Montako kertaa on sopivaa hakea samaa tyyppiä tanssiin?

Anonyymi-ap

Hei kertokaa! Montako kertaa on soveliasta tanssia/hakea tanssiin samaa henkilöä yhden illan aikana?
Oon ihastunut yhteen tosi hyvin tanssivaa mieheen ja se on nk varattu. Onko soveliasta hakee monta kertaa naisten haku vuorolla, kun hän on rivissä? Haluisin tuon kanssa tanssia iha koko ajan mut sen vaimo tuntuu tosi vihaiselta kun tulee vastaa.

12

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paras olla hakematta liian montaa kertaa. Voi saada puu..n selkäänsä. Se vaara on aina jos tyrkkii toisten parisuhteisiin.

      • Anonyymi

        Vähän vanhanaikaista, nykyään avoin suhde on muodikasta ja saatta olla ok monille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vanhanaikaista, nykyään avoin suhde on muodikasta ja saatta olla ok monille.

        Jos sillä etumus pullottaa kun tanssitte voit hakea kokoajan.

        Jos ei pullota hae kerran tai kaksi illan aikana.

        Simple as that.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sillä etumus pullottaa kun tanssitte voit hakea kokoajan.

        Jos ei pullota hae kerran tai kaksi illan aikana.

        Simple as that.

        Hyvin sanottu. Mies voi hakea vaikka kuinka monta kertaa jos saa seuraajan kostumaan.


    • Anonyymi

      Hae vaan koko ajan ja painaudu mieheen kunnolla kiinni tanssiessa. Ehkä jopa tanssin lopuksi pusu poskelle. Näin saadaan draamaan sun ja vaimon välille. Se olisi piristävä ohjelmanumero

    • Anonyymi

      Pari kertaa korkeintaan. Luovuta jos ei koskaan hae takaisin. En tarkoita saman illan aikana vaan muutamilla seuraavilla kerroilla kun olette samalla lavalla. Liian innokas hakijanainen kun kyseessä niin suosittu ja varattu mies ei välttämättä hae takaisin, koska/jos vaimoaan kunnioittaa.
      Moni on vain tanssimassa. Jos olet kauniimpi kuin miehen vaimo tai hoikempi/nuorempi niin sekin voi olla syy että ei uskalla mies vaimonsa valvovan katseen alla hakea, vaikka tanssi sujuisikin. Kotona voi tulla sanomista..

    • Anonyymi

      Vaimot nyt on vihaisia milloin mistä, toimeksi vain.

      • Anonyymi

        Jos omaa vaimoa ei haeta ja mies on liian suosittu, niin voi olla että pari tanssii jatkossa vain keskenään.


    • Anonyymi

      Kysy siltä mieheltä.

    • Anonyymi

      100 kertaa, mutta miksi varattua?

      • Anonyymi

        Hän on ihastunut, ei se kysy kohdetta.


    • Anonyymi

      Kyllä ne rukkaset sitten napsahtaa ...
      🤷

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe