Nuoremmat polvet, ottakaa vastuu, tehkää lapsia älkääkä siirtäkö vastuuta eläkeläisille !

Anonyymi-ap

Eläkeläiset eivät voi vaikuttaa siihen, että lapsia syntyy liian vähän
eläkkeitä maksamaan. Nuorten esitykset isovanhempiensa elämän
kurjistamisesta ovat surullista kuultavaa.
Tajuavatko nuoret ollenkaan kuinka pieniä eläkkeet voivat olla
ja millaista on saada eläkkeellä raha riittämään ?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010664623.html

3

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo mutta nykyinen politiikkaa ei houkuttele hankkimaan lasta.
      Minulla on kaksi, mutta he saivat alkunsa 80 luvulla.
      Nyt minua huolestuttaa lapsenlapseni, ellet käy koulua paljon, olet herrojen orja.

    • Anonyymi

      kaikki vaan somettaa, puhelin yötä päivää kädessä, syödään, juodaan epäterveellisiä pikaruokia, juodaan energiajuomia ja alkoholia, poöltetaan tupakkaa, ja sähkötupakkaa, huumeita, kokaa ja muita päihteitä, yöt valvotaan ja päivät nukutaan,
      shoppaillaan vaatteita ja eletään pintaliitoa, paino ongelmia suurimmalla osalla, eli ollaan kehopositiivisia, vaikka joka päivä saa lukea että läskii vanhettaa, sairastuttaa, diabetes suomessa yleistä,verisuonitaudit maksasairaudet, kunto heikko,jaksaminen ja sitkeys puuttuu, Sairauslomaa haetaan helposti ja sit sieltä sohvalta ei päästä ylös.
      Raha asiat yleensä heikossa jamassa kun ei hallitse omia mieltämyksiään Monella vippivelkaa joka vaan pahenee . Suomessa nuoret ihan hukassa elämänhallinnan kanssa, moni ei osaa hoitaa kotiaan, jos tulee leikistä heikki tarvitaan kotiin sossutäti joka avittaa arjen askareissa kun ei hajuaakaan ruuanlaitosta, ei siivouksesta, ei lapsenhoidosta. Lastensuojeluhenkilökunta ihan lirissä tarpeiden lisääntyessä. nykyään suurin osa ei onneksi edes havittele lapsia ja varmaan perempi niin,
      surkeeta katsellaa tätä nykypäivän elämää, Telkussa joskus näky joku tatuoitu, lävistyksiä kroppa täynnä, tupakkahampaissa ja tölkki kädessä ja vaati että auttakaa nyt häntä vaikka silmät näkee , korvat kuulee ja jalat ja kädet toimii.miksi nykyään on näin että eläminen ei todellakaan suju mitenkään. ei jakseta opiskella, ei käydä töissä ei viitsitä tehdä ruokaa.

    • Nuoret miehet ei hanki lapsia, kun ei ole varaa. Kaikki rahat menevät asunnon vuokraan ja ruokaan. Naiset puolestaan ovat nykyään niin vaativia, että miehen pitää olla yli kuusi jalkaa pitkä (183 cm), ansaita yli 100 000 euroa vuodessa, ja pitää olla sixpacki vatsan kohdalla. Eli se maaginen kolme kuutosta 666 pitäisi olla. Pituutta varsinkin on vaikea mistään taikoa, jos on lyhyt.

      Ei nuoria miehiä nappaa. Ennemmin he pelailevat ajan kulukseen tietokonepelejä maailmanloppua odotellessa. Miksipä turhaan jahdata jotain saavuttamatonta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe