valtion saada silloin tukea vastaava osuus yrityksestä ja sen tulevista voitoista samoin kuin sijoittajatkin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos joku on loinen niin oikeisto politiikka. Yksin rouva kokoomuksesta nautti sopeutumiseläkettä 14 vuotta aika sopeutumaton ihminen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Menkäähän punikit töihin, älkääkä kitiskö turhasta.
        Suomen valtiontalous on kuilun partaalla ja pääsyyllinen siihen on Sanna Marin.

        Enää meillä ei ole varaa elättää työhaluttomia sosiaaliturvan varassa eläviä loisia ja luusereita.

        Itse olen kokoomuksen äänestäjä ja jos se minusta olisi kiinni, niin työttömyysturvan taso sekä kesto puolitettaisiin ja sosiaalitukien määrää leikattaisiin rajusti.

        Eiköhän työnteko ja omilla rahoilla itsensä elättäminen rupeaisi sitten kiinnostamaan myös loisia.


      • Anonyymi
        UUSI

        Se on varmaan joku piilovassari. Aatehan on vasemmistolainen. Toki itsekin olen miettinyt tukien varaan menemistä niin pitkäksi aikaa kun rahaa saa tekemättä mitään. Mistähän se tulee?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan joku piilovassari. Aatehan on vasemmistolainen. Toki itsekin olen miettinyt tukien varaan menemistä niin pitkäksi aikaa kun rahaa saa tekemättä mitään. Mistähän se tulee?

        kukapa ei näitä annettuja etuja käyttäs,mutta nyt on aika sulkea niin sanotut porsaan reijät,liian helppo raha pitää loprttaa,


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan joku piilovassari. Aatehan on vasemmistolainen. Toki itsekin olen miettinyt tukien varaan menemistä niin pitkäksi aikaa kun rahaa saa tekemättä mitään. Mistähän se tulee?

        Sinä siis kuulut siihen loisien ja luusereiden punakaartiin.

        Sanna Marin, Nasima Razmyar ja Li Andersson ovat varmasti suuria sankareitasi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkäähän punikit töihin, älkääkä kitiskö turhasta.
        Suomen valtiontalous on kuilun partaalla ja pääsyyllinen siihen on Sanna Marin.

        Enää meillä ei ole varaa elättää työhaluttomia sosiaaliturvan varassa eläviä loisia ja luusereita.

        Itse olen kokoomuksen äänestäjä ja jos se minusta olisi kiinni, niin työttömyysturvan taso sekä kesto puolitettaisiin ja sosiaalitukien määrää leikattaisiin rajusti.

        Eiköhän työnteko ja omilla rahoilla itsensä elättäminen rupeaisi sitten kiinnostamaan myös loisia.

        Laittakaa nyt viimeinkin osoitetta mihin työttömät voivat mennä töihin, täällä työttömien syytteleminen ei auta pätkääkään, joten vika on silloin teissä itsessä kun ette tee ongelman korjaamiseksi mitään.

        Miten meillä on varaa elättää sijoittajia ja varmistaa heidän jatkuvasti kasvavat voitot? Miten meillä on varaa jaella rikkaille veroalet? Miten meillä on varaa jättää verottamatta tuloja, kuten esim. listaamattomien yritysten osinkojen naurettavan alhainen veroaste? Miten meillä on varaa jakaa yritystukia yrityksille joilla kuitenkin on varaa jakaa osinkoja? Miten meillä on varaa jakaa valtavia summia esim. raviradoille joka ei hyödytä kuin rikkaita hevostelijoita?
        Oikeiston törkeän tuhlailevalle ja ylelliselle verovaroilla possuttamiselle tulee laitta heti stoppi.

        Suomen talouden paskaan tilaan on syyllinen se miten Suomea on johdettu jo vuosikymmeniä oikeistolaisin periaattein, sillä tämä sotku ei todellakaan syntynyt neljässä vuodessa. Tämä ongelma on syntynyt jatkuvalla valtion velan kasvattamisella, samalla on tehty porsaanreikiä rikkaiden verotukseen, mikä onkin se ainoa oikeiston tapa rakentaa omia henkilökohtaisia utopistisia valtakuntiaan, ja kaikki tuo tapahatuu siis muun yhteiskunnan kustannuksella.

        Suomella ei ole edelleenkään minkäänlaista hätärahastoa jota olisi voinut käyttää esim. koronan alettua, siksi ei ollut muuta keinoa kuin ottaa lisää velkaa, siksi Orpon hallituksellakaan ei ole muuta keinoa kuin ottaa vielä enemmän velkaa, joten Marinin hallituksen syytteleminen on vain persumaista typeryyttä, puhdasta idiotismia ja pahimmillaan suoraa valehtelmista.

        Työttömät eivät ole Suomen talouden ongelma, vaan se ettei liian monet johtajat kertakaikkiaan osaa hommaansa, siksi töitä ei kaikille ole eikä tällä menolla edes tule.

        Yritystuet tulee ottaa pois kaikilta yrityksiltä jotka maksavat yhtäkään latia osinkoja, eiköhän se ala sen jälkeen kunnollinen johtaminen ja oikean työn tekeminen kiinnostamaan myös yhteiskunnan varoilla loisivia rikkaitakin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan joku piilovassari. Aatehan on vasemmistolainen. Toki itsekin olen miettinyt tukien varaan menemistä niin pitkäksi aikaa kun rahaa saa tekemättä mitään. Mistähän se tulee?

        Se raha tulee kun sijoitat ja jäät odottelemaan voittokatteita jotka kustannetaan verovaroilla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        kukapa ei näitä annettuja etuja käyttäs,mutta nyt on aika sulkea niin sanotut porsaan reijät,liian helppo raha pitää loprttaa,

        Kyllä, kaikenlainen sijoitusten varmistaminen valtion taholta tulee lopettaa, sijoittajat ottakoot riskinsä itse, sitä ei saa sälyttää veronmaksajille.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis kuulut siihen loisien ja luusereiden punakaartiin.

        Sanna Marin, Nasima Razmyar ja Li Andersson ovat varmasti suuria sankareitasi

        Mene vahtimaan Suomen rajaa, sieltä varmasti pääsee mamuja rajan yli jostakin kohtaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittakaa nyt viimeinkin osoitetta mihin työttömät voivat mennä töihin, täällä työttömien syytteleminen ei auta pätkääkään, joten vika on silloin teissä itsessä kun ette tee ongelman korjaamiseksi mitään.

        Miten meillä on varaa elättää sijoittajia ja varmistaa heidän jatkuvasti kasvavat voitot? Miten meillä on varaa jaella rikkaille veroalet? Miten meillä on varaa jättää verottamatta tuloja, kuten esim. listaamattomien yritysten osinkojen naurettavan alhainen veroaste? Miten meillä on varaa jakaa yritystukia yrityksille joilla kuitenkin on varaa jakaa osinkoja? Miten meillä on varaa jakaa valtavia summia esim. raviradoille joka ei hyödytä kuin rikkaita hevostelijoita?
        Oikeiston törkeän tuhlailevalle ja ylelliselle verovaroilla possuttamiselle tulee laitta heti stoppi.

        Suomen talouden paskaan tilaan on syyllinen se miten Suomea on johdettu jo vuosikymmeniä oikeistolaisin periaattein, sillä tämä sotku ei todellakaan syntynyt neljässä vuodessa. Tämä ongelma on syntynyt jatkuvalla valtion velan kasvattamisella, samalla on tehty porsaanreikiä rikkaiden verotukseen, mikä onkin se ainoa oikeiston tapa rakentaa omia henkilökohtaisia utopistisia valtakuntiaan, ja kaikki tuo tapahatuu siis muun yhteiskunnan kustannuksella.

        Suomella ei ole edelleenkään minkäänlaista hätärahastoa jota olisi voinut käyttää esim. koronan alettua, siksi ei ollut muuta keinoa kuin ottaa lisää velkaa, siksi Orpon hallituksellakaan ei ole muuta keinoa kuin ottaa vielä enemmän velkaa, joten Marinin hallituksen syytteleminen on vain persumaista typeryyttä, puhdasta idiotismia ja pahimmillaan suoraa valehtelmista.

        Työttömät eivät ole Suomen talouden ongelma, vaan se ettei liian monet johtajat kertakaikkiaan osaa hommaansa, siksi töitä ei kaikille ole eikä tällä menolla edes tule.

        Yritystuet tulee ottaa pois kaikilta yrityksiltä jotka maksavat yhtäkään latia osinkoja, eiköhän se ala sen jälkeen kunnollinen johtaminen ja oikean työn tekeminen kiinnostamaan myös yhteiskunnan varoilla loisivia rikkaitakin.

        Työttömät voi mennä niihin työpaikkoihin joita houkutellaan tänne Suomeen. eli sinne mihinTyöperäiset maahanmuuttajat työllistys.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittakaa nyt viimeinkin osoitetta mihin työttömät voivat mennä töihin, täällä työttömien syytteleminen ei auta pätkääkään, joten vika on silloin teissä itsessä kun ette tee ongelman korjaamiseksi mitään.

        Miten meillä on varaa elättää sijoittajia ja varmistaa heidän jatkuvasti kasvavat voitot? Miten meillä on varaa jaella rikkaille veroalet? Miten meillä on varaa jättää verottamatta tuloja, kuten esim. listaamattomien yritysten osinkojen naurettavan alhainen veroaste? Miten meillä on varaa jakaa yritystukia yrityksille joilla kuitenkin on varaa jakaa osinkoja? Miten meillä on varaa jakaa valtavia summia esim. raviradoille joka ei hyödytä kuin rikkaita hevostelijoita?
        Oikeiston törkeän tuhlailevalle ja ylelliselle verovaroilla possuttamiselle tulee laitta heti stoppi.

        Suomen talouden paskaan tilaan on syyllinen se miten Suomea on johdettu jo vuosikymmeniä oikeistolaisin periaattein, sillä tämä sotku ei todellakaan syntynyt neljässä vuodessa. Tämä ongelma on syntynyt jatkuvalla valtion velan kasvattamisella, samalla on tehty porsaanreikiä rikkaiden verotukseen, mikä onkin se ainoa oikeiston tapa rakentaa omia henkilökohtaisia utopistisia valtakuntiaan, ja kaikki tuo tapahatuu siis muun yhteiskunnan kustannuksella.

        Suomella ei ole edelleenkään minkäänlaista hätärahastoa jota olisi voinut käyttää esim. koronan alettua, siksi ei ollut muuta keinoa kuin ottaa lisää velkaa, siksi Orpon hallituksellakaan ei ole muuta keinoa kuin ottaa vielä enemmän velkaa, joten Marinin hallituksen syytteleminen on vain persumaista typeryyttä, puhdasta idiotismia ja pahimmillaan suoraa valehtelmista.

        Työttömät eivät ole Suomen talouden ongelma, vaan se ettei liian monet johtajat kertakaikkiaan osaa hommaansa, siksi töitä ei kaikille ole eikä tällä menolla edes tule.

        Yritystuet tulee ottaa pois kaikilta yrityksiltä jotka maksavat yhtäkään latia osinkoja, eiköhän se ala sen jälkeen kunnollinen johtaminen ja oikean työn tekeminen kiinnostamaan myös yhteiskunnan varoilla loisivia rikkaitakin.

        https://tyopaikat.oikotie.fi/tyopaikat?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=OTTY_Search_Manual_Generic_Top_Prio&utm_content=OTTY_Search_Manual_Generic_Avoimet_tyopaikat&utm_term=avoimet työpaikat&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw_sq2BhCUARIsAIVqmQu5a627g_-lT9l2cb4pg354xEAw5UAdTou9S0njA3LEGQSEXzDtpdQaAsK0EALw_wcB

        Tässä nyt aluksi muutama osoite.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittakaa nyt viimeinkin osoitetta mihin työttömät voivat mennä töihin, täällä työttömien syytteleminen ei auta pätkääkään, joten vika on silloin teissä itsessä kun ette tee ongelman korjaamiseksi mitään.

        Miten meillä on varaa elättää sijoittajia ja varmistaa heidän jatkuvasti kasvavat voitot? Miten meillä on varaa jaella rikkaille veroalet? Miten meillä on varaa jättää verottamatta tuloja, kuten esim. listaamattomien yritysten osinkojen naurettavan alhainen veroaste? Miten meillä on varaa jakaa yritystukia yrityksille joilla kuitenkin on varaa jakaa osinkoja? Miten meillä on varaa jakaa valtavia summia esim. raviradoille joka ei hyödytä kuin rikkaita hevostelijoita?
        Oikeiston törkeän tuhlailevalle ja ylelliselle verovaroilla possuttamiselle tulee laitta heti stoppi.

        Suomen talouden paskaan tilaan on syyllinen se miten Suomea on johdettu jo vuosikymmeniä oikeistolaisin periaattein, sillä tämä sotku ei todellakaan syntynyt neljässä vuodessa. Tämä ongelma on syntynyt jatkuvalla valtion velan kasvattamisella, samalla on tehty porsaanreikiä rikkaiden verotukseen, mikä onkin se ainoa oikeiston tapa rakentaa omia henkilökohtaisia utopistisia valtakuntiaan, ja kaikki tuo tapahatuu siis muun yhteiskunnan kustannuksella.

        Suomella ei ole edelleenkään minkäänlaista hätärahastoa jota olisi voinut käyttää esim. koronan alettua, siksi ei ollut muuta keinoa kuin ottaa lisää velkaa, siksi Orpon hallituksellakaan ei ole muuta keinoa kuin ottaa vielä enemmän velkaa, joten Marinin hallituksen syytteleminen on vain persumaista typeryyttä, puhdasta idiotismia ja pahimmillaan suoraa valehtelmista.

        Työttömät eivät ole Suomen talouden ongelma, vaan se ettei liian monet johtajat kertakaikkiaan osaa hommaansa, siksi töitä ei kaikille ole eikä tällä menolla edes tule.

        Yritystuet tulee ottaa pois kaikilta yrityksiltä jotka maksavat yhtäkään latia osinkoja, eiköhän se ala sen jälkeen kunnollinen johtaminen ja oikean työn tekeminen kiinnostamaan myös yhteiskunnan varoilla loisivia rikkaitakin.

        Kuulehan punikki, sinähän olet kaikesta pihalla kuin lintulauta.

        Minulla on suoria osakesijoituksia 5 numeroisella summalla hyvin hajautetussa salkussani. Lisäksi minulla on lukuisia eri rahastosijoituksia, erilaisia kryptovaluttoja, sekä rahaa korkeakorkoisilla tileillä

        Kaikki sijoitukseni olen hankk ansiotuloillani ja olen yksin vastuussa sijoitusteni tuotoista.

        Jos joku salkussani olevista yrityksistä menee konkurssiin, tai vaikka Ethereumin tai Solanan arvo putoaa nollaan, niin tappiot niistä lankeavat omalle kontolleni, enkä saa niistä minkäänlaisia korvauksia


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, kaikenlainen sijoitusten varmistaminen valtion taholta tulee lopettaa, sijoittajat ottakoot riskinsä itse, sitä ei saa sälyttää veronmaksajille.

        Kuulehan punikki, sinähän olet kaikesta pihalla kuin lintulauta.

        Minulla on suoria osakesijoituksia 5 numeroisella summalla hyvin hajautetussa salkussani. Lisäksi minulla on lukuisia eri rahastosijoituksia, erilaisia kryptovaluttoja, sekä rahaa korkeakorkoisilla tileillä

        Kaikki sijoitukseni olen hankkinut ansiotuloillani ja olen yksin vastuussa sijoitusteni tuotoista.

        On aivan käsittämätöntä että te punikit kadehditte jopa meitä tavallisia sijoittajia. Minäkin maksan korkeaa veroja ansiotuloistani ja kaiken lisäksi maksan kaksinkertaista veroa, kun ansiotuloillani hankkimieni osakkeiden osinkoja verotetaan 30%:n mukaan

        Jos joku salkussani olevista yrityksistä menee konkurssiin, tai vaikka Ethereumin tai Solanan arvo putoaa nollaan, niin tappiot niistä lankeavat omalle kontolleni, enkä saa niistä minkäänlaisia korvauksia


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan punikki, sinähän olet kaikesta pihalla kuin lintulauta.

        Minulla on suoria osakesijoituksia 5 numeroisella summalla hyvin hajautetussa salkussani. Lisäksi minulla on lukuisia eri rahastosijoituksia, erilaisia kryptovaluttoja, sekä rahaa korkeakorkoisilla tileillä

        Kaikki sijoitukseni olen hankk ansiotuloillani ja olen yksin vastuussa sijoitusteni tuotoista.

        Jos joku salkussani olevista yrityksistä menee konkurssiin, tai vaikka Ethereumin tai Solanan arvo putoaa nollaan, niin tappiot niistä lankeavat omalle kontolleni, enkä saa niistä minkäänlaisia korvauksia

        Etkä itse laita tikkuakaan ristiin sen eteen että nuo sijoituksesi tuottavat voittoa, sen tekevät muut ihmiset, käytännössä duunarit jotka varsinaisen työn tekevät, eli olet puhtaasti loinen joka kuppaa duunarin selkänahasta ansiotonta tuloa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        https://tyopaikat.oikotie.fi/tyopaikat?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=OTTY_Search_Manual_Generic_Top_Prio&utm_content=OTTY_Search_Manual_Generic_Avoimet_tyopaikat&utm_term=avoimet työpaikat&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw_sq2BhCUARIsAIVqmQu5a627g_-lT9l2cb4pg354xEAw5UAdTou9S0njA3LEGQSEXzDtpdQaAsK0EALw_wcB

        Tässä nyt aluksi muutama osoite.

        Laitappas sellaisia töitä joita työttömänä olevat voivat vielä tehdäkkin, ammattitaitoa vaativat työt vaativat ensin koulutuksen ja monesti käytännön työkokemusta, mutta silti vapaana olevat työpaikat eivät riitä kaikille.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Työttömät voi mennä niihin työpaikkoihin joita houkutellaan tänne Suomeen. eli sinne mihinTyöperäiset maahanmuuttajat työllistys.

        Jos työpaikkoja ollaan vasta houkuttelemassa Suomeen, niin miten niihin voi mennä töihin? Palkkaavatko he kaksi tekemään yhtä työtä, kun kerran tarkoitus on kuitenkin työllistää maahanmuttaja? Onko se sama työ sekä maahanmuuttajalle ja suomalaiselle työttömälle, eli vaatii kaksi työntekijää? Siis mitä häh?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä itse laita tikkuakaan ristiin sen eteen että nuo sijoituksesi tuottavat voittoa, sen tekevät muut ihmiset, käytännössä duunarit jotka varsinaisen työn tekevät, eli olet puhtaasti loinen joka kuppaa duunarin selkänahasta ansiotonta tuloa.

        Kuulehan typerä ja kouluttamaton rasvanahka punikki, sinähän olet todella yksinkertainen.

        Minulla on korkeakoulututkinto ja olen ollut yhtäjaksoisesti työelämässä kymmeniä vuosia.
        Olen myöskin sijoittanut osakemarkkinoille Suomeen ja ulkomaille 90-luvun puolivälistä alkaen, eli noin 30 vuoden ajan. Sinä aikana on ollut nousuja ja laskuja, mutta olen kuitenkin hyvin voitolla.

        Riistäjä saatika loinen en kuitenkaan ole, vaikka sinä punikkimielessäsi niin kuvittelet

        Sinä kuitenkin olet kateellinen ja katkera mulkero, eli juuri sellainen kuin punikit ovat yleensäkin.
        Ja minun tai muiden sijoittaminen ei ole sinulta tai muiltakaan punikeilta pois, koska kaikilla on mahdollisuus aloittaa järkevä taloudenpito ja esimerkiksi osakemarkkinoille sijoittaminen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä itse laita tikkuakaan ristiin sen eteen että nuo sijoituksesi tuottavat voittoa, sen tekevät muut ihmiset, käytännössä duunarit jotka varsinaisen työn tekevät, eli olet puhtaasti loinen joka kuppaa duunarin selkänahasta ansiotonta tuloa.

        Hei punikki pölkkypää.

        Minä otan taloudellisen riskin rahojen menettämisestä aina kun sijoitan varojani mihin tahansa osakkeeseen, rahastoon, kryptovaluuttaan tai muuhun sijoitustuotteeseen.

        Käytän huomattavasti aikaani myös siihen, että tutustun eri sijoituskohteisiin ja käyn yhtiökokouksissa. Lisäksi hankin sijoituskirjallusuutta, tilaan talouslehtiä ja maksan analyysitaloille kuukausittaisia maksuja heidän palveluistaan.

        Kaiken tämän teen pääasiassa vapaa-ajallani ansiotöideni ulkopuolella.

        Kuten jo kerroin niin sijoittamisen aloittaminen on sallittua myös punikeille, mutta on täysin oma häpeänne jos te hassaatte vähät rahanne mieluummin lottoon, viinaan ja tupakkaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä itse laita tikkuakaan ristiin sen eteen että nuo sijoituksesi tuottavat voittoa, sen tekevät muut ihmiset, käytännössä duunarit jotka varsinaisen työn tekevät, eli olet puhtaasti loinen joka kuppaa duunarin selkänahasta ansiotonta tuloa.

        Paskan marjat!
        Suomessa ei ole ensimmäistäkään sellaista keskikokoista yritystä, joka pyörisi, tuottaisi voittoa ja pysyisi pystyssäkin pelkästään suorittavan tason lähes kouluttamattomien rasvanahka duunarien voimin.

        Yhden hengen yritykset ovat eri asia. Niissähän yrittäjä on yrityksen perustaja, työntekijä, työnjohtaja, suunnittelija, ja markkinoija.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan joku piilovassari. Aatehan on vasemmistolainen. Toki itsekin olen miettinyt tukien varaan menemistä niin pitkäksi aikaa kun rahaa saa tekemättä mitään. Mistähän se tulee?

        Perr... vitruttaa lukea tällaista sontaa itsellä työt loppuivat kun yksinkertaisesti ajat sellaiset että alalla tuli taas hommat niinkuin tehtyä. Nytkin oli 30v putki työssä liki ilman katkoja. Eri firmoissa mutta siltikin. Ja syypää tähän on tämä hallitus .nähty on ennenkin sama temppu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitappas sellaisia töitä joita työttömänä olevat voivat vielä tehdäkkin, ammattitaitoa vaativat työt vaativat ensin koulutuksen ja monesti käytännön työkokemusta, mutta silti vapaana olevat työpaikat eivät riitä kaikille.

        Normaalit työhaluiset ihmiset hankkivat yleensä jonkinlaisen koulutuksen ja jos joku oikeasti töitä haluaa, niin hän on valmis tarvittaessa vaikka muuttamaan töiden perässä.

        Laiskoilta ja työhaluttomilta vätyksiltä kyllä aina löytyy perusteluita sille miksi töiden vastaanottaminen ei muka onnistu.

        Juuri sentöhden niiden vätyksien tukiaisia pitäisi leikata rajusti .


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Perr... vitruttaa lukea tällaista sontaa itsellä työt loppuivat kun yksinkertaisesti ajat sellaiset että alalla tuli taas hommat niinkuin tehtyä. Nytkin oli 30v putki työssä liki ilman katkoja. Eri firmoissa mutta siltikin. Ja syypää tähän on tämä hallitus .nähty on ennenkin sama temppu.

        Nykyinen hallitus ei ole syyllinen siihen, jos yrityksilä menee huonosti.
        Edimerkiksi korkeat korot vaikuttavat monen yrityksen toimintaedellytyksiin, yleisiin taloudellisiin näkymiin, kauppaan ja kulutukseen.
        Hallituksella ei ole keinoja vaikuttaa korkotasoon ja yritysten velkarahalla tukeminen on poissuljettu vaihtoehto.

        Punikkien typerä huuteleminen ja nykyisen hallituksen syyttäminen on typerää, kun juurisyyt ovat Marinin hallituksen lyhytnäköisessä rahanjako politiikassa.

        Olihan esimerkiksi se punikki grafiitti töhertelijä Arhinmäki sitä mieltä, että velkaa voi ottaa surutta koska sitä ei koskaan tarvitse maksaa takaisin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan typerä ja kouluttamaton rasvanahka punikki, sinähän olet todella yksinkertainen.

        Minulla on korkeakoulututkinto ja olen ollut yhtäjaksoisesti työelämässä kymmeniä vuosia.
        Olen myöskin sijoittanut osakemarkkinoille Suomeen ja ulkomaille 90-luvun puolivälistä alkaen, eli noin 30 vuoden ajan. Sinä aikana on ollut nousuja ja laskuja, mutta olen kuitenkin hyvin voitolla.

        Riistäjä saatika loinen en kuitenkaan ole, vaikka sinä punikkimielessäsi niin kuvittelet

        Sinä kuitenkin olet kateellinen ja katkera mulkero, eli juuri sellainen kuin punikit ovat yleensäkin.
        Ja minun tai muiden sijoittaminen ei ole sinulta tai muiltakaan punikeilta pois, koska kaikilla on mahdollisuus aloittaa järkevä taloudenpito ja esimerkiksi osakemarkkinoille sijoittaminen.

        Läpä läpä sinä sinä... Näinhn se loisilla meneen, oma etu aina edellä, eivät edes tajua kuppaavan toisten tekemää työtä, he oikeasti kuvittelevat että ovat jotain saaneet aikaan kun sijoitukset tuottavat voittoa, mutta eivät käytönnössä ole tehneet mitään muuta kuin kupanneet duunarin tekemää työtä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei punikki pölkkypää.

        Minä otan taloudellisen riskin rahojen menettämisestä aina kun sijoitan varojani mihin tahansa osakkeeseen, rahastoon, kryptovaluuttaan tai muuhun sijoitustuotteeseen.

        Käytän huomattavasti aikaani myös siihen, että tutustun eri sijoituskohteisiin ja käyn yhtiökokouksissa. Lisäksi hankin sijoituskirjallusuutta, tilaan talouslehtiä ja maksan analyysitaloille kuukausittaisia maksuja heidän palveluistaan.

        Kaiken tämän teen pääasiassa vapaa-ajallani ansiotöideni ulkopuolella.

        Kuten jo kerroin niin sijoittamisen aloittaminen on sallittua myös punikeille, mutta on täysin oma häpeänne jos te hassaatte vähät rahanne mieluummin lottoon, viinaan ja tupakkaan.

        Ensinnäkään en ole punikki, toisekseen en hassaa rahojani muuhun kuin harrastuksiini.

        Tutustu mihin piruun haluat, mutta fakta on se ettet itse tee sitä mikä sen rahan tuottaa, sen tekevät duunarit tekemällä käytännön työn, sinä olet vain ylimääräinen ja pirun kallis lenkki koko ketjussa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskan marjat!
        Suomessa ei ole ensimmäistäkään sellaista keskikokoista yritystä, joka pyörisi, tuottaisi voittoa ja pysyisi pystyssäkin pelkästään suorittavan tason lähes kouluttamattomien rasvanahka duunarien voimin.

        Yhden hengen yritykset ovat eri asia. Niissähän yrittäjä on yrityksen perustaja, työntekijä, työnjohtaja, suunnittelija, ja markkinoija.

        Kuka noin on väittänytkään? Turha kuitenkin väittää että yrityksen pitää pystyssä sijoittajat, tai että sijoittajat olisivat edes tarpeellisia, meillähän maksetaan yritystukia joten sijoittajia ei silloin edes tarvita, mutta he ovat kuitenkin tunkeneet itsensä joka väliin kuppaamaan rahaa itselleen, kaiken tuon maksaa duunarit tekemällä käytännön työn, samalla ovat myös se aliarvostetuin joukko koko porukasta. Tuossapa sitä arvostuksen tasoa tulikin, "rasvanahka duunari".


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalit työhaluiset ihmiset hankkivat yleensä jonkinlaisen koulutuksen ja jos joku oikeasti töitä haluaa, niin hän on valmis tarvittaessa vaikka muuttamaan töiden perässä.

        Laiskoilta ja työhaluttomilta vätyksiltä kyllä aina löytyy perusteluita sille miksi töiden vastaanottaminen ei muka onnistu.

        Juuri sentöhden niiden vätyksien tukiaisia pitäisi leikata rajusti .

        Niitä työttömiä kun on joka paikassa valmiina, eli ei auta muuttaa muualta työttömyysjonoon.
        Kukaan ei tiedä mille kannattaa kouluttautua, sillä työmarkkinat ovat täysin puhtaita tuuliviirejä, eikä edes työnantajat itse tiedä paljonko väkeä tarvivat ja milloin, joten miten joku työtön pystyy opiskelemaan etukäteen sopivan ammatin ja hommaamaan työkokemusta?

        Johtajien palkkoja ja etuisuuksia pitäisi leikata aina kun yrityksen tulos sakkaa tai joutuvat lomauttamaan väkeä, palkkaa ja etuisuuksia pitäisi leikata myös mikäli yritys ei pysy kasvussa mukana.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyinen hallitus ei ole syyllinen siihen, jos yrityksilä menee huonosti.
        Edimerkiksi korkeat korot vaikuttavat monen yrityksen toimintaedellytyksiin, yleisiin taloudellisiin näkymiin, kauppaan ja kulutukseen.
        Hallituksella ei ole keinoja vaikuttaa korkotasoon ja yritysten velkarahalla tukeminen on poissuljettu vaihtoehto.

        Punikkien typerä huuteleminen ja nykyisen hallituksen syyttäminen on typerää, kun juurisyyt ovat Marinin hallituksen lyhytnäköisessä rahanjako politiikassa.

        Olihan esimerkiksi se punikki grafiitti töhertelijä Arhinmäki sitä mieltä, että velkaa voi ottaa surutta koska sitä ei koskaan tarvitse maksaa takaisin.

        Uli uli taas, siinä persumieli syyttää Marinin hallitusta, eikä muuta syytä keksi vaikka itse olis kussut housuunsa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Läpä läpä sinä sinä... Näinhn se loisilla meneen, oma etu aina edellä, eivät edes tajua kuppaavan toisten tekemää työtä, he oikeasti kuvittelevat että ovat jotain saaneet aikaan kun sijoitukset tuottavat voittoa, mutta eivät käytönnössä ole tehneet mitään muuta kuin kupanneet duunarin tekemää työtä.

        Tyylistä päätellen sinä punikki olet ìmistään mitään ymmärtämätön keskenkasvuinen kakara.

        Loisia ovat kaltaisesi yhteiskunnan tuilla elävät surkimukset.

        Minulla on kymmenien vuosien työura hyvin palkatussa ammatissa ja toisin kuin sinulla, minulla ei ole minkäänlaisia kokemisen työttömyydestä tai tukiaisten varassa elämisestä.

        Sen lisäksi aloin jo 30 vuotta sitten sijoittamaan osakemarkkinoille ja siitäkään sinulla ei ole minkäänlaista kokemusta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyylistä päätellen sinä punikki olet ìmistään mitään ymmärtämätön keskenkasvuinen kakara.

        Loisia ovat kaltaisesi yhteiskunnan tuilla elävät surkimukset.

        Minulla on kymmenien vuosien työura hyvin palkatussa ammatissa ja toisin kuin sinulla, minulla ei ole minkäänlaisia kokemisen työttömyydestä tai tukiaisten varassa elämisestä.

        Sen lisäksi aloin jo 30 vuotta sitten sijoittamaan osakemarkkinoille ja siitäkään sinulla ei ole minkäänlaista kokemusta.

        Siellä se minä minä minä taas läpättää, eli olet 30 vuotta kupannut toisten työtä, kokenut loinen siis.

        Millainen on mielestäsi aikuismaista keskustelua? Vissiin ainakin surkimus, typerä, kouluttamaton, rasvanahka, punikki ja mulkero ovat sopivia ilmaisuja aikuiselle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkään en ole punikki, toisekseen en hassaa rahojani muuhun kuin harrastuksiini.

        Tutustu mihin piruun haluat, mutta fakta on se ettet itse tee sitä mikä sen rahan tuottaa, sen tekevät duunarit tekemällä käytännön työn, sinä olet vain ylimääräinen ja pirun kallis lenkki koko ketjussa.

        Kuulehan punikki pölkkypää perustelepa miten minä muka olen kallis lenkki jonkin pörssiyrityksen organisaatiossa.

        Vaikka olen sijoittanut omia varojeni lukuisten koti ja ulkomaisten yritysten osakkeisiin, niin en ole minkäänlaisessa työsuhteessa yhdessäkään niistä eivätkä yritykset naksa minulle palkkaa.

        Jotta sinä ääliö ymmärtäisit asian niin väännetään rautalangasta. Omistan periaatteessa jokaisesta sijoituskohteestani sijoitustani vastaavan osan.
        Siitä vastineena yritykset maksavat minulle osinkoja, jos yritysten taseessa on jakokelpoista omaa pääomaa. Jos sitä ei ole niin osinkoja ei makseta, koska yleensä niitä ei rahoiteta velkarahalla.

        En edes luule että sinä pölkkypää tätä ymmärrät, mutta yritin kuitenkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan punikki pölkkypää perustelepa miten minä muka olen kallis lenkki jonkin pörssiyrityksen organisaatiossa.

        Vaikka olen sijoittanut omia varojeni lukuisten koti ja ulkomaisten yritysten osakkeisiin, niin en ole minkäänlaisessa työsuhteessa yhdessäkään niistä eivätkä yritykset naksa minulle palkkaa.

        Jotta sinä ääliö ymmärtäisit asian niin väännetään rautalangasta. Omistan periaatteessa jokaisesta sijoituskohteestani sijoitustani vastaavan osan.
        Siitä vastineena yritykset maksavat minulle osinkoja, jos yritysten taseessa on jakokelpoista omaa pääomaa. Jos sitä ei ole niin osinkoja ei makseta, koska yleensä niitä ei rahoiteta velkarahalla.

        En edes luule että sinä pölkkypää tätä ymmärrät, mutta yritin kuitenkin.

        Sinulle pitää maksaa vaikket tee mitään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka noin on väittänytkään? Turha kuitenkin väittää että yrityksen pitää pystyssä sijoittajat, tai että sijoittajat olisivat edes tarpeellisia, meillähän maksetaan yritystukia joten sijoittajia ei silloin edes tarvita, mutta he ovat kuitenkin tunkeneet itsensä joka väliin kuppaamaan rahaa itselleen, kaiken tuon maksaa duunarit tekemällä käytännön työn, samalla ovat myös se aliarvostetuin joukko koko porukasta. Tuossapa sitä arvostuksen tasoa tulikin, "rasvanahka duunari".

        Kyllä sinä pölkkypää olet todella lapsellinen tietämätön typerys.

        Yksikään siijoittaja ei tunge itseään minnekään.
        Julkisesti noterattujen yritysten osakkeet ovat vapaasti vaihdettavissa eri pörsseissä ja niitä voi kuka tahansa arvo-osuustilin haltija vapaasti ostaa tsi myydä.

        Sinulla nämä taloustieteen yksinkertaisetkin perusasiat ovat aivan hukassa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkään en ole punikki, toisekseen en hassaa rahojani muuhun kuin harrastuksiini.

        Tutustu mihin piruun haluat, mutta fakta on se ettet itse tee sitä mikä sen rahan tuottaa, sen tekevät duunarit tekemällä käytännön työn, sinä olet vain ylimääräinen ja pirun kallis lenkki koko ketjussa.

        Punikki sinä olet vaikka muuta väität.
        Etkä koskaan tule vaurastumaan, koska rahankäyttösi on noin holtitonta.

        Kaikesta päätellen olet vielä melko keskenkasvuinen ja lapsellinen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä pölkkypää olet todella lapsellinen tietämätön typerys.

        Yksikään siijoittaja ei tunge itseään minnekään.
        Julkisesti noterattujen yritysten osakkeet ovat vapaasti vaihdettavissa eri pörsseissä ja niitä voi kuka tahansa arvo-osuustilin haltija vapaasti ostaa tsi myydä.

        Sinulla nämä taloustieteen yksinkertaisetkin perusasiat ovat aivan hukassa.

        Koko tuo järjestelmä on maailmantalouden syöpä ja syy miksi lähes kaikki maat ovat korviaan myöten veloissa, globalisoitu ahneus.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Punikki sinä olet vaikka muuta väität.
        Etkä koskaan tule vaurastumaan, koska rahankäyttösi on noin holtitonta.

        Kaikesta päätellen olet vielä melko keskenkasvuinen ja lapsellinen.

        Ulise nurkassa ja vahdi vain osakkeitasi puolestanin vaikka maailman tappiin saakka luullen ja kuvitellen mitä ikinä haluat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle pitää maksaa vaikket tee mitään.

        Sinä et ainakaan joudu maksamaan minulle mitään.
        Meillä on sellainenkin ero että minä omistan muutakin kuin päälläni kulloinkin olevat vaatteet.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko tuo järjestelmä on maailmantalouden syöpä ja syy miksi lähes kaikki maat ovat korviaan myöten veloissa, globalisoitu ahneus.

        Kyllä täytyy todeta että taloustieteen osaamisesi on 0.
        Jos olisi mahdollista antaa nollaa huonompi arvosana, nin sinulle sen voisi antaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ainakaan joudu maksamaan minulle mitään.
        Meillä on sellainenkin ero että minä omistan muutakin kuin päälläni kulloinkin olevat vaatteet.

        Etkö tosiaan tajua, että sijoittajana tuossa yhteydessä vastaat työtöntä tyhjäntoimittajaa ja loista, eli olet se luuseri punikki jolle pitää maksaa vain koska tämä on olemassa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tosiaan tajua, että sijoittajana tuossa yhteydessä vastaat työtöntä tyhjäntoimittajaa ja loista, eli olet se luuseri punikki jolle pitää maksaa vain koska tämä on olemassa?

        Ehkä sinun pitäisi hankkia edes taloustieteen alkeet, ettet huutelisi aivan mitä sattuu.

        Kannattaisi myös yrittää ymmärtää millä tavoin ja millä perusteilla pörssiyritykset palkitsevat omistajaan.

        Jokainen sijoittaja on osaltaan pörssiyrityksen omistaja, koska yksi osake vastaa yhtä osuutta yrityksestä. Joillakin niitä osuuksia on enemmän kuin toisilla, mutta kaikilla osakkeenomistajilla on oikeus osallistua yhtiökokouksiin ja tarvittaessa myös osallistua äänestyksiin siellä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinun pitäisi hankkia edes taloustieteen alkeet, ettet huutelisi aivan mitä sattuu.

        Kannattaisi myös yrittää ymmärtää millä tavoin ja millä perusteilla pörssiyritykset palkitsevat omistajaan.

        Jokainen sijoittaja on osaltaan pörssiyrityksen omistaja, koska yksi osake vastaa yhtä osuutta yrityksestä. Joillakin niitä osuuksia on enemmän kuin toisilla, mutta kaikilla osakkeenomistajilla on oikeus osallistua yhtiökokouksiin ja tarvittaessa myös osallistua äänestyksiin siellä.

        Nyt missaat koko pointin, sijoittajan olet se työtön jolle pitää maksaa vain ja ainoastaan koska olet olemassa, olet siis syntynyt tuohon pörssin maailmaan ostaessasi osakkeita, sitä ennen et ollut siinä edes olemassa, ja tuo osakkeiden osto on se ainoa asia mitä olet tehnyt ja tulet tekemään koko tuon maailman hyväksi, silti sinulle pitää maksaa koko maailman tappiin saakka osinkoa, ainakin kunnes myyt tai siirrät esim. perintönä osakkeet jollekulle toiselle, joka siten saa sinun hillotolppasi tuosta maailmasta saaden samalla tavalla ansiotonta tuloa tekemättä itse yhtään mitään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt missaat koko pointin, sijoittajan olet se työtön jolle pitää maksaa vain ja ainoastaan koska olet olemassa, olet siis syntynyt tuohon pörssin maailmaan ostaessasi osakkeita, sitä ennen et ollut siinä edes olemassa, ja tuo osakkeiden osto on se ainoa asia mitä olet tehnyt ja tulet tekemään koko tuon maailman hyväksi, silti sinulle pitää maksaa koko maailman tappiin saakka osinkoa, ainakin kunnes myyt tai siirrät esim. perintönä osakkeet jollekulle toiselle, joka siten saa sinun hillotolppasi tuosta maailmasta saaden samalla tavalla ansiotonta tuloa tekemättä itse yhtään mitään.

        Sinähän olet aivan sekopää.
        Siis vieläkin kertauksena: Yksi osake vastaa yhtä osuutta pörssiyrityksen arvosta. Jokainen osakkeenomistaja on siis omalta osaltaan yrityksen omistaja.

        Jos minä ostan pörssistä vähintään 51%:a yrityksen X osakkeista, niin silloin minä olen sen yrityksen pääomistaja ja minun sanallani on painoarvoa yrityksen hallinnossa.

        Normaalit ihmiset ymmärtävät aivan varmasti tämänkin asian, vaikka se sinun vähäiselle käsityskyvyllesi pn ylivoimaisen vaikea asia.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkäähän punikit töihin, älkääkä kitiskö turhasta.
        Suomen valtiontalous on kuilun partaalla ja pääsyyllinen siihen on Sanna Marin.

        Enää meillä ei ole varaa elättää työhaluttomia sosiaaliturvan varassa eläviä loisia ja luusereita.

        Itse olen kokoomuksen äänestäjä ja jos se minusta olisi kiinni, niin työttömyysturvan taso sekä kesto puolitettaisiin ja sosiaalitukien määrää leikattaisiin rajusti.

        Eiköhän työnteko ja omilla rahoilla itsensä elättäminen rupeaisi sitten kiinnostamaan myös loisia.

        Eli siis myös Kelan työkyvyttömyyseläkettä (980€/kk) pitäisi leikata?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet aivan sekopää.
        Siis vieläkin kertauksena: Yksi osake vastaa yhtä osuutta pörssiyrityksen arvosta. Jokainen osakkeenomistaja on siis omalta osaltaan yrityksen omistaja.

        Jos minä ostan pörssistä vähintään 51%:a yrityksen X osakkeista, niin silloin minä olen sen yrityksen pääomistaja ja minun sanallani on painoarvoa yrityksen hallinnossa.

        Normaalit ihmiset ymmärtävät aivan varmasti tämänkin asian, vaikka se sinun vähäiselle käsityskyvyllesi pn ylivoimaisen vaikea asia.

        Itse olet täysin sokea, etkä tajua sitä että olet todellakin hyödytön osa koko järjestelmää, sinulle pitää maksaa osinkoa vain koska olet sijoittajana olemassa, eikä sinun tarvitse edes ikinä käydä koko työpaikalla saati tehdä työtä josta raha käytännössä tulee, silti sinulle pitää maksaa, olet siten loinen joka kuppaa työstä jonka muut tekevät.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis myös Kelan työkyvyttömyyseläkettä (980€/kk) pitäisi leikata?

        Lienetkö niitä nuoria työkyvyttömiä, jotka eivät ole olleet juuri lainkaan töissä. Jos olet niin mikähän on työkyvyttömyyden syy?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lienetkö niitä nuoria työkyvyttömiä, jotka eivät ole olleet juuri lainkaan töissä. Jos olet niin mikähän on työkyvyttömyyden syy?

        Lienetkö sinä niitä persuja, jotka koittavat koijata kuten ex-persu Hakkarainen veronmaksuineen, tai Turtiainen joka on jättänyt selvitykset tekemättä ryhmäkansliarahan käytöstä eduskunnan kanslialle, vai oletko Vornastellut aseen kanssa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Menkäähän punikit töihin, älkääkä kitiskö turhasta.
        Suomen valtiontalous on kuilun partaalla ja pääsyyllinen siihen on Sanna Marin.

        Enää meillä ei ole varaa elättää työhaluttomia sosiaaliturvan varassa eläviä loisia ja luusereita.

        Itse olen kokoomuksen äänestäjä ja jos se minusta olisi kiinni, niin työttömyysturvan taso sekä kesto puolitettaisiin ja sosiaalitukien määrää leikattaisiin rajusti.

        Eiköhän työnteko ja omilla rahoilla itsensä elättäminen rupeaisi sitten kiinnostamaan myös loisia.

        "Anonyymi
        2024-08-31 10:15:35
        Itse olen kokoomuksen äänestäjä ja jos se minusta olisi kiinni, niin työttömyysturvan taso sekä kesto puolitettaisiin ja sosiaalitukien määrää leikattaisiin rajusti".
        ))))))))))))))))))))))
        Ai sinäkö oot sitte kokomuistolainen.
        Mutta hommahan menee näin
        että minä oon sitte vaikka Tahko Pihkala jos kerran aletaa
        paskaa puhumaan.


    • Anonyymi
      UUSI

      vasemmisto vaati hyvätuloisten verotusta nostamista 70 prosenttiin.tuotto käytetään vähäosaisten hyväksi.Helsingistä muutti kehyskuntiin n.6000 tuhatta hyvätuloista v.2021.Turku ei antanut tuloksia julki.Turun väkiluku kasvoi muutamalla tuhannella.Sen sijaan verotulot laskivat samana aikana.Vertailuna Lontoosta muutti n.70000 hyvätuloista lähikuntiin.Syytä ei saa sanoa ääneen joten muutto ??????

      • Anonyymi
        UUSI

        Kas kun ei 110 prosenttiin.


      • Anonyymi
        UUSI

        👍👍


      • Anonyymi
        UUSI

        Punikkien kateudella ja katkeruudella ei ole minkäänlaista rajaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Punikkien kateudella ja katkeruudella ei ole minkäänlaista rajaa.

        Sääliä se vain on, mutta sellaiseen ei persut pysty.


    • Anonyymi
      UUSI

      Tälläisten aloittajien asennevamma lie vakavaa sorttia , elävät omissa kuvitusmaailmoissaan..... mikä tuskin muuttuu ilman lääkitystä .

    • Anonyymi
      UUSI

      Ovatko Kelan eläkkeellä olevat mielenterveyskuntoutujat luusereita?

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos se riistäjätorakat vietti tuet niin sitten mennään vankilaan vetämällä porvarien lapsilta lutkut auki kaduilla ja Suomi ajautuu sisällissotaan ja jopa hajoaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe